IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 15.07.2020 || Tudi v Senti (po Beogradu) odprli Muzej čokolade  |  V SDTS lahko že slavijo nedeljsko zaprtje trgovin   |  Mlekarne Celeia poslovno leto sklenile z 61,9 milijona evrov prihodkov   |  EU pospešila postopek za razvoj cepiva   |  Cepivo Moderne izjemno uspešno v prvi fazi testiranja  |  Dm prek spleta prodaja komplet za testiranje na Covid-19  |  V Ulcinju bodo gradili sodobno ribiško luko  |  Vnovična prepoved prodaje alkohola  |  AT Kearney:"Slovenija lahko izkoristi svojo razvitost"  |  EcorNaturaSi v Kalčku pridobil večinski lastniški delež  |  S turističnimi boni v gospodarstvo doslej priteklo 13,5 milijona evrov pomoči  |  Najbolj priljubljena brezalkoholna pijača je Cedevita  |  Wolt znižal znesek minimalnega naročila na 8 evrov  |  InStore št. 86 pri naslovnikih in na spletu  |  Diageo pripravlja viski Johnnie Walker v kartonasti embalaži  |  Konference SEMPL letos ne bo   |  Spar deli zaščitne maske kupcem, ki jih nimajo  |  Spar Avstrija AG lani zabeležil rekordnih 11,15 milijarde evrov prometa  |  Lidl bo do božiča odprl po eno trgovino na teden  |  Sinagoga od lani prihodke povečala za 9 odstotkov  |   ||
   

ZDA: Johnson & Johnson razvija cepivo proti koronavirusu

31.03.2020
Multinacionalka Johnson & Johnson se je lotila 1 milijardo dolarjev vrednega projekta v sodelovanju z ameriško vlado, pri katerem je cilj izdelava cepiva proti koronavirusu.
 
 
S svojimi proizvodnimi zmogljivostmi želijo ustvariti več kot eno milijardo odmerkov cepiva za boj proti širitvi tega zahrbtnega virusa. S sedeža proizvajalca blagovnih znamk, kot sta Listerine in The Band Aid, sporočajo, da bodo s testiranji začeli septembra.
 
Za uporabo naj bi bil produkt pripravljen na začetku prihodnjega leta. "Svet se sooča z velikansko krizo javnega zdravja in potrudili se bomo, da bo cepivo čim prej na voljo vsem po svetu," je za Reuters povedal predsednik uprave J & J in direktor v eni osebi, Alex Gorsky.
 
Ponavadi podjetje za razvoj in lansiranje cepiva potrebuje 18 mesecev, a je vsem jasno, da je tokrat situacija drugačna, zato se ameriški multinacionalki, ki je na področju proizvodnje zdravil najmočnejša na svetu, tokrat izjemno mudi. Milijardo dolarjev za razvoj cepiva je podjetju že zagotovil državni urad za biomedicinske raziskave in razvoj (BARDA).


Nazaj
 


 
 
 
back to top