IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 21.01.2022 || Vlada določila besedilo predloga novele zakona o kmetijstvu  |   Ptičja gripa doslej potrjena pri 49 divjih pticah in v eni reji domače perutnine  |  Zaradi ptičje gripe odstranili več kot milijon ptic  |  V veljavi začasna uporaba sporazuma o enotnem sodišču za patente  |  Več podjetij ob Janševih izjavah glede Tajvana že občutilo posledice  |  Raziskava EU:"Več kot polovica preverjenih spletišč krši evropsko pravo"  |  Parlament podprl obvezno cepljenje proti covidu-19  |  Podgoršek:"Veliki popusti na goveje meso podcenjevanje sheme Izbrana kakovost"  |  Proizvajalci mleka zahtevajo zvišanje odkupne cene  |  Gospodarsko ministrstvo nima zadržkov do podaljšanja roka za oddajo letnih poročil  |  Carrefour s tesnim sodelovanjem z Meto (prej Facebook)  |  Unilever ne bo zvišal ponudbe za prevzem enote za izdelke brez recepta GSK  |  Sinagoga je v letu 2021 ustvarila sedem milijard dinarjev skupnih prihodkov  |  Nujnost podaljšanja roka za predložitev letnih poročil in davčnih obračunov  |  Anketa GZS: "Zaradi rasti cen energentov ogrožen obstoj skoraj polovice podjetij"  |  Primorske novice: "Boško Šrot in Atka Prima morata Fructalu plačati 13 milijonov evrov"  |  Na seznamu vrha trgovskih verig pri sosedih so: Esselunga, Lidl in Conad  |  Cene pri proizvajalcih decembra z najvišjo rastjo po letu 1949  |  Aldi odprl prvo trgovino brez blagajn  |  Poslovni forum srbsko-slovenskega gospodarstva 2.februarja v Beogradu  |   ||
   

Hrvaška: Kadrovske spremembe v vodstvu Podravke

14.01.2022
Hrvaška skupina Podravka, lastnica družbe Žito, je v letošnjem prvem polletju ustvarila 140 milijonov kun (19 milijonov evrov) dobička, kar je 16,1 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Ob rekordnem dobičku so prihodki porasli za 5,1 odstotka na 2,1 milijarde kun (289 milijonov evrov).
 
 

Na novo delovno mesto v Podravki je prišel iz Atlantic Grupe, kjer je delal šest let, pred tem pa je deloval v skupini Adris (2012-2015) in tudi v Podravki (1999-2012) na mestu direktorja izpostave na Poljskem, bil pa je tudi direktor za Srednjo in Vzhodno Evropo.

Danijel Kocijan s skoraj 20-letnim delom na področju prodaje in marketinga na Hrvaškem, v Srbiji, Črni gori in na Poljskem je prevzel novo dolžnost koordinacije in upravljanja trgov jugovzhodne Evrope. 

Kocijan ima bogate izkušnje z upravljanjem mednarodnih trgov na različnih stopnjah razvoja in je že doslej pomembno prispeval k razvoju in umeščanju Podravkinega produktnega portfelja.

Za direktorico Sektorja korporativnega marketinga in komunikacij so pooblastili Sanjo Garaj Miloš, ki je bila pred tem direktorica marketinga Programa kulinarike. S svojimi bogatimi izkušnjami na področju trženja in upravljanja blagovnih znamk ter dolgoletnim delom v živilski industriji bo pomembno prispevala k doseganju rezultatov in strategije podjetja.

Dosedanji direktor sektorja korporativnega marketinga in komunikacij, Tomislav Maričević je zapustil Podravko in bo poklicno pot nadaljeval drugje.

Nazaj
 


 
 
 
back to top