IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 04.08.2021 || S proizvodnjo piva se ukvarja 68 podjetij  |  Dobiček Alibabe v četrtletju nazadoval za pet odstotkov  |  Krka v prvem polletju z 11 odstotkov višjim čistim dobičkom  |  Sanofi kupuje Translate Bio, prevzem vreden več milijard evrov   |  Unovčenih za skoraj 11 milijonov evrov novih bonov  |  Industrijski izdelki v EU tudi junija dražji  |  Iz Magnita objavili prevzem verige Dixy  |   Cene so se zvišale (samo) za dva odstotka  |  V Prijedoru na novem naslovu odprli dm prodajalno  |  Odprli drugi PerSu market v Sivcu  |  Kraš grupa nadaljuje z uspešnim poslovanjem  |  50 Top Pizza:"Št.1 Pepe Pizzeria iz Pariza, picerija Verace iz Ljubljane na 35.mestu"  |  Basko začel s storitvijo virtualnega pomočnika za nakupe - EuGenia  |  Pomfrit drag kot žefran  |  PepsiCo prodal Tropicano za 3,3 milijarde dolarjev  |  Heineken v prvi polovici leta z milijardo evrov dobička  |  Amazonu kazen zaradi kršenja zakonodaje o varstvu podatkov  |  P&G v drugem četrtletju presegel pričakovanja  |  V Ljutomeru odprli center za lokalno oskrbo  |  TUI z odprodajo hotelov do zmanjšanja dolga  |   ||
   

Slovenija: Izvoznik leta 2019 je podjetje Seltron

19.11.2019
Mednarodni izobraževalni program Vodenje izvoznega poslovanja – International Trade Management™ (ITM), ki poteka pod okriljem Javne agencije SPIRIT Slovenija je z včerajšnjo svečano podelitvijo diplom uspešno zaključila že dvanajsta generacija slušateljev.
 
 
 
 
Na dogodku je bil že šesto leto zapored simbolično nagrajen tudi ITM Izvoznik leta 2019, podjetje Seltron, d. o. o., ki je bil izbran med udeleženci preteklih generacij programa ITM.
 
Zbrane je uvodoma pozdravila Ajda Cuderman, direktorica SPIRIT Slovenija, ki je poudarila, da agencija slovenskim podjetjem že dobro desetletje ponuja mednarodni program izobraževanja s priznanimi tujimi strokovnjaki.
 
"Veseli nas, da je vse več podjetij, ki verjamejo, da je vlaganje v znanje in kompetence zaposlenih ključnega pomena, s čimer si postavljajo trdne temelje in si odpirajo pot v stabilno vstopanje na tuje trge. Na agenciji smo ponosni na vse naše ITM diplomante, saj jih odlikujeta zavedanje in volja, da je izvoz ključen za nadaljnjo rast in razvoj njihovega podjetja. Vedo, da je izvozna moč v veščinah, ki jih skozi uporabno praktično znanje že 12. leto zapored ponuja program ITM. Poleg tega se upajo učiti od najboljših mednarodnih strokovnjakov in trenirati za uspeh, predvsem pa stopiti izven svojih okvirjev in narediti nekaj drugačnega," je dejala Cudermanova.

Nazaj
 


 
 
 
back to top