IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 21.09.2019 || NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Jutri bodo odprli 186. Oktoberfest  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Kitajska: IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"

21.06.2019
Do leta 2023 bo Kitajska po napovedih IGD-ja prehitela ZDA in postala največji trg v trgovini na drobno na svetu.

Iz azijske podružnice IGD-ja so napovedali, da bo kitajski trg v kratkem večji, kot so skupaj trgi štirih tamkajšnjih držav: Indije, Japonske, Indonezije in Južne Koreje. Napovedali so tudi, da bosta spletna velikana JD.com in Alibaba postala na Kitajskem v kratkem drugi in tretji največji trgovec.
 
Št. 1 je Sun Art Group, sledita RT-Mart in Vanguard Group. Krepile se bodo tudi verige z nacionalnim dosegom kot so: Sun Art, Yonghui, Walmart, CRV in Carrefour. Vedno bolj se širi spletna prodaja in zato ne čudi izjava Nicka Milesa, ki je direktor izpostave Asia-Pacific pri raziskovalni hiši IGD: ”Manj kot pol prodaje na drobno na Kitajskem poteka prek tradicionalne prodaje in tako bo vedno bolj tudi v prihodnje!” 
 
Napovedal je, da bo delež spletne prodaje do leta 2023 dosegel 11 % in da se bo delež, ki ga dosežejo hipermarketi na Kitajskem do leta 2023 znižal s sedanjih 22 % na 18 %, a da bo delež, ki ga dosegajo supermarket ostal enak in sicer okoli 20 %.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top