IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.04.2019 || Franc Jager najavlja izgradnjo hotela na Pagu   |  Hofer do konca leta brez plastičnega pribora in kozarcev za enkratno uporabo  |  Vitinka kupuje Vitaminko?  |  Spar s potapljači očistil Ljubljanico za več kot tono odpadkov  |  "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |   ||
   

Slovenija: INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"

24.03.2019
Ob predstavitvi poslovnih rezultatov leta 2018 Mlekarne Celeia, smo se na kratko pogovorili z direktorjem največjega slovenskega proizvajalca mlečnih izdelkov, Marjanom Jakobom.
 
Družba je sicer lansko leto zaključila z minimalno izgubo, kar je posledica številnih naložb, zelo pozitiven premik pa je dvig tržnega deleža na domačem trgu sadnih jogurtov. Jakob poudarja, da so imeli lani manj kot četrtinski delež pogače, letos pa je njihov cilj priti na več kot 25 odstotkov.
 
V zadnjih nekaj mesecih priznanja kar dežujejo, podjetje je dobitnik nagrade Produkt leta 2019, pred tem so vaše jogurte brez sladkorja izbrali kot najbolj inovativni izdelek v svoji kategoriji, povečuje se število izdelkov z oznako Izbrana kakovost – Slovenija. Kaj od tega vam pomeni največ?
 
Na prvem mestu je vsekakor Produkt leta, saj so tu izbirali izključno potrošniki. To pomeni, da izdelki izginjajo s polic. Jasno, veseli smo tudi vsakega drugega naziva, kot je bil ta certifikat za inovativno živilo. Smo podjetje, ki je v tej branži prebilo led in to nam daje jasno vedeti, da so usmeritve prave in sledimo trendom v slovenskem prostoru.
 
Ko sva že ravno pri trendih. Mlekarna Celeia je pionir proizvodnje izdelkov brez GSO, greste tudi v smer, da bi imeli izdelki čim manjšo vsebnost sladkorja. Kako pa je z vse bolj razširjenim trendom čim manjše uporabe plastike?
 
Tako je, tudi temu bomo morali slediti. Čeprav veste, že pred leti smo želeli iti v ta projekt, tudi dejansko nabavili nov stroj za pakiranje Per-pack embalaže, ampak za zdaj usmeritve narekuje potrošnik. Če bo podprl proizvodnjo v kartonastem Per-packu in izdelke v popolnoma reciklažni embalaži, potem bomo temu vsekakor sledili.
 
Kolikšen delež v celotni proizvodnji Mlekarne Celeia imajo izdelki, ki jih izdelate za lastne blagovne znamke trgovcev?
 
Trgovinske blagovne znamke v naši proizvodnji ustvarijo kar 23 odstotkov, preostali delež, torej 77 odstotkov pa izdelki pod blagovno znamko Zelene Doline.

Nazaj
 


 
 
 
back to top