IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 16.12.2018 || Bo spletna prodaja že kmalu pred tradicionalno?  |  Lidl v pomoč slepim in slabovidnim  |  Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja   |  Petrol v prihodnjem letu načrtuje 5,6 milijarde evrov prihodkov  |  Lenta v St. Peterburgu odprla peti letošnji hipermarket  |  Continente lansiral še SKU št. 300  |  V Carlsbergu lepilo namesto plastike v pakiranjih  |  Spletna prodaja v Evropi povsod napreduje  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |   ||
   

Slovenija: Izbor Ceneje.si:" Kdo so najboljši slovenski spletni trgovci? "

15.11.2018
Najboljši spletni trgovini po izboru strokovnjakov in več kot 25.000 kupcev sta gizzmo.si in hajdi.si! Podeljenih je bilo 23 drugih nagrad za odličnost spletne prodaje.

Na včerajšnji konferenci Ecommerce Day 2018 se je zaključilo največje tekmovanje spletnih trgovcev v Sloveniji, Spletni trgovec leta 2018, ki poteka v organizaciji Shopper's Mind Slovenija in podjetja Ceneje. 

Spletni trgovec leta 2018 med velikimi trgovci (Web Champion Award) je postal gizzmo.si, med manjšimi trgovci (Web Challenger Award) pa hajdi.si.
 
Kupci so za najboljšo spletno trgovino izbrali natis-shop.com, ki je osvojila nagrado 1st People’s Choice Award. 

Podeljene so bile tudi nagrade v posameznih kategorijah, celoten pregled 23 podeljenih nagrad lahko pogledate spodaj:
 
Posebne nagrade: "1st People’s Choice Award: natis-shop.com 2nd People’s Choice Award: polna-kahlica.si 3rd People’s Choice Award: pikolin.si Committee Award: printink.si "

Nagrade po kategorijah

"Avto moto: silux.si Category Award, Books, School & Office: printink.si Category Award, Consumer Electronics & Music: conrad.si Category Award, Erotic products: sveterotike.si Category Award, Fashion: alpinashop.si Category Award, Food & Beverage: malinca.si Category Award, Furniture: salonpohistva.si Category Award, Group Purchases & Services: 1nadan.si Category Award, Health & Beauty: spleticna.si Category Award, Home & Garden: emundia.si Category Award, Information Technology: anni.si Category Award, Kids & Family: hajdi.si Category Award, Pets: mrpet.si Category Award, Specialised Store: kmetijskaoprema.si; Category Award, Sports: grosbasket.com Category Award, Telco & Mobile: gizzmo.si Category Award, Web Shopping Mall: bigbang.si"

Mirnes Jusufović, gizzmo.si (Category Award, Telco & Mobile in Web Champion Award) je o zmagi povedal: "Zmago pripisujemo našemu nenehnemu in pravočasnemu vlaganju v kakovostne izdelke in lastne blagovne znamke. Podrobno poznavanje niše nam pomaga strankam pravilno svetovati ob nakupu, poleg tega pa je ključna brezkompromisna poprodajna storitev. Od konkurentov nas loči predvsem naša garancija zadovoljstva, ki je ne uporabljamo le kot instrument za pospeševanje prodaje na strani, ampak jo zelo resno udejanjamo tudi v praksi. Vsaki morebitni slabi nakupni izkušnji se posvetimo individualno in naredimo vse, da jo preobrazimo v dobro."
 
Hajdi Korošec Jazbinšek iz hajdi.si (Category Award, Kids & Family in Web Challenger Award) o uspehu trgovcev pravi: "Če želiš v današnji sodobni ekonomiji uspešno poslovati, je prodaja preko spleta ključnega pomena. Vsekakor je iluzorno pričakovati, da je sama spletna stran vse. Za zagotovljen uspeh je pomembno poznati vse dejavnike, ki vplivajo na uspešno spletno prodajo. Želja in nuja po nenehnem izobraževanju, sta ena izmed glavnih dejavnikov, ki zagotavljata uspeh. Pomembno je, da si radoveden in na preži za novostmi. Osnovno vodilo za uspeh pa je po mojem mnenju, da vedno obujemo čevlje stranke, ko hodimo po tem čudovitem E-commerce Jurassic Parku."

