IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 27.01.2020 || Gorivo od polnoči nekoliko cenejše  |  V ljubljanskem križišču Vojkove in Božičeve Lidl št.60 tik pred otvoritvijo  |  Aldi z rekordnim dvigom plač v februarju  |  Kmalu Miškovićeva Delta z gradnjo nakupovalnega centra v Sarajevu   |  Carrefour z novimi formati  |  Stroka poziva k izboljšanju usposobljenosti čebelarjev   |  V letu 2021 dva priložnostna kovanca   |  FrieslandCampina odslej le še s papirnatimi slamicami  |  Spletna trgovina lani dosegla vrednost 72,6 milijarde evrov  |  ZANIMIVOST: Astronavti spekli prve piškote v vesolju  |  Kerum prodaja proizvodni obrat drniških pršutov  |  Odprta kuhna št.8 brez plastike  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o varstvu osebnih podatkov  |   Supernova bo zgradila nakupovalni center v Trbovljah  |  Veriga Jumbo kupila trgovine Hema   |  V bližini Somborja kmalu kmetijski kompleks  |  Potrjen trgovinski sporazum s Turčijo  |  Sporazum med ZDA in Kitajsko z malo obvezami za ZDA  |  Za kmetijstvo v proračunu letos 61 milijonov evrov  |  Lanski rezultati Perutnine tudi odraz sinergij z novim lastnikom  |   ||
   

Slovenija: InStore št. 76 tudi na spletu

23.07.2019
Vsebina rednih (približno petdesetih) rubrik je bralcem znana. Tiskano revijo so prejemniki dobili, kot vedno pa jo lahko  preberete tudi v elektronski obliki v zavihku zgoraj desno na spletni strani www.instore.si.
 
 
 
Založniška hiša InB2B Media, d. o. o., od januarja 2012 v petih državah izdaja prvo regionalno revijo, ki podrobneje spremlja področje FMCG. 
 
Vodič je samostojna priloga, v kateri se tokrat ukvarjamo z mesnimi izdelki in mesom, med ostalim pa smo objavili rezultate ocenjevanje prihajajočega 57.mednarodnega sejma AGRA 2019 (24-29.avgusta v Gornji Radgoni) s tekmovanja, ki je v sklopu le tega potekalo 15.maja v prostorih BF (Biotehniške fakultete).Gre za 40 mednarodno tekmovanje ocenjevanja mesa in mesnih izdelkov AFRA 2019. 
 
InFocus v "dvojni številki" je posvečen rižu in obsega raziskave Ipsosa ter prispevke strokovnjakov Melanie Cipot in Alena Šabanovića. Ob številnih strokovnih temah in analizah trgovcev ter širokem naboru novic je uvodnik o pomenu domačih blagovnih znamk spisala Olivera Petrovič, direktorica sektorja korpoeativnih komunikacij v Mercator-S.
 
V regionalnih intervjujih gostimo Alekseja Tihonova, direktorja oskrbne verige za trge JV Evrope Skupine Nestle, in Ivayla Naydenova, feneralnega direktorja Mondelez International regije SCE (jugo-centralna Evropa).

Svoj tradicionalni pogled v rubriki InAnaliza predstavljajo kolegi iz nemške medijske hiše LZ Retailytics, s katero še naprej uspešno sodelujemo.
 
Katja Bizjak (Nielsen) v svojem članku piše o (ne)zvestobi potrošnikov.
 
Obiskali smo malo trgovino Pr Markot v Ljubljani, ki je last Marka Kosmača, ki ima še mesnico. 
 
Revijo sklene stalnica, rubrika Vox populi in Igor E. Bergant, ki se je tokrat osredotočil ravno na temo mesa, ki je v tej številki zelo prisotna in bo v prihodnosti še bolj, ko se bo na trgu pojavilo umetno meso...
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top