IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Ajdovski Pelicon 31.avgusta organizira 6.Pivomanijo  |  Amazon bo neprodano blago doniral dobrodelnim ustanovam  |  Agra št.57 pred vrati  |  Na Ptuju vinske degustacije v temi  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Alibaba še naprej raste in prevzema konkurenčno Kaolo  |  Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |   ||
   

Nizozemska: Jumbo prevzel verigo Agrimarkt

17.07.2019
Nizozemski trgovec Jumbo je v procesu prevzema verige Agrimarkt, ki na jugozahodnem delu države posluje prek šestih prodajnih objektov. Finančne podrobnosti pripojitve niso znane. Trgovine se nahajajo v krajih Goes, Middelharnis, Roosendaal, Vlissingen, Oud-Beijerland in Terneuzen.
 
 
 
Jumbo s tem pod svoje okrilje sprejema tudi 360 delavcev, ki so bili zaposleni v šestih trgovinah oziroma na sedežu omenjene verige, ki si jo je doslej lastila kmetijska zadruga CZAV. Tako kot pri vseh podobnih poslih, mora tudi tu dati zeleno luč lokalni urad za varstvo konkurence.
 
Izvršni direktor Frits van Eerd je dejal, da se pripojitev sklada z načrtovanjem rasti trgovca, ki se letos konec leta prvič širi tudi izven meja matične države. V prvi polovici leta je Jumbo prodajo povečal za 16,5 %, tržni delež na Nizozemskem pa mu je narasel na rekordnih 21,6 %.
 
Promet na ravni skupine je v tem obdobju znašal 4,63 milijarde evrov, pri čemer gre večji del zaslug trgovinam, 5 odstotkov so prispevale restavracije La Place. Organska rast podjetja znaša 7 odstotkov, kar je krepko nad povprečjem živilskih trgovcev v državi.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top