IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 23.07.2019 || InStore št. 76 tudi na spletu  |  Ajdovski Pelicon niza pozitivne rezultate  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov za skoraj 3 % višja kot lani  |  Čebelarji letos z več kot 60-odstotnim izpadom letine  |  Carlton & United Breweries za 10 milijard EUR v roke skupini Asahi Holdings  |  V Spar kupci prihajajo s svojimi embalažami  |  PepsiCo za prevzem Pioneer Foods-a ponudil poldrugo milijardo evrov  |  Odprt nov obrat izvirske vode Diva  |  V Tar-Vabrigi odprli supermarket Plodine, ki ga cenijo na 5 milijonov evrov  |  Imamo 12 ark kmetij in sedem ark središč  |  Ob občinskem prazniku danes v Šavniku odprli nov Voli  |  Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |   ||
   

Slovenija: Hofer zagnal projekt: "Zmanjšaj. Ponovno uporabi. Recikliraj"

06.06.2019
Pri podjetju Hofer so se s projektom "Embalaža na HOFER misiji: Zmanjšaj. Ponovno uporabi. Recikliraj." strateško lotili reševanja problematike embalaže na treh ravneh ravnanja z odpadki.
 
Tri ravni ravnanja z odpadki so razdeljene takole:
- ZMANJŠAJ: do konca leta 2025 bodo celotno količino embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk zmanjšali za 15 %*;
- PONOVNO UPORABI: od leta 2018 spodbujajo k (ponovni) uporabi trajnostne vrečke iz Fairtrade bombaža in hkrati v juniju 2019 iz prodaje umikajo plačljive klasične plastične vrečke;
- RECIKLIRAJ: do konca leta 2025 bo vso embalažo izdelkov lastnih blagovnih znamk mogoče 100 % reciklirati.
 
Do konca leta 2025 bodo celotno količino embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk zmanjšali za 15 %, od leta 2018 spodbujajo k uporabi trajnostne vrečke iz Fairtrade bombaža "Manj je v(r)eč", v juniju 2019 pa iz prodaje umikajo tudi plačljive klasične plastične vrečke.
 
Kar pa zadeva tretji del zaveze (recikliraj), pa so se pri Hoferju zavezali, da bo do konca leta 2025 vso embalažo izdelkov lastnih blagovnih znamk mogoče 100 % reciklirati.
 
Sicer pa pri podjetju Hofer na številnih področjih skupaj z dobavitelji že optimizirajo embalažo in zmanjšujejo njeno količino, omenjena strategija pa to področje ureja še bolj celostno in ciljno.
 
Strategija za zmanjšanje embalaže je hkrati naslednji korak po naznanilu o junijskem umiku plačljivih klasičnih plastičnih vrečk v vseh 85 trgovinah in napovedi, da do konca 2019 umikajo tudi vatirane palčke s plastičnim delom in plastične izdelke za enkratno uporabo.
 
Več informacij o Hoferjevi lastni iniciativi Danes za jutri si preberite tukaj.

Nazaj
 


 
 
 
back to top