IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 14.08.2020 || Mediana: "Več kot polovica z manj obiski v trgovinah"  |  Voka Snaga poziva na pravilno zbiranje bioodpadkov  |  Za dezinfekcijska sredstva bo šlo 7,2 milijona litrov vina  |  Eurospin danes odprl najprej v Zadru!  |  Na Obali zadovoljni s turističnim obiskom  |  TC Voli odprl objekt v Danilovgradu   |  ZANIMIVOST: Nekdanja žrtev napada Edena Hazarda obogatela z vodko  |  "Jana summer alarm by Saatchi Croatia"  |  V Galiciji zaradi koronavirusa prepovedali kajenje  |  Oddali vlogo za milijardno podporo v okviru instrumenta SURE  |  Barcaffé v partnerstvu s podjetjem O. Kleiner predstavil embalažo kave brez aluminija   |  Aldi Nord sodelavce novači kar prek Instagrama  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do izbire"  |  Carlsberg letos pričakuje do 15-odstoten padec dobička iz poslovanja  |  Slovenija in ZDA sprejeli skupno izjavo o varnosti omrežij 5G  |  29.SOF 10. septembra v Ljubljani  |  ZANIMIVOST: Proizvajalec sladoleda Ben&Jerry's s koristnimi nasveti  |  Označevalni stolp Ikee v Ljubljani že postavljen  |  Prvi mož Appla Tim Cook med milijarderji  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do varne hrane"  |   ||
   

Kitajska: IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"

21.06.2019
Do leta 2023 bo Kitajska po napovedih IGD-ja prehitela ZDA in postala največji trg v trgovini na drobno na svetu.

Iz azijske podružnice IGD-ja so napovedali, da bo kitajski trg v kratkem večji, kot so skupaj trgi štirih tamkajšnjih držav: Indije, Japonske, Indonezije in Južne Koreje. Napovedali so tudi, da bosta spletna velikana JD.com in Alibaba postala na Kitajskem v kratkem drugi in tretji največji trgovec.
 
Št. 1 je Sun Art Group, sledita RT-Mart in Vanguard Group. Krepile se bodo tudi verige z nacionalnim dosegom kot so: Sun Art, Yonghui, Walmart, CRV in Carrefour. Vedno bolj se širi spletna prodaja in zato ne čudi izjava Nicka Milesa, ki je direktor izpostave Asia-Pacific pri raziskovalni hiši IGD: ”Manj kot pol prodaje na drobno na Kitajskem poteka prek tradicionalne prodaje in tako bo vedno bolj tudi v prihodnje!” 
 
Napovedal je, da bo delež spletne prodaje do leta 2023 dosegel 11 % in da se bo delež, ki ga dosežejo hipermarketi na Kitajskem do leta 2023 znižal s sedanjih 22 % na 18 %, a da bo delež, ki ga dosegajo supermarket ostal enak in sicer okoli 20 %.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top