IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.04.2019 || Franc Jager najavlja izgradnjo hotela na Pagu   |  Hofer do konca leta brez plastičnega pribora in kozarcev za enkratno uporabo  |  Vitinka kupuje Vitaminko?  |  Spar s potapljači očistil Ljubljanico za več kot tono odpadkov  |  "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |   ||
   

Azija: IGD: "Živilski sektor Azije bo do leta 2023 vreden več kot 4 bilijone dolarjev"

16.04.2019
Azijski sektor živilske trgovine bo do v naslednjih štirih letih ustvaril 4,264 bilijona ameriških dolarjev (3,77 bilijona evrov) letno - skoraj toliko, kot bosta takrat ustvarili Evropa in Severna Amerika skupaj.
 
 
Analizo je za javnost predstavila raziskovalna hiša IGD Azija. Med drugim pregled vsebuje tudi odkritje, da bo Azija kot najmočnejši živilski trg med letoma 2018 in 2023 rasel po sestavljeni letni stopnji 6 odstotkov.
 
Lani je recimo vrednost vseh nakupov v sektorju živil na največji celini znašala 3,126 bilijona maeriških dolarjev, torej se bo vrednost v le petih letih okrepila za več kot bilijon.
 
Azija bo tako delež med celotno svetovno porabo denarnih sredstev za živila do leta 2023 povečala na 37 odstotkov. Glavne zasluge za to bodo imele Kitajska, Indija ter Indonezija, ki sestavljajo skoraj tri četrtine vse azijske porabe za hrano in pijačo.
 
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top