IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 30.05.2020 || Haribo dobil gradbeno dovoljenje za tovarno v Wisconsinu  |  Od jutri odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Tuš odprl priročni market v Petrovčah  |  Spletno nakupovanje živil doseglo 13 % skupnega deleža  |  Porazno leto za proizvajalce šampanjca  |  Mak Zara s prvim izvozom na Nizozemsko  |  5. spletno srečanje slovenskega turizma  |  Plantaže iščejo vsaj 400 sezonskih delavcev  |  Janša:" Kaže, da bo prepričljiva večina zato, da so trgovine ob nedeljah zaprte"  |  Altbauer:"Odprtje zdravilišč odvisno tudi od interesa gostov"  |  Inflacija v območju z evrom maja 0,1-odstotna  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18.junija  |  Sindikati:"Trgovine, ki nameravajo v nedeljo odpreti vrata kršijo zakon"  |  Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |  Philip Morris TKP lansiral IQOS v Severni Makedoniji  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |   ||
   

Hrvaška: Hrvati v času pandemije najbolj zagreto kupujejo sol in zamrznjene jedi

24.03.2020
Hrvaški mediji poročajo, da so naši južni sosedi med 24. februarjem in 15. marcem v trgovinah za hrano, pijačo, osebno higieno in čistila zapravili 300 milijonov kun več, kot v enakem obdobju lani. Poleg soli in zamrznjenih pripravljenih jedi, so med prvo peterico po priljubljenosti v teh časih krize še konzerviran meso in ribe ter vino in žganja.
 
 
Moka je šele na 6. mestu, milo recimo šele na 20., toaletni papir pa presenetljivo šele na 31. poziciji najpogosteje nakupljenih izdelkov. Prodaja soli je v tem obdobju narasla za kar 290 odstotkov. Analiziranih je bil 130. različnih kategorij, poroča spletna stran Lider.
 
Zanimiv je tudi pogled na slabše prodajane izdelke, kjer najdemo kategorije depilatorjev, zobnih ščetk in past, zamrznjenega sadja, svežih pekovskih izdelkov, brezalkoholnih gaziranih pijač in piva ter bonbonier. 
 
Največji zmagovalec pandemije je spletno nakupovanje, kjer je potrošnja rasla za 51 odstotka. V proučevanih treh tednih so tržni delež pridobili večji trgovci - Konzum, Plodine, Spar, Tommy, dm in Bipa.
 
Omenjeni portal razkriva še nekaj zanimivosti. Kupci so se v omenjenem obdobju požvižgali na kacije in kupovali predvsem izdelke p orednih cenah, prebivalci do 34 leta starosti niso zapravili čisto nič več ,kot običajno, starostna skupina med 35. in 44. letom je za nakupe zapravila le nekaj sredstev več, medtem ko so starejši od 45 let izdatno okrepili vsoto namenjenih sredstev za "špecerijo".
 
H kopičenju zalog so  nekoliko bolj nagnjeni Zagrebčani, Slavonci, Istrijani in Primorci, medtem ko je v srednjem delu Hrvaške in Dalmaciji to nekoliko manj izraženo.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top