IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.01.2020 || Sporazum ZDA in Kitajsko z malo obvezami za ZDA  |  Lanski rezultati Perutnine tudi odraz sinergij z novim lastnikom  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Počivalšek:" Zakonodajo je treba spoštovati!"  |  P&G povečal prodajo in dobiček ter dvignil celoletno napoved  |  Za gradnjo Emonike na mizi tri različne arhitekturne ideje  |  Dela proste nedelje v ustavno presojo  |   Mandl:"Rojstni dan Europarka v velikem slogu"  |  Škof:"Okus je vedno lokalna stvar"  |  ZANIMIVOST: Hlebec kruha za 1380 evrov (VIDEO)  |  Tikveš osvojil nagrado na tekmovanju na Kitajskem  |  Ustrelili bodo 10.000 kamel, ker pijejo preveč vode  |  Britanci uzakonili izstopni sporazum z EU (31. januarja)  |  Drugi Gomexov objekt v Čačku  |  Ali Tesco odhaja (tudi) iz Azije?  |  V Gorenju manj delavcev v proizvodnji  |  Rastoder kupil letalska dovoljenja Adrie Airways  |  Izvršni direktor Coupe zapušča Sainsbury's  |  Aldi in Lidl na Nizozemskem izgubila (!) tržni delež  |  Badