IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 04.08.2021 || S proizvodnjo piva se ukvarja 68 podjetij  |  Dobiček Alibabe v četrtletju nazadoval za pet odstotkov  |  Krka v prvem polletju z 11 odstotkov višjim čistim dobičkom  |  Sanofi kupuje Translate Bio, prevzem vreden več milijard evrov   |  Unovčenih za skoraj 11 milijonov evrov novih bonov  |  Industrijski izdelki v EU tudi junija dražji  |  Iz Magnita objavili prevzem verige Dixy  |   Cene so se zvišale (samo) za dva odstotka  |  V Prijedoru na novem naslovu odprli dm prodajalno  |  Odprli drugi PerSu market v Sivcu  |  Kraš grupa nadaljuje z uspešnim poslovanjem  |  50 Top Pizza:"Št.1 Pepe Pizzeria iz Pariza, picerija Verace iz Ljubljane na 35.mestu"  |  Basko začel s storitvijo virtualnega pomočnika za nakupe - EuGenia  |  Pomfrit drag kot žefran  |  PepsiCo prodal Tropicano za 3,3 milijarde dolarjev  |  Heineken v prvi polovici leta z milijardo evrov dobička  |  Amazonu kazen zaradi kršenja zakonodaje o varstvu podatkov  |  P&G v drugem četrtletju presegel pričakovanja  |  V Ljutomeru odprli center za lokalno oskrbo  |  TUI z odprodajo hotelov do zmanjšanja dolga  |   ||
   

Kitajska: IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"

21.06.2019
Do leta 2023 bo Kitajska po napovedih IGD-ja prehitela ZDA in postala največji trg v trgovini na drobno na svetu.

Iz azijske podružnice IGD-ja so napovedali, da bo kitajski trg v kratkem večji, kot so skupaj trgi štirih tamkajšnjih držav: Indije, Japonske, Indonezije in Južne Koreje. Napovedali so tudi, da bosta spletna velikana JD.com in Alibaba postala na Kitajskem v kratkem drugi in tretji največji trgovec.
 
Št. 1 je Sun Art Group, sledita RT-Mart in Vanguard Group. Krepile se bodo tudi verige z nacionalnim dosegom kot so: Sun Art, Yonghui, Walmart, CRV in Carrefour. Vedno bolj se širi spletna prodaja in zato ne čudi izjava Nicka Milesa, ki je direktor izpostave Asia-Pacific pri raziskovalni hiši IGD: ”Manj kot pol prodaje na drobno na Kitajskem poteka prek tradicionalne prodaje in tako bo vedno bolj tudi v prihodnje!” 
 
Napovedal je, da bo delež spletne prodaje do leta 2023 dosegel 11 % in da se bo delež, ki ga dosežejo hipermarketi na Kitajskem do leta 2023 znižal s sedanjih 22 % na 18 %, a da bo delež, ki ga dosegajo supermarket ostal enak in sicer okoli 20 %.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top