IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 26.10.2020 || FMCG Brand Forum ONLINE v četrtek iz posebnega studia uredništva InStore v hotelu Hyatt Beograd  |  Od jutri omejitev gibanja na občine  |  Novi ukrepi za zajezitev virusa  |  Svet kmetijsko gozdarske zbornice danes izbira novega predsednika  |  Guinness predstavil brezalkoholno ralzičico piva  |  Coca-Cola European Partners v 5,6 milijard evrov vreden prevzem  |  Groszek z novim logom in prenovo trgovin  |  Lidl (tokrat) z resnimi nameni v BiH   |  Kipper s 56. prodajalno v Kičevu  |  Podpora vinarskemu sektorju za promocijske dejavnosti na ciljnih trgih  |  Kleti Vinakoper na jesenskih ocenjevanjih pripadlo 29 medalj  |  Boots bo prodajal teste na covid-19  |  Trgovine so ob nedeljah zaprte   |  Gomex je "prispel" tudi v Čento  |  Niso zaprte vse trgovine v nakupovalnih središčih  |  Tušev spletni supermarket širi prevzemne lokacije in lokacije dostave  |  OZS poziva k šestemu paketu za pomoč gospodarstvu  |  Poziv trgovcem glede upoštevanja "koronaukrepov"  |  Policijsko uro zaradi pandemije razširili na več kot polovico upravnih območij  |  Sprememba vodstva na Agenciji za kmetijske trge in razvoj podeželja  |   ||
   

Litva: KG Group vlaga 20 milijonov evrov v tovarno instant rezancev

21.09.2020
Ena izmed največjih agroživilskih družb na območju treh baltskih držav, KG Group s sedežem v Kaunasu, je investirala 20 milijonov evrov za izgradnjo obrata, ki bo proizvajal rezance. 
 
Svetovni trg rezancev naj bi po najnovejših podatkih rasel kljub krizi, povezani z novim koronavirusom in menda naj bi ta podkategorija testenin že do leta 2027 dosegla kar 32,1 milijarde ameriških dolarjev. Ko v teh časih številna podjetja skušajo prilagoditi svojo dobavno verigo, da bi bila čim manj odvisna od Azije, še posebej Kitajske, iščejo alternative tudi v lokalni proizvodnji.
 
Z željo po zadovoljevanju potreb po instant rezancih in kaši na evropskem FMCG trgu, vključno z Veliko Britanijo, je KG Group začel z gradnjo sodobnega obrata v litovskem mestu Alytus, kjer bodo proizvajali instant rezance v lončkih.
 
Uvedena tehnologija ne bo zgolj povečala zmogljivosti, temveč omogočila večjo raznolikost proizvodnje in pospešitev delovanja za od 4 do 5-krat. Kapaciteta 40 milijonov enot instant izdelkov, kolikor KG Group proizvede danes, bo povečana na 180 milijonov lončkov na leto.
 
Skupina je zelo uspešna v Nemčiji, kamor poleg rezancev izvaža tudi kašo, instant pire krompir in testenine. Ta živila pod lastno blagovno znamko in pa znamka instant rezancev Sun Yan so prisotni v veliki večini nemških trgovinskih verig.


Nazaj
 


 
 
 
back to top