IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 10.08.2022 || Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  KAM "šampion" po številu novoodprtih objektov v Bolgariji   |  Pošta Slovenije zvišala cene poštnih storitev  |  MM:"Trgovci ob začetku leta stavijo na dobrodelnost" (VIDEO)  |  Glovo je dostavil več kot milijon naročil v prvem letu delovanja   |  Letna inflacija julija nekoliko popustila  |  Šinkova s predstavniki koroških Slovencev  |  Maxima je v odprtje petih objektov in obnovo starih vložila 650.000 evrov  |  Žabkar:"Koronski časi so za vse nas male pivovarje nedvomno predstavljali velik izziv"  |  Coca-Cola HBC kupila blagovno znamko Three Cents  |  Studenac v Novigradu odprl prvo "pop-up" trgovino  |  Zaradi etilen oksida odpoklic sladoledov Haagen-Dazs   |  Lidl načrtuje naložbe v vrednosti 200 milijonov evrov  |  Vlada pri pogonskih gorivih vrača prispevek za energetsko učinkovitost  |  Pfizer bo za pet milijard dolarjev prevzel Global Blood Therapeutics  |  Vlada podpira brezplačne menstrualne pripomočke v šolah in javnih ustanovah  |  Kaser:"Za visoke cene so krivi pohlepni koncerni!"  |  Znova nižje cene pogonskih goriv  |  Zaradi vnosa ostanka hamburgerja in rogljička 1800 evrov kazni  |   ||
   

Hrvaška: Kadrovske spremembe v vodstvu Podravke

14.01.2022
Hrvaška skupina Podravka, lastnica družbe Žito, je v letošnjem prvem polletju ustvarila 140 milijonov kun (19 milijonov evrov) dobička, kar je 16,1 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Ob rekordnem dobičku so prihodki porasli za 5,1 odstotka na 2,1 milijarde kun (289 milijonov evrov).
 
 

Na novo delovno mesto v Podravki je prišel iz Atlantic Grupe, kjer je delal šest let, pred tem pa je deloval v skupini Adris (2012-2015) in tudi v Podravki (1999-2012) na mestu direktorja izpostave na Poljskem, bil pa je tudi direktor za Srednjo in Vzhodno Evropo.

Danijel Kocijan s skoraj 20-letnim delom na področju prodaje in marketinga na Hrvaškem, v Srbiji, Črni gori in na Poljskem je prevzel novo dolžnost koordinacije in upravljanja trgov jugovzhodne Evrope. 

Kocijan ima bogate izkušnje z upravljanjem mednarodnih trgov na različnih stopnjah razvoja in je že doslej pomembno prispeval k razvoju in umeščanju Podravkinega produktnega portfelja.

Za direktorico Sektorja korporativnega marketinga in komunikacij so pooblastili Sanjo Garaj Miloš, ki je bila pred tem direktorica marketinga Programa kulinarike. S svojimi bogatimi izkušnjami na področju trženja in upravljanja blagovnih znamk ter dolgoletnim delom v živilski industriji bo pomembno prispevala k doseganju rezultatov in strategije podjetja.

Dosedanji direktor sektorja korporativnega marketinga in komunikacij, Tomislav Maričević je zapustil Podravko in bo poklicno pot nadaljeval drugje.

Nazaj
 
 
 
 
back to top