IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Hisense doslej pridobil več kot 22 odstotkov Gorenja  |  Jeronimo Martins bo vso elektriko pridobival iz obnovljivih virov  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Konec tedna festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z 9-milijonskim dobičkom iz poslovanja  |  M&S zapira več kot 100 trgovin  |  Skopsko nefiltrirano - novost iz Pivare Skopje  |  Odštevamo: Še dva dneva do veljave (nove) zaščite osebnih podatkov - GDPR  |  BTC Logistika skupaj s Petrolom v širitev na Hrvaškem  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |   ||
   

Italija: Italijanska La Linea Verde usmerjena na baltske države in Srbijo

06.12.2017

Italijanski proizvajalec narejenih jedi La Linea Verde načrtuje širjenje svojih aktivnosti na baltske države in Srbijo, kar pomeni nekakšen postopen prehod na trge vzhodne Evrope in Rusije, pravijo poročila.

Načrte za mednarodno širjenje je razkril komercialni direktor Andrea Battagliola in sicer v intervjuju novi agenciji Radicor.
 
Dejal je, da naj bi ob koncu leta njihov prihodek dosegel 240 milijonov evrov, kar je za 6% več kot leto prej, ko so iztržili 225 mil. evrov. Od izkupička gre okrog 30% na račun izvoza in ta odstotek bi moral veljati tudi v letu 2018.

Družinsko podjetje je doseglo pozitivne rezultate še v Avstriji, Belgiji, na Poljskem in Češkem, do konca leta pa nameravajo odpreti tovarno še v Srbiji.
 


Poudarili so pozitivne rezultate v Španiji, kjer so navzoči od leta 2008 in sicer s podjetjem Vegetales Linea Verde Navarra. Pričakujejo, da se jim bo promet za leto 2017 v Španiji povišal za okoli 30%, na 45 milijonov evrov, podoben trend pa naj bi se dogajal tudi v letu 2018.

V prihodnosti nameravajo širiti izdelavo kuhane zelenjave in razširiti njihov Manerbo industrijski park ter usmeriti pozornost na rast v Italiji kakor tudi na tujem. Projekt bo zaključen do leta 2020, s skupno investicijo v višini 15 mil. evrov lastnih ter kreditnih sredstev.

Najbolj jim je še vedno primarna Italija, ki je deležna največje pozornosti, ko gre za osvajanje liderske pozicije na organskem področju.

Letos so lansirali štiri nove referenčne proizvode, vključno s špageti iz zelenjave, nedavno pa so dodali v ponudbo dve novi gurmanski juhi.
 
La Linea Verde prodaja svoje proizvode na trgu pod blagovno znamko DimmidiSi. 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top