IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.06.2019 || Nevarnost pesticida klorpirifos za zatiranje škodljivcev na pridelkih  |  Tretjina Evropejcev dnevno uživa prehranska dopolnila  |  Effie Slovenija 2020 z novim vodstvom  |  Pingo Doce za pakiranja uporablja plastiko iz oceanov  |  Sainsbury's uvaja "otoke" za natakanje vode  |  Coop odprl prvo "non-stop" trgovino brez blagajn  |  Hercegovska jabolka uživajo tudi na Maldivih  |  Prvi Gomex v beograjski Borči  |  Violeta prevzela čapljinsko podjetje Lasta  |  Prihodki trgovine v prvem četrtletju letos navzgor za 10 %  |  Mesarji lahko gostincem prodajo le četrtino blaga  |  Ob lansiranju nove embalaže Žitovega Zlatega polja o ogljikovih hidratih  |  Gorivo od polnoči precej cenejše  |  Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |   ||
   

Slovenija: INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"

24.03.2019
Ob predstavitvi poslovnih rezultatov leta 2018 Mlekarne Celeia, smo se na kratko pogovorili z direktorjem največjega slovenskega proizvajalca mlečnih izdelkov, Marjanom Jakobom.
 
Družba je sicer lansko leto zaključila z minimalno izgubo, kar je posledica številnih naložb, zelo pozitiven premik pa je dvig tržnega deleža na domačem trgu sadnih jogurtov. Jakob poudarja, da so imeli lani manj kot četrtinski delež pogače, letos pa je njihov cilj priti na več kot 25 odstotkov.
 
V zadnjih nekaj mesecih priznanja kar dežujejo, podjetje je dobitnik nagrade Produkt leta 2019, pred tem so vaše jogurte brez sladkorja izbrali kot najbolj inovativni izdelek v svoji kategoriji, povečuje se število izdelkov z oznako Izbrana kakovost – Slovenija. Kaj od tega vam pomeni največ?
 
Na prvem mestu je vsekakor Produkt leta, saj so tu izbirali izključno potrošniki. To pomeni, da izdelki izginjajo s polic. Jasno, veseli smo tudi vsakega drugega naziva, kot je bil ta certifikat za inovativno živilo. Smo podjetje, ki je v tej branži prebilo led in to nam daje jasno vedeti, da so usmeritve prave in sledimo trendom v slovenskem prostoru.
 
Ko sva že ravno pri trendih. Mlekarna Celeia je pionir proizvodnje izdelkov brez GSO, greste tudi v smer, da bi imeli izdelki čim manjšo vsebnost sladkorja. Kako pa je z vse bolj razširjenim trendom čim manjše uporabe plastike?
 
Tako je, tudi temu bomo morali slediti. Čeprav veste, že pred leti smo želeli iti v ta projekt, tudi dejansko nabavili nov stroj za pakiranje Per-pack embalaže, ampak za zdaj usmeritve narekuje potrošnik. Če bo podprl proizvodnjo v kartonastem Per-packu in izdelke v popolnoma reciklažni embalaži, potem bomo temu vsekakor sledili.
 
Kolikšen delež v celotni proizvodnji Mlekarne Celeia imajo izdelki, ki jih izdelate za lastne blagovne znamke trgovcev?
 
Trgovinske blagovne znamke v naši proizvodnji ustvarijo kar 23 odstotkov, preostali delež, torej 77 odstotkov pa izdelki pod blagovno znamko Zelene Doline.

Nazaj
 


 
 
 
back to top