IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 14.11.2018 || Danes v Ljubljani Ceneje.si razglaša spletne trgovce leta (VIDEO)  |  Coles pripravlja avtomatizirane distribucijske centre  |  Nemški Tönnies prelaga prihod  |  ZANIMIVOST: Azijec za tartuf odštel 85.000 evrov!  |  MHP kooperantom Perutnine Ptuj obljublja nadaljnji razvoj  |  Lidl učinkoviteje z (ne)uporabo plastike  |  Evropski teden zmanjševanja odpadkov   |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore, ki bo 22. novembra, že 380 rezervacij  |  Amazonov drugi dom bo razpet med New Yorkom in Arlingtonom  |   21. Slovenski festival vin v četrtek in petek  |  Skupina Kofola v devetih mesecih povečala prihodke in dobiček  |  Bayer (po prevzemu Monstanta) s stabilnim poslovanjem  |  Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko   |  Tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Francozi kot prvi prepovedali vseh pet pesticidov, zaradi katerih umirajo čebele  |  Agrokorjeva podjetja odkupujejo kar 40% skupnega "CRO" nasada mandarin  |  Odprli novi trgovino Žabac Food Outlet v zagrebškem Importanne Centru  |  Letošnji dan slovenske hrane poudarja pomen kakovosti tal  |  Medex tokrat z manjšim dobičkom  |  Rekordna žetev soje   |   ||
   

Italija: Italijanska La Linea Verde usmerjena na baltske države in Srbijo

06.12.2017

Italijanski proizvajalec narejenih jedi La Linea Verde načrtuje širjenje svojih aktivnosti na baltske države in Srbijo, kar pomeni nekakšen postopen prehod na trge vzhodne Evrope in Rusije, pravijo poročila.

Načrte za mednarodno širjenje je razkril komercialni direktor Andrea Battagliola in sicer v intervjuju novi agenciji Radicor.
 
Dejal je, da naj bi ob koncu leta njihov prihodek dosegel 240 milijonov evrov, kar je za 6% več kot leto prej, ko so iztržili 225 mil. evrov. Od izkupička gre okrog 30% na račun izvoza in ta odstotek bi moral veljati tudi v letu 2018.

Družinsko podjetje je doseglo pozitivne rezultate še v Avstriji, Belgiji, na Poljskem in Češkem, do konca leta pa nameravajo odpreti tovarno še v Srbiji.
 


Poudarili so pozitivne rezultate v Španiji, kjer so navzoči od leta 2008 in sicer s podjetjem Vegetales Linea Verde Navarra. Pričakujejo, da se jim bo promet za leto 2017 v Španiji povišal za okoli 30%, na 45 milijonov evrov, podoben trend pa naj bi se dogajal tudi v letu 2018.

V prihodnosti nameravajo širiti izdelavo kuhane zelenjave in razširiti njihov Manerbo industrijski park ter usmeriti pozornost na rast v Italiji kakor tudi na tujem. Projekt bo zaključen do leta 2020, s skupno investicijo v višini 15 mil. evrov lastnih ter kreditnih sredstev.

Najbolj jim je še vedno primarna Italija, ki je deležna največje pozornosti, ko gre za osvajanje liderske pozicije na organskem področju.

Letos so lansirali štiri nove referenčne proizvode, vključno s špageti iz zelenjave, nedavno pa so dodali v ponudbo dve novi gurmanski juhi.
 
La Linea Verde prodaja svoje proizvode na trgu pod blagovno znamko DimmidiSi. 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top