IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 02.04.2020 || V Merkurju uvajajo nove prodajne poti  |  Ukrepe za zajezitev novega koronavirusa podaljšali do 19. aprila  |  Kosovo ukinilo stoodstotne carine Srbiji in BiH, a uvaja recipročne ukrepe  |  Cigarete in alkohol od danes dražja  |  Izšla je 83. številka revije InStore  |  Elog izvaja vse potrebne ukrepe glede pandemije  |  Končan je rekorden mesec v zgodovini britanske trgovine  |  ZANIMIVOST: Koronaburger iz Hanoja  |  Omejitev nakupa alkohola na 12 buteljk vina in 24 piv  |  Walmart zaposlenim začel meriti temperaturo  |  Pekarna Stankoski v Pančevu odprla burekomat  |  Nemško ministrstvo proti prvoaprilskim šalam o koronavirusu  |  Zaradi pandemije se obeta tudi preložitev Expa  |  Kaufland poslovalnica (po okužbi) v Slavonskem Brodu spet odprta   |  Nov PerSu market u Banatskem Despotovcu  |  Auchan deli bonus za vse, ki vztrajajo na delovnem mestu  |  V teh dneh znova grozi pozeba  |  Lukašenko:" Proti koronavirusu z vodko, hokejem in savno"  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Pernod Ricard prevzel Monkey 47 gin Europa  |   ||
   

Slovenija: Izdelki 4. generacije Lojtr'ce domačih kmalu v trgovinah Lidl

26.02.2020
Le še nekaj dni ostaja od premiere izdelkov, ki so se uvrstili na četrto Lidlovo Lojtr'co domačih. Zdaj že tradicionalni projekt Lidla Slovenija, ki stavi na kakovostne domače sestavine in navdihujoče slovenske majhne podjetnike, bo tokrat postregel z več kot 40 prehranskimi in kozmetičnimi dobrotami. Izdelki, ki prinašajo izjemne okuse in izvirnost slovenskih malih podjetnikov, bodo v trgovinah Lidla Slovenija na voljo od ponedeljka, 2. marca 2020.
 
 
Lansko jesen se je poziv Lidlove Lojtr'ce domačih ponovil že četrtič. Nanj se je prijavilo več kot 100 slovenskih dobaviteljev s skupno več kot 200 različnih izdelkov. Raznolika ponudba specialitet, prijavljenih na letošnji natečaj, je navdušila strokovno žirijo, ki so jo sestavljale vinska strokovnjakinja Mira Šemić, blogerka in ustvarjalka receptov Urška Fartelj (blog 220 stopinj poševno) ter Lidlova ambasadorka zdravega življenjskega sloga Hana Verdev.
 
Pod budnim očesom Lea Oberžana, vodje projekta Lidlova Lojtr'ca domačih v Lidlu Slovenija, so ocenile prijavljene izdelke in vsaka s svojim poudarkom iskale vrhunskost prijavljenih specialitet. "Dobrih izdelkov je bilo zelo veliko, tako da so o izboru odločile zares male nianse," je po samem izboru izjavila Šemićeva in proizvajalce spodbudila, da svoje kreativno delo razvijajo tudi v prihodnje.
 
Končni nabor 42 izdelkov v četrti generaciji Lojtr'ce domačih tako ponovno predstavlja izjemnost, srčnost in kakovost, kar je slovenska butična proizvodnja premore. Na Lidlove police so se med drugimi izvrstnimi dobrotami postavili tudi odlični mesni izdelki, sveži siri in jogurti, različni domači sokovi, piškoti, med, čaji, pa tudi zanimivi neprehranski izdelki, denimo polževo mazilo, negovalna glina, deodoranti in mila. 

Lidlova Lojtr'ca domačih je leta 2016 nastala z željo in vizijo Lidla Slovenija, da pomaga slovenskemu malogospodarstvu, butičnim podjetnikom, ki so v razvoj svojega izdelka vložili mnogo energije, ljubezni, spoštovanja do slovenske kulture in tradicije. Ker na poti do prepoznavnosti potrebujejo pomoč in zagon, jim v podporo priskoči Lojtr'ca domačih.
 
Lidlova ekipa se namreč takoj po končnem izboru novih dobaviteljev vsakemu posveti tako s prodajnega kot marketinškega vidika.Prva generacija izdelkov Lojtr'ce domačih je na Lidlove police prispela že spomladi 2017, številke pa s četrto generacijo postajajo že prav zanimive.
 
Tako je bilo v Lojtr'co domačih v štirih letih vključenih več kot 100 različnih butičnih dobaviteljev s skupaj skoraj 200 izdelki, nekateri so se nanjo z novimi izdelki vrnili že večkrat.Kot pravijo v Lidlu Slovenija, je pomembno, da Lidlova Lojtr'ca domačih ostaja usmerjena v majhne slovenske proizvajalce.
 
"Dobaviteljem pustimo, da ostanejo majhni, zavedamo se, da so njihove kapacitete butične in da je ravno to njihova dodana vrednost," poudarja Leo Oberžan, nabavnik in vodja projekta Lojtr'ca domačih v Lidlu Slovenija. "Zgodba z Lojtr'ce pa kljub temu lahko postane še nekaj več. Kar nekaj izdelkov z Lojtr'ce se je zaradi priljubljenosti med kupci uvrstilo med druge blagovne znamke Lidla Slovenije, npr. praznično Deluxe, nekaj pa jih je celo "napredovalo" v redno ponudbo Lidlove lastne znamke Naše nam paše," dodaja.

Nazaj
 


 
 
 
back to top