IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.10.2019 || NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Plodine v Reki z novim supermarketom  |  Na koprskih Dnevih kmetijstva bodo izpostavljene oljke  |  Vedno več GLS poslovalnic  |  Visoke ameriške carine za evropske izdelke (tudi slovenske)  |  Vitinka odkupuje še ostale delnice Vitaminke  |  Trgovci na strateški konferenci TZS o digitalizaciji, prihodnosti...  |  Estera Lah Poljak v strokovno-organizacijskem odboru Effie Slovenija 2020  |  Kmetica leta 2019 je Marjeta Ročnik iz Prevalj  |  Kava in hrana za hišne ljubljenčke Nestléju okrepila prodajo  |  Spar žaluje - umrl zadnji od ustanovnih članov  |  Praznik pršuta v Tinjanu  |   GIZ Mesne industrije Slovenije za afero "žvepleno mleto meso" krivi trgovce  |  Danes znani nagrajenci na 26. Zlatem bobnu  |  Voli: "Ne bomo podaljševali sobotnega delovnika"  |  Prihaja najslajši ljubljanski festival čokolade  |  Danes in jutri 26. Zlati boben   |  Po 13. strateški konferenci o trgovini na Brdu pri Kranju  |  Spar zagnal akcijo "Nič ne bo ostalo" (VIDEO)  |  "Alibaba zajezi 300 milijonov hekerskih napadov na dan!"  |   ||
   

Nemčija: Jubilejna (ob 100 rojstnem dnevu) Anuga zaprla vrata (VIDEO)

09.10.2019
Danes ob 18.uri, ob jubilejni stoti obletnici, so zaprli vrata največjega prehrambenega sejma na svetu Anuga, ki je potekal od 5.oktobra.
 
Letos se ga je udeležilo 15 slovenskih podjetij in agencija Spirit, ki je organizirala vse stvari v zvezi s slovenskimi predstavitvami in skupnimi stojnicami. Kar nekaj udeleženih podjetij se je sejma pod okriljem agencije udeležilo že večkrat.
 
Ti med prednostmi skupinskega nastopa poudarjajo predvsem nižje stroške samega nastopa, boljšo izpostavljenost razstavnega prostora in s tem večjo opaznost med obiskovalci ter sinergijo med slovenskimi razstavljavci.
 
Sicer pa so od letošnjega leta stroški udeležbe podjetij na nacionalnih skupinskih sejemskih nastopov še nižji, saj je bil med e-vavčerji Slovenskega podjetniškega sklada objavljen tudi vavčer za skupinske sejemske predstavitve v organizaciji Spirit Slovenija, ki je sofinanciral 60% oziroma od 500  do 3.000 EUR stroškov oblikovanja in postavitve stojnic ter prevoza razstavnih eksponatov.
 
Iz regije se je na sejmu sicer predstavilo največ podjetij iz Srbije (37), iz Hrvaške (19), iz Severne Makedonije (14) in iz BiH (11).
 
Dnevna vstopnica na blagajnah za obiskovalce je stala 70 evrov (prek spleta za en dan 40 evrov,  za vse dni pa 80 evrov, na bagajni 100).
 
Cena kataloga, kjer je vse predstavljeno v podrobnostih stane 33 evrov. 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top