IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 15.12.2017 || Združenje Agrokorjevih dobaviteljev bo vodil prvi mož Podravke  |   Kostić že nadzira Gorenjsko banko  |  Mlinotest prevzel trgovino v Sv. Antonu  |  Odprli 51. trgovino Lidl v Grosuplju  |  ZANIMIVOST: Med iz Porscheja  |  Barcaffe z novim trening centrom v Ljubljani  |  Med najboljšimi pivi na svetu tudi ajdovski Quantum  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry   |  V Grosuplju svečano ob otvoritvi Lidla   |  Mercator danes odprl prenovljeno trgovino v Idriji   |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna in Zlatni puder na policah v Katarju   |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Pet Agrokorjevih podjetij z dobičkom, tri z izgubo  |  Propadel poskus prepovedi kebaba s fosfati v EU-ju  |  Vlada sprejela predlog Zakona o kmetijstvu o nedovoljenih praksah v agroživilski verigi  |  Veriga Eataly se bo prihodnje leto uvrstila na milansko borzo  |   Coca-Cola HBC se pogaja z MB Impexom  |   Heineken z naložbo v tovarno v Jaenu  |   Odprt nov Tommy supermarket v Šibeniku  |  Vrhunski kuharji prisegajo na meso izbrane kakovosti  |   ||
   

Velika Britanija: IGD: "Prodaja hrane in pijače bo za božič narasla na 25 milijard evrov"

07.12.2017
Britanski kupci naj bi sodeč po študiji raziskovalne hiše IGD letos ob božično-novoletnih praznikih zapravili za 2,6 odstotka več denarnih sredstev kot decembra lani. 
 
 
 
Raziskava nakazuje, da naj bi britanski kupci v božični noriji nakupov za hrano in pijačo zapravili kar 22,2 milijarde funtov, kar je preračunano v nam bolj domačo valuto 25,15 milijarde evrov. Čeprav so stroški božiča sodeč po raziskavi vse večja skrb britanskih kupcev, pa po drugi strani večina praznike dojema kot čas v letu, ko gredo preko svojih zmožnosti, se "pocrkljajo" in tako za živila vseeno zapravijo nekoliko več.
 
Dve tretjini kupcev (66 odstotkov) se strinja, da je božič namenjen prekomernemu zapravljanju za hrano in pijačo (lani je bilo takšnega mnenja 54 odstotkov ljudi), je pa po drugi strani 32 odstotkov anketirancev na Otoku zaskrbljenih nad visokimi stroški, ki jih za seboj pušča božično-novoletni čas.
 
"Opažamo, da so kupci vse bolj dovzetni za nakupovanje določenih dobrin še pred začetkom praznične sezone," je povedala strokovnjakinja za vpogled v nakupovalne navade pri IGD-ju, Vanessa Henry. Takšnih je sedaj že 45 odstotkov kupcev (lani le 35 %).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top