IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 15.11.2019 || Borza lokalnih živil danes v Ljubljani  |  Tosama od nedelje do torka na sejmu PLMA V Chicagu  |  Po zaključku 66.Gostinsko turističnega zbora Slovenije  |  Odstopil predsednik uprave Unileverja  |  X5 Retail odprl ogromen distribucijski center v Tatarstanu  |  Danes in jutri 22. Slovenski festival vin v Cankarjevem domu  |  Jutri odprtje trgovinskega centra Bingo Živinice  |  10 let Argeta Exclusive okusov  |  MOL zaključil nakup družbe Aurora Group  |  Lani smo pojedli več sadja  |  Alibaba z uvrstitvijo na hongkonško borzo zbrala 12 milijard EUR  |  Mlinotest bo lahko odkupoval lastne delnice  |  Priznanje za vrsto Artisan Kratošija vinske kleti Brzanov  |  Šaranovič še zmeraj odlaša s ponudbo za prevzem Kraša  |  Hoferjevih 37.740 litrov vode za dober namen  |  Danes Pošta Slovenije zaključuje nakup večinskega deleža Intereurope  |  Gebrüder Weiss z novim direktorjem v Srbiji in gradnjo terminala na Hrvaškem  |  BTC City Ljubljana je prejemnik priznanja Kristalni Triglav 2019  |  Henkel bo odkupil blagovno znamko za nego las DevaCurl  |  V petek Dan slovenske hrane in tradicionalnega slovenskega zajtrka  |   ||
   

Slovenija: Hofer zagnal projekt: "Zmanjšaj. Ponovno uporabi. Recikliraj"

06.06.2019
Pri podjetju Hofer so se s projektom "Embalaža na HOFER misiji: Zmanjšaj. Ponovno uporabi. Recikliraj." strateško lotili reševanja problematike embalaže na treh ravneh ravnanja z odpadki.
 
Tri ravni ravnanja z odpadki so razdeljene takole:
- ZMANJŠAJ: do konca leta 2025 bodo celotno količino embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk zmanjšali za 15 %*;
- PONOVNO UPORABI: od leta 2018 spodbujajo k (ponovni) uporabi trajnostne vrečke iz Fairtrade bombaža in hkrati v juniju 2019 iz prodaje umikajo plačljive klasične plastične vrečke;
- RECIKLIRAJ: do konca leta 2025 bo vso embalažo izdelkov lastnih blagovnih znamk mogoče 100 % reciklirati.
 
Do konca leta 2025 bodo celotno količino embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk zmanjšali za 15 %, od leta 2018 spodbujajo k uporabi trajnostne vrečke iz Fairtrade bombaža "Manj je v(r)eč", v juniju 2019 pa iz prodaje umikajo tudi plačljive klasične plastične vrečke.
 
Kar pa zadeva tretji del zaveze (recikliraj), pa so se pri Hoferju zavezali, da bo do konca leta 2025 vso embalažo izdelkov lastnih blagovnih znamk mogoče 100 % reciklirati.
 
Sicer pa pri podjetju Hofer na številnih področjih skupaj z dobavitelji že optimizirajo embalažo in zmanjšujejo njeno količino, omenjena strategija pa to področje ureja še bolj celostno in ciljno.
 
Strategija za zmanjšanje embalaže je hkrati naslednji korak po naznanilu o junijskem umiku plačljivih klasičnih plastičnih vrečk v vseh 85 trgovinah in napovedi, da do konca 2019 umikajo tudi vatirane palčke s plastičnim delom in plastične izdelke za enkratno uporabo.
 
Več informacij o Hoferjevi lastni iniciativi Danes za jutri si preberite tukaj.

Nazaj
 


 
 
 
back to top