Zmagovalci na podlagi treh ocen 

Od januarja do oktobra je 150 prijavljenih spletnih trgovin ocenilo 25.262 spletnih kupcev. Največ spletnih trgovin se je prijavilo v kategoriji 'Dom in vrt', ki je skupaj s kategorijo mode najhitreje rastoča kategorija v Sloveniji (Vir: interni podatki Ceneje). Kupci, ki so ocenili finaliste, so jim namenili povprečno oceno zadovoljstva 90 % ali več. 
"Letošnji tekmovalci so presegli pričakovanja. V sedmih letih organizacije tekmovanja Spletni trgovec leta se je kakovost prijavljenih spletnih trgovin neizmerno izboljšala. Veseli nas, da tekmovalci upoštevajo napotke strokovne komisije in podatke iz poročila, ki ga prejmejo po zaključeni oceni ter nenehno stremijo k izboljšavam," je povedala predsednica mednarodne strokovne komisije izbora Spletni trgovec leta, Jelena Rašula, vodja B2B marketinga v podjetju Ceneje. 
Spletne trgovine, ki zberejo vsaj 50 ocen kupcev in se uvrstijo v finale, so bile ocenjene na sledeč način:

300 točk je bilo možno zbrati z oceno tehnične skladnosti spletne trgovine, ki se preverja glede na evropske smernice varnega spletnega nakupovanja. 
• 400 točk je bilo možno zbrati z oceno zadovoljstva uporabnikov, ki je sestavljena iz zadovoljstva kupcev in uporabniške izkušnje. 
• 300 točk je bilo možno zbrati z oceno 20-članske mednarodne strokovne komisije, ki je točke podelila z vidika najboljših ecommerce smernic in praks. 


Zbrati je bilo možno največ 1000 točk (300 + 400 + 300), spletni trgovci z najvišjim številom točk pa so osvojili nagrade za najboljše na spletu. 
Matej Kopmajer iz printink.si (Committee Award) o razvoju spletne prodaje pravi: "E-commerce v Sloveniji je v nenehnem razvoju in dobro je, da je na trgu zdrava konkurenca, ki nas žene, da smo še boljši, se nenehno razvijamo.
Tudi zaradi dogodkov, kot je Shopper's Mind Ecommerce Day, ki nas motivira, da še z večjo vnemo stremimo k svojim ciljem, nenehno prilagajamo in izboljšujemo svoje storitve in spletni nastop."

Dinamična rast področja prodaje na spletu

Sveži podatki Statističnega urada Republike Slovenije kažejo, da je v zadnjih 12 mesecih prek spleta nakupovalo že več kot polovica oseb, starih 16–74 let. Število kupcev, ki letno opravijo več kot 10 nakupov, se je od leta 2015 do lanskega leta dvignilo za 60 % (SURS). 

Petina od vseh podjetij z vsaj 10 zaposlenimi je v letu 2017 del svojega prihodka ustvarilo s prodajo izdelkov ali storitev prek spleta. Število podjetij z vsaj 10 zaposlenimi, ki vršijo spletno prodajo, pa se je v zadnjih 10 letih povečalo za 164 %. (SURS) V ecommerce ekosistem ne najdemo le spletnih trgovcev, temveč so v njem povezani ljudje – tako tisti, ki nakupujejo, kot tudi zaposleni v podjetjih s področij spletnega plačevanja in infrastrukture, marketinga, tržnih raziskav, logistike, embalaže in dostavnih rešitev. 

Kot pojasnjuje Luka Gabrovšek iz podjetja Mastercard, predavatelj na letošnji konferenci Ecommerce Day 2018, je: ".. "danes že samoumevno, da se lahko s kartico odpraviš kamorkoli po svetu in tam varno, udobno in brezskrbno nakupuješ. Ne potrebuješ gotovine, saj je kartica praktično povsod splošno sprejeto plačilno sredstvo. A ne smemo pozabiti, da smo potrebovali 50 let, da smo prišli do te točke." 

Gabrovšek dodaja tudi, da "več kot polovica Slovencev plačilne kartice uporablja vsaj trikrat tedensko, 61 odstotkov jih pa s kartico opravi vsaj polovico nakupov. Petina jih redno nakupuje prek spleta, kjer večinoma plačujejo s kartico, kažejo zadnji podatki podjetja Mastercard." 

"Spletne trgovine in spletna prodaja je svetovno gledano hitro rastoča panoga iz samo enega razloga: Sodobnemu kupcu, vajenemu uporabe sodobnih tehnologij, ponuja boljši, bolj prijazen način nakupovanja. Daje mu dostop do vseh informacij in s tem večjo kontrolo nad samim nakupnim procesom, ki si jo sodobni kupec želi. Na drugi strani pa daje splet trgovcem več orodij in možnosti za eksperimentiranje, kar nam omogoča, da hitreje kot kadarkoli prej prepoznamo, kaj si kupci zares želijo in kaj potrebujejo. To pa vodi v nadaljnji razvoj trgovine in vedno večje zadovoljstvo kupcev," Jernej Kete iz Emundie, nagrajenci v kategoriji Dom in vrt (Category Award, Home & Garden).


Nazaj
 


 
 
 
back to top