IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 24.01.2020 || Ali Tesco odhaja (tudi) iz Azije?  |  V Gorenju manj delavcev v proizvodnji  |  Rastoder kupil letalska dovoljenja Adrie Airways  |  Izvršni direktor Coupe zapušča Sainsbury's  |  Aldi in Lidl na Nizozemskem izgubila (!) tržni delež  |  Badel 1862 prevzema žgane pijače od Dalmacijavina  |  Uspešen zaključek Acronove dobrodelne akcije: "Darilo za prijatelja"  |   V znamenju podgane in pljučnice neznane  |  Banjaluška pivovarna odpira podjetje v Srbiji  |  V Velenju po zaprtju trgovin dobrodelno zbirajo živila  |  Kartelno dogovarjanje za odpadno embalažo?  |  "Park Wine Stars" v Novi Gorici 31.januarja  |  Intermarche je umaknil 140 aditivov, predstavili so "Franco-score"  |   Ocado sodeluje z japonskim Aeonom  |  Kmetijstvo in gastronomija z roko v roki pri promociji  |  Đuro zvezda nove kampanje za Barcaffè Black'n'Easy (VIDEO)  |  Carrefour na nakupovalnem pohodu - prevzel še Potager city  |  Conad prodajo PL kategorije lani povečal za 8 odstotkov  |  V kratkem možnost plačila s QR kodo  |  Slovesna otvoritev tovarne Sarajevskega kiseljaka v Kreševu  |   ||
   

Slovenija: Izvoznik leta 2019 je podjetje Seltron

19.11.2019
Mednarodni izobraževalni program Vodenje izvoznega poslovanja – International Trade Management™ (ITM), ki poteka pod okriljem Javne agencije SPIRIT Slovenija je z včerajšnjo svečano podelitvijo diplom uspešno zaključila že dvanajsta generacija slušateljev.
 
 
 
 
Na dogodku je bil že šesto leto zapored simbolično nagrajen tudi ITM Izvoznik leta 2019, podjetje Seltron, d. o. o., ki je bil izbran med udeleženci preteklih generacij programa ITM.
 
Zbrane je uvodoma pozdravila Ajda Cuderman, direktorica SPIRIT Slovenija, ki je poudarila, da agencija slovenskim podjetjem že dobro desetletje ponuja mednarodni program izobraževanja s priznanimi tujimi strokovnjaki.
 
"Veseli nas, da je vse več podjetij, ki verjamejo, da je vlaganje v znanje in kompetence zaposlenih ključnega pomena, s čimer si postavljajo trdne temelje in si odpirajo pot v stabilno vstopanje na tuje trge. Na agenciji smo ponosni na vse naše ITM diplomante, saj jih odlikujeta zavedanje in volja, da je izvoz ključen za nadaljnjo rast in razvoj njihovega podjetja. Vedo, da je izvozna moč v veščinah, ki jih skozi uporabno praktično znanje že 12. leto zapored ponuja program ITM. Poleg tega se upajo učiti od najboljših mednarodnih strokovnjakov in trenirati za uspeh, predvsem pa stopiti izven svojih okvirjev in narediti nekaj drugačnega," je dejala Cudermanova.

Nazaj
 


 
 
 
back to top