IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |  Univerexport v Popovici odprl novo trgovino  |  Aldi je omejil količino nakupa ultrapasteriziranega mleka Łaciate   |   Ekonomista opozarjata na upravljanje z odpadki  |  Trgovina na drobno tudi avgusta upadla, v Sloveniji najvišja rast  |  Žito in Lidl (ponovno) s kruhom obeležujeta "Roza oktober"  |   ||
   

Srbija: InStore:"Trgovinski zemljevid Srbije 2022" (tudi na spletu)

11.08.2022
Revija InStore četrto leto zapored predstavlja posebno tiskano izdajo:"TRGOVSKI ZEMLJEVID SRBIJE 2022!" Tudi tokrat je možno elektronsko brskanje in PDF branje trgovinskega zemljevida.

Vsebina vključuje:
 
Izdaja v številkah:

100+ strani,
50+ trgovskih verig (vključno z bencinskimi črpalkami in kioski),
20 + analiz trga,
30+ oglasov (blagovne znamke, trženje...).

Celoten pregled trgovskih verig v Srbiji z 10+objekti:

Izkaznica podjetja (uprava, leto ustanovitve, kontaktni podatki),
geografska pokritost (Vojvodina/Beograd/Zahodna Srbija/Jugovzhodna Srbija),
skupno število objektov po formatu (hipermarket, supermarket, velika/srednja/mala trgovina),
število zaposlenih,
ponudba (število izdelkov glede na format),
posebni oddelki (mesnice, pekarne, zdravi kotički, pripravljene jedi),
programi zvestobe,
spletna prodaja.

Analize in raziskave nakupovalnih navad potrošnikov naslednjih agencij:

Nielsen IQ,
GfK,
Ipsos,
RetailZoom,
Fokus,
Raziskave Smart Plus,
Nielsen raziskave,
Mediana,
Kantar TMG Insights,
Deloitte,
Dun & Bradstreet,
Picasso,
e-Plus.



Nazaj
 
 
 
 
back to top