IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Slovenija: InStore št. 76 tudi na spletu

23.07.2019
Vsebina rednih (približno petdesetih) rubrik je bralcem znana. Tiskano revijo so prejemniki dobili, kot vedno pa jo lahko  preberete tudi v elektronski obliki v zavihku zgoraj desno na spletni strani www.instore.si.
 
 
 
Založniška hiša InB2B Media, d. o. o., od januarja 2012 v petih državah izdaja prvo regionalno revijo, ki podrobneje spremlja področje FMCG. 
 
Vodič je samostojna priloga, v kateri se tokrat ukvarjamo z mesnimi izdelki in mesom, med ostalim pa smo objavili rezultate ocenjevanje prihajajočega 57.mednarodnega sejma AGRA 2019 (24-29.avgusta v Gornji Radgoni) s tekmovanja, ki je v sklopu le tega potekalo 15.maja v prostorih BF (Biotehniške fakultete).Gre za 40 mednarodno tekmovanje ocenjevanja mesa in mesnih izdelkov AFRA 2019. 
 
InFocus v "dvojni številki" je posvečen rižu in obsega raziskave Ipsosa ter prispevke strokovnjakov Melanie Cipot in Alena Šabanovića. Ob številnih strokovnih temah in analizah trgovcev ter širokem naboru novic je uvodnik o pomenu domačih blagovnih znamk spisala Olivera Petrovič, direktorica sektorja korpoeativnih komunikacij v Mercator-S.
 
V regionalnih intervjujih gostimo Alekseja Tihonova, direktorja oskrbne verige za trge JV Evrope Skupine Nestle, in Ivayla Naydenova, feneralnega direktorja Mondelez International regije SCE (jugo-centralna Evropa).

Svoj tradicionalni pogled v rubriki InAnaliza predstavljajo kolegi iz nemške medijske hiše LZ Retailytics, s katero še naprej uspešno sodelujemo.
 
Katja Bizjak (Nielsen) v svojem članku piše o (ne)zvestobi potrošnikov.
 
Obiskali smo malo trgovino Pr Markot v Ljubljani, ki je last Marka Kosmača, ki ima še mesnico. 
 
Revijo sklene stalnica, rubrika Vox populi in Igor E. Bergant, ki se je tokrat osredotočil ravno na temo mesa, ki je v tej številki zelo prisotna in bo v prihodnosti še bolj, ko se bo na trgu pojavilo umetno meso...
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top