IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 15.12.2017 || Združenje Agrokorjevih dobaviteljev bo vodil prvi mož Podravke  |   Kostić že nadzira Gorenjsko banko  |  Mlinotest prevzel trgovino v Sv. Antonu  |  Odprli 51. trgovino Lidl v Grosuplju  |  ZANIMIVOST: Med iz Porscheja  |  Barcaffe z novim trening centrom v Ljubljani  |  Med najboljšimi pivi na svetu tudi ajdovski Quantum  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry   |  V Grosuplju svečano ob otvoritvi Lidla   |  Mercator danes odprl prenovljeno trgovino v Idriji   |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna in Zlatni puder na policah v Katarju   |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Pet Agrokorjevih podjetij z dobičkom, tri z izgubo  |  Propadel poskus prepovedi kebaba s fosfati v EU-ju  |  Vlada sprejela predlog Zakona o kmetijstvu o nedovoljenih praksah v agroživilski verigi  |  Veriga Eataly se bo prihodnje leto uvrstila na milansko borzo  |   Coca-Cola HBC se pogaja z MB Impexom  |   Heineken z naložbo v tovarno v Jaenu  |   Odprt nov Tommy supermarket v Šibeniku  |  Vrhunski kuharji prisegajo na meso izbrane kakovosti  |   ||
   

Italija: Italijanska La Linea Verde usmerjena na baltske države in Srbijo

06.12.2017

Italijanski proizvajalec narejenih jedi La Linea Verde načrtuje širjenje svojih aktivnosti na baltske države in Srbijo, kar pomeni nekakšen postopen prehod na trge vzhodne Evrope in Rusije, pravijo poročila.

Načrte za mednarodno širjenje je razkril komercialni direktor Andrea Battagliola in sicer v intervjuju novi agenciji Radicor.
 
Dejal je, da naj bi ob koncu leta njihov prihodek dosegel 240 milijonov evrov, kar je za 6% več kot leto prej, ko so iztržili 225 mil. evrov. Od izkupička gre okrog 30% na račun izvoza in ta odstotek bi moral veljati tudi v letu 2018.

Družinsko podjetje je doseglo pozitivne rezultate še v Avstriji, Belgiji, na Poljskem in Češkem, do konca leta pa nameravajo odpreti tovarno še v Srbiji.
 


Poudarili so pozitivne rezultate v Španiji, kjer so navzoči od leta 2008 in sicer s podjetjem Vegetales Linea Verde Navarra. Pričakujejo, da se jim bo promet za leto 2017 v Španiji povišal za okoli 30%, na 45 milijonov evrov, podoben trend pa naj bi se dogajal tudi v letu 2018.

V prihodnosti nameravajo širiti izdelavo kuhane zelenjave in razširiti njihov Manerbo industrijski park ter usmeriti pozornost na rast v Italiji kakor tudi na tujem. Projekt bo zaključen do leta 2020, s skupno investicijo v višini 15 mil. evrov lastnih ter kreditnih sredstev.

Najbolj jim je še vedno primarna Italija, ki je deležna največje pozornosti, ko gre za osvajanje liderske pozicije na organskem področju.

Letos so lansirali štiri nove referenčne proizvode, vključno s špageti iz zelenjave, nedavno pa so dodali v ponudbo dve novi gurmanski juhi.
 
La Linea Verde prodaja svoje proizvode na trgu pod blagovno znamko DimmidiSi. 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top