IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 07.04.2020 || Žganje uživajo tri četrtine prebivalstva  |  Bencin in dizel po evro za liter  |  Najavili skorajšnje odprtje tržnic  |  Jezerškova potica za nevidne junake  |  Jutri (brezplačna) spletna konferenca TZS & CPOEF:Trgovci - med pregrevanjem in zamrznitvijo  |  Postopna odprava omejitev zaradi koronavirusa  |  Država v pomoč pivovarjem z odložitvijo davka na pivo  |  Pozivi k prenehanju kajenja in proizvodnji tobačnih izdelkov  |  Elitna restavracija v NY postala dobrodelna   |  Predsednik Pevexa si je plačo iz solidarnosti znižal na "minimalca"  |  Nedoslednosti (varnostnikov) ob vstopih v trgovine  |  Občine s seznami ponudnikov promovirajo lokalno pridelano hrano  |  Kakšen koronavirus?! Profi samo v marcu odprl 20 trgovin  |  Male trgovine pri sosedih bodo spet odprte 13.aprila   |  TI:"Navajanje rokov za dostavo blaga v spletnih trgovinah!"  |  Fructal doniral etilni alkohol za pripravo razkužil  |  Orban uvaja davek za mednarodne banke in trgovce  |  Manj povpraševanja po rezanem cvetju, zanimanje predvsem za sadike vrtnin  |  Hisense Gorenje bo delo začelo v petek  |  Krka donirala 15 ton razkužila v vrednosti 220.000 evrov  |   ||
   

Hrvaška: Hrvati v času pandemije najbolj zagreto kupujejo sol in zamrznjene jedi

24.03.2020
Hrvšaki mediji poročajo, da so naši južni sosedi med 24. februarjem in 15. marcem v trgovinah za hrano, pijačo, osebno higieno in čistila zapravili 300 milijonov kun več, kot v enakem obdobju lani. Poleg soli in zamrznjenih pripravljenih jedi, so med prvo peterico po priljubljenosti v teh časih krize še konzerviran meso in ribe ter vino in žganja.
 
 
Moka je šele na 6. mestu, milo recimo šele na 20., toaletni papir pa presenetljivo šele na 31. poziciji najpogosteje nakupljenih izdelkov. Prodaja soli je v tem obdobju narasla za kar 290 odstotkov. Analiziranih je bil 130. različnih kategorij, poroča spletna stran Lider.
 
Zanimiv je tudi pogled na slabše prodajane izdelke, kjer najdemo kategorije depilatorjev, zobnih ščetk in past, zamrznjenega sadja, svežih pekovskih izdelkov, brezalkoholnih gaziranih pijač in piva ter bonbonier. 
 
Največji zmagovalec pandemije je spletno nakupovanje, kjer je potrošnja rasla za 51 odstotka. V proučevanih treh tednih so tržni delež pridobili večji trgovci - Konzum, Plodine, Spar, Tommy, dm in Bipa.
 
Omenjeni portal razkriva še nekaj zanimivosti. Kupci so se v omenjenem obdobju požvižgali na kacije in kupovali predvsem izdelke p orednih cenah, prebivalci do 34 leta starosti niso zapravili čisto nič več ,kot običajno, starostna skupina med 35. in 44. letom je za nakupe zapravila le nekaj sredstev več, medtem ko so starejši od 45 let izdatno okrepili vsoto namenjenih sredstev za "špecerijo".
 
H kopičenju zalog so  nekoliko bolj nagnjeni Zagrebčani, Slavonci, Istrijani in Primorci, medtem ko je v srednjem delu Hrvaške in Dalmaciji to nekoliko manj izraženo.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top