IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.09.2020 || V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  Ribji namaz Argeta je rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić, Smrekar&Kunsterle)  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |  Odprli Maxi Konzum v Pitomači  |  Za vzpostavitev skupnega trga ("mini Schengen") tudi BiH?   |  Brezglutenski kruhi BeFree iz Žita so inovativna rešitev  |  Več kot 150.000 (Hoferjevih) knjig za prvošolce  |  Kaufland odprl jubilejno 40. poslovalnico v Zagrebu  |  Igorja Merviča bo v Sparu nasledil David Kovačič  |  OECD:"Ukrepi držav za zajezitev širjenja koronavirusa bodo omilili recesijo"  |  Rewe International se umika z ukrajinskega trga  |  Bosansko-hercegovske kumarice osvajajo Nemčijo  |  TZS:"Zaprtje trgovin ob nedeljah nepopravljiva škoda "  |  Novi predsednik Amcham Slovenija postal Blaž Brodnjak  |  Coop odprl trgovino namenjeno avtistom  |   ||
   

Slovenija: InStore št. 76 tudi na spletu

23.07.2019
Vsebina rednih (približno petdesetih) rubrik je bralcem znana. Tiskano revijo so prejemniki dobili, kot vedno pa jo lahko  preberete tudi v elektronski obliki v zavihku zgoraj desno na spletni strani www.instore.si.
 
 
 
Založniška hiša InB2B Media, d. o. o., od januarja 2012 v petih državah izdaja prvo regionalno revijo, ki podrobneje spremlja področje FMCG. 
 
Vodič je samostojna priloga, v kateri se tokrat ukvarjamo z mesnimi izdelki in mesom, med ostalim pa smo objavili rezultate ocenjevanje prihajajočega 57.mednarodnega sejma AGRA 2019 (24-29.avgusta v Gornji Radgoni) s tekmovanja, ki je v sklopu le tega potekalo 15.maja v prostorih BF (Biotehniške fakultete).Gre za 40 mednarodno tekmovanje ocenjevanja mesa in mesnih izdelkov AFRA 2019. 
 
InFocus v "dvojni številki" je posvečen rižu in obsega raziskave Ipsosa ter prispevke strokovnjakov Melanie Cipot in Alena Šabanovića. Ob številnih strokovnih temah in analizah trgovcev ter širokem naboru novic je uvodnik o pomenu domačih blagovnih znamk spisala Olivera Petrovič, direktorica sektorja korpoeativnih komunikacij v Mercator-S.
 
V regionalnih intervjujih gostimo Alekseja Tihonova, direktorja oskrbne verige za trge JV Evrope Skupine Nestle, in Ivayla Naydenova, feneralnega direktorja Mondelez International regije SCE (jugo-centralna Evropa).

Svoj tradicionalni pogled v rubriki InAnaliza predstavljajo kolegi iz nemške medijske hiše LZ Retailytics, s katero še naprej uspešno sodelujemo.
 
Katja Bizjak (Nielsen) v svojem članku piše o (ne)zvestobi potrošnikov.
 
Obiskali smo malo trgovino Pr Markot v Ljubljani, ki je last Marka Kosmača, ki ima še mesnico. 
 
Revijo sklene stalnica, rubrika Vox populi in Igor E. Bergant, ki se je tokrat osredotočil ravno na temo mesa, ki je v tej številki zelo prisotna in bo v prihodnosti še bolj, ko se bo na trgu pojavilo umetno meso...
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top