IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.02.2020 || V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |  Steklarna Hrastnik bo okrepila embalažni program  |   ||
   

Italija: Izvoz božičnih izdelkov dosegel 2,2 milijarde evrov

27.12.2018
Izvoz italijanskih izdelkov, povezanih z božično-novoletnimi prazniki, denimo penečega vina in panettonov, je zgolj v prvih devetih mesecih tekočega leta dosegel 2,2 milijarde evrov, kar pomeni 6,1-odstotno rast od lani.
 
 
Sodeč po številkah, ki jih je v javnost spravila gospodarska zbornica Milan Monza Brianza Lodi, največ božičnih dobrot iz Italije roma v ZDA in Veliko Britanijo. Na tretjem mestu je Francija, sledijo Nemčija, Švica in Belgija.
 
Na Otoku sta najbolj cenjena italijanski prosecco in penina (282 milijona evrov, +5,3 %), prav tako v ZDA (245 milijona evrov, +13 %), povpraševanje po omenjeni kategoriji pa se je najbolj povečalo v Belgiji  (+33.5%) ter na Švedskem (+31.6%).
 
Panettone (sladek kruh oziroma pecivo, ki izvira iz Milana) je najbolj priljubljen v Franciji, kamor so ga v prvih devetih mesecih izvozili za 173 milijonov evrov (+5,3 %), se pa zanj vse bolj zanimajo tudi Avstralci.
 
Kot tretja najbolj priljubljena kategorija sledi italijanska šunka in cotechino (svinjska klobasa), sicer pa Italijani prodajo božičnih izdelkov, zlasti sladkarij, močno dvignejo tudi sami. Letos naj bi se tako po nekaterih zbranih podatkih promet božičnih posladkov dvignil za 7 odstotkov na okoli 700 milijonov evrov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top