IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 04.12.2020 || Iz osebnega prevzema od ponedeljka izvzet alkohol  |  InStore št. 90 na poti k naslovnikom  |  Dockheer:"E-commerce bo šel na še višjo raven"  |  OZS:"Z odprtjem dejavnosti do zajezitve širjenja okužb med delom na črno"  |  Uber za 2,35 milijarde evrov odkupil dostavno službo Postmates  |  Ljubljana je pridobila nov kulinarični center - Gastrofuzijo  |  Singapur odobril prodajo perutnine, vzgojene v laboratoriju  |  Brezplačni spletni 7. FMCG Retail Summit InStore z znanim programom   |  Odprli nov Univerexport v Beogradu  |  NA CPU danes o temah kot so:"Made in, brexit..."  |  Spletna prodaja PLU letos okrepljena za 400 odstotkov  |  V Istri kmalu do zaščite mesa boškarina  |  Klet Puklavec pred božičem predstavlja novo sladko penino Glam Edition  |  Ramsayjev burger v novi restavraciji stane 80 funtov  |  TZS:"Trgovina je znižala okužbe Covid-19 iz 1,9 na 1,4 %"  |  UO GZS o protikriznih ukrepih in aktivnostih GZS  |  Amazon po hitrosti zaposlovanja prehitel Walmart  |  Koronske ukrepe podaljšali do 10. januarja  |  Carrefour nadgradil standarde za piščančje meso  |  TZS:"Predsedniki uprav in generalni direktorji za takojšnje odprtje prodajaln!"  |   ||
   

Hrvaška: Izšel je oktobrski InStore št.88 hrvaške redakcije (tudi na spletu)

28.10.2020
Nova, oktobrska številka, je tudi v elektronski obliki in si jo lahko preberete na tej povezavi

Nova številka InStore revije prinaša aktualno temo, ki zadeva trajnostno proizvodnjo ("To win go green!"), kjer je poudarek na odgovornem poslovanju, številkah in rešitvah. Prebrali boste lahko študije primerov iz tako uspešnih podjetij kot so: Nestle, Radenska, Mondelez, Frosch in HL Display. Seznanjajo vas s petimi prihajajočimi FMCG trendi ter analizo pristopanja do potrošnikov z načrtovanimi aktivnostmi.

GfK je odkril katere so nove kuharske navade v letu 2020 oz. v času pandemije, ki smo ji priča in ki jo živimo, Valicon pa nam je približal novo stvarnost dela od doma.

Hrvaški kolegi in kolegice so obiskali podjetje b.t.c. in tam izvedeli kaka prihodnost čaka poslovanje in upravljanja z gotovino.

Na področju logistike prinašajo razlago o tem kako doseči transformacijo od Pepelke do princeske, pripravili pa so tudi zanimiv pregled štirih potrošniških "mindsetov".

Vali Marszalek iz HUP-a je razložil kako je inkluzija predpogoj uspeha, posebej pri odgovorni nabavi.

Uvodnik jim je spisal Davor Čiković iz inovativnega podjetja Hortirviera d.o.o.

Objavljajo intervjja z Mariom Ravlićem (Mesna industrija Ravlić) in Mariom Bakarčićem (Matičnjak Sativa).

V dodatku Focus so testenine ter piškoti in pudingi, v dodatku Vodič pa predstavljajo kategorijo mleka in mlečnih izdelkov. 

Itd.


Nazaj
 


 
 
 
back to top