IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.02.2020 || Mimovrste s prvo "fizično" trgovino  |  Mercator odprl svojo drugo trgovino v Brčkem  |  AC Food oživlja znamko čokolade iz bivše Jugoslavije  |  Carine oklestile prodajo viskija  |  Dolgoletni lastnik prodal Victoria's Secret  |  Vinske ikone v Zagrebu 6.in 7.marca  |  Skupina Spar ustvarila več kot 15 milijard evrov prometa  |  Dobiček Jeronimo Martinsa prvič čez milijardo evrov  |  Preurejena Ribola v Makarski odprla svoja vrata  |  Lidl na Otoku odprl trgovino št. 800  |  Aldis trejd v stečaj po 16 letih  |  PepsiCo za 650 milijonov evrov prevzel kitajsko znamko Be & Cheery  |  Ob 100 obletnici nov Podravkin laboratorij - Zlata Bartl   |  Zaradi koronavirusa nakupovalna mrzlica  |   Zaradi (ne)odgovora o odpadni embalaži ministru Zajcu protestno pismo  |  ZANIMIVOST: Bionicook z robotom, ki kuha in streže  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o zakonodaji 1.aprila  |  Začetek oddaje zbirnih vlog v kmetijstvu  |  Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |   ||
   

Hrvaška: Hrvaška PPD grupa spremenila lastniško strukturo Fortenove

18.01.2020
Hrvaška Prva plinarska družba (PPD), ki predstavlja jedro energetskega koncerna Energia naturalis (ENNA grupa), je od malih delničarjev Agrokorja kupila šest odstotkov delnic Fortenove grupe, so potrdili v ENNA skupini. V Fortenova grupi, ki je nastala iz zdravega jedra Agrokorja, spremembe v lastniški strukturi niso želeli komentirati.
 
 
 
 

Hrvaška skupina Fortenova je v prvih devetih mesecih lanskega leta vknjižila 2,6 milijarde evrov prihodkov, kar je 3,5 odstotka več kot v enakem obdobju lani v okvirju nekdanjega Agrokorja.
 
Dobiček je dosegel 231,7 milijona evrov, so sporočili s sedeža skupine v Zagrebu. Izziv za prihodnost ostaja prenos premoženja Mercatorja. Skupina je v sporočilu za javnost izpostavila krepitev prihodkov in dobička iz poslovanja ter obvladovanje stroškov v okviru optimiziranja poslovanja in zviševanja učinkovitosti.

V osnovnih dejavnostih maloprodaje, veleprodaje, prehrane in kmetijstva je skupina vknjižila 2,6 milijarde evrov prihodkov. Obenem je dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) brez Mercatorja dosegel 231,7 milijona evrov.

K EBITDA sta največ prispevali maloprodaja in veleprodaja z 62,1 milijona evrov, kar predstavlja 19-odstotno rast. Največji generator rasti in prihodkov je trgovska veriga Konzum, ki je v prvih devetih mesecih zvišala prihodke za 4,8 odstotka.

Kmetijski del se je okrepil za 28 odstotkov in ustvaril 27 milijonov evrov dobička. Prehrana je s 142,7 milijona evrov ostala na približno enaki ravni kot v prvih devetih predlanskih mesecih. Stagnacija je posledica vpliva neugodnih vremenskih razmer na industrijo pijač in sladoledov v prvem delu turistične sezone, so pojasnili v Fortenovi.

Konsolidirani prihodki skupine so se okrepili za sedem odstotkov. Za prvih devet lanskih mesecev brez Mercatorja znašajo 2,5 milijarde evrov, medtem ko je konsolidirani dobiček iz poslovanja nanesel 200,3 milijona evrov.

Glavni izvršni direktor skupine Fortenova Fabris Peruško je ocenil, da rezultati prinašajo "veliko razlogov za zadovoljstvo". Spomnil je na nekaj ključnih dogodkov za poslovanje skupine, še posebej uveljavitev poravnave in uspešna pogajanja o refinanciranju.

Peruško je kot največji izziv v prihajajočem obdobju navedel postopka prenosa premoženja Mercatorja v Sloveniji in Srbiji.

Največji dolgoročni izziv za poslovanje medtem predstavljajo negativni demografski trendi, ki se ne kažejo le v zmanjšanju števila potencialnih delavcev, ampak tudi v krčenju števila potrošnikov. Ta dolgoročni izziv zahteva sistemsko rešitev, so še dodali.

Nazaj
 


 
 
 
back to top