IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.07.2018 || Potrjen projekt:" Modra frankinja - žametno vino Posavja!"  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Neugodno vreme lani oklestilo pridelek ekološkega sadja  |  Pridelovalci zelenjave želijo vstopiti v shemo izbrane kakovosti   |   Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Naziv "Evropska gastronomska regija" leta 2021 Sloveniji  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |   ||
   

Velika Britanija: IGD: "Prodaja hrane in pijače bo za božič narasla na 25 milijard evrov"

07.12.2017
Britanski kupci naj bi sodeč po študiji raziskovalne hiše IGD letos ob božično-novoletnih praznikih zapravili za 2,6 odstotka več denarnih sredstev kot decembra lani. 
 
 
 
Raziskava nakazuje, da naj bi britanski kupci v božični noriji nakupov za hrano in pijačo zapravili kar 22,2 milijarde funtov, kar je preračunano v nam bolj domačo valuto 25,15 milijarde evrov. Čeprav so stroški božiča sodeč po raziskavi vse večja skrb britanskih kupcev, pa po drugi strani večina praznike dojema kot čas v letu, ko gredo preko svojih zmožnosti, se "pocrkljajo" in tako za živila vseeno zapravijo nekoliko več.
 
Dve tretjini kupcev (66 odstotkov) se strinja, da je božič namenjen prekomernemu zapravljanju za hrano in pijačo (lani je bilo takšnega mnenja 54 odstotkov ljudi), je pa po drugi strani 32 odstotkov anketirancev na Otoku zaskrbljenih nad visokimi stroški, ki jih za seboj pušča božično-novoletni čas.
 
"Opažamo, da so kupci vse bolj dovzetni za nakupovanje določenih dobrin še pred začetkom praznične sezone," je povedala strokovnjakinja za vpogled v nakupovalne navade pri IGD-ju, Vanessa Henry. Takšnih je sedaj že 45 odstotkov kupcev (lani le 35 %).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top