IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 14.11.2019 || Borza lokalnih živil danes v Ljubljani  |  Danes Pošta Slovenije zaključuje nakup večinskega deleža Intereurope  |  Gebrüder Weiss z novim direktorjem v Srbiji in gradnjo terminala na Hrvaškem  |  BTC City Ljubljana je prejemnik priznanja Kristalni Triglav 2019  |  Henkel bo odkupil blagovno znamko za nego las DevaCurl  |  V petek Dan slovenske hrane in tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Z akcijo "Ker alkohol ni mleko" za ukrepe na področju alkoholne politike   |  Jutri in v petek 22. Slovenski festival vin v Cankarjevem domu  |  Stavka zaposlenih na Pošti Slovenije prekinjena  |  Prijave na izbor najbolj inovativnih živil mogoče le do 30. novembra  |  ZANIMIVOST: V Limbušu zaživela čokoladna vas   |  Mercator kmalu s prvo pop up trgovino (brez prodajalcev)   |  Nov Amazonov koncept prihodnje leto  |  Lidl namerava tisočo trgovino odpreti do leta 2023  |  Podgorica gostila festival žganja Rakija Fest  |  Pred vrati odprtje trgovinskega centra Bingo Živinice  |  Vipavska vina (prva) z zaščito na Kitajskem  |  Škodo so zaradi vremena utrpele Piranske in Strunjanske Soline  |  Ob dnevu slovenske hrane in zajtrku o pomenu lokalne hrane  |  Skupščina Petrola 12.decembra  |   ||
   

Nemčija: Jubilejna (ob 100 rojstnem dnevu) Anuga zaprla vrata (VIDEO)

09.10.2019
Danes ob 18.uri, ob jubilejni stoti obletnici, so zaprli vrata največjega prehrambenega sejma na svetu Anuga, ki je potekal od 5.oktobra.
 
Letos se ga je udeležilo 15 slovenskih podjetij in agencija Spirit, ki je organizirala vse stvari v zvezi s slovenskimi predstavitvami in skupnimi stojnicami. Kar nekaj udeleženih podjetij se je sejma pod okriljem agencije udeležilo že večkrat.
 
Ti med prednostmi skupinskega nastopa poudarjajo predvsem nižje stroške samega nastopa, boljšo izpostavljenost razstavnega prostora in s tem večjo opaznost med obiskovalci ter sinergijo med slovenskimi razstavljavci.
 
Sicer pa so od letošnjega leta stroški udeležbe podjetij na nacionalnih skupinskih sejemskih nastopov še nižji, saj je bil med e-vavčerji Slovenskega podjetniškega sklada objavljen tudi vavčer za skupinske sejemske predstavitve v organizaciji Spirit Slovenija, ki je sofinanciral 60% oziroma od 500  do 3.000 EUR stroškov oblikovanja in postavitve stojnic ter prevoza razstavnih eksponatov.
 
Iz regije se je na sejmu sicer predstavilo največ podjetij iz Srbije (37), iz Hrvaške (19), iz Severne Makedonije (14) in iz BiH (11).
 
Dnevna vstopnica na blagajnah za obiskovalce je stala 70 evrov (prek spleta za en dan 40 evrov,  za vse dni pa 80 evrov, na bagajni 100).
 
Cena kataloga, kjer je vse predstavljeno v podrobnostih stane 33 evrov. 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top