IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.09.2019 || Skupina Rewe ima največ supermarketov  |  Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |   ||
   

Italija: Izvoz božičnih izdelkov dosegel 2,2 milijarde evrov

27.12.2018
Izvoz italijanskih izdelkov, povezanih z božično-novoletnimi prazniki, denimo penečega vina in panettonov, je zgolj v prvih devetih mesecih tekočega leta dosegel 2,2 milijarde evrov, kar pomeni 6,1-odstotno rast od lani.
 
 
Sodeč po številkah, ki jih je v javnost spravila gospodarska zbornica Milan Monza Brianza Lodi, največ božičnih dobrot iz Italije roma v ZDA in Veliko Britanijo. Na tretjem mestu je Francija, sledijo Nemčija, Švica in Belgija.
 
Na Otoku sta najbolj cenjena italijanski prosecco in penina (282 milijona evrov, +5,3 %), prav tako v ZDA (245 milijona evrov, +13 %), povpraševanje po omenjeni kategoriji pa se je najbolj povečalo v Belgiji  (+33.5%) ter na Švedskem (+31.6%).
 
Panettone (sladek kruh oziroma pecivo, ki izvira iz Milana) je najbolj priljubljen v Franciji, kamor so ga v prvih devetih mesecih izvozili za 173 milijonov evrov (+5,3 %), se pa zanj vse bolj zanimajo tudi Avstralci.
 
Kot tretja najbolj priljubljena kategorija sledi italijanska šunka in cotechino (svinjska klobasa), sicer pa Italijani prodajo božičnih izdelkov, zlasti sladkarij, močno dvignejo tudi sami. Letos naj bi se tako po nekaterih zbranih podatkih promet božičnih posladkov dvignil za 7 odstotkov na okoli 700 milijonov evrov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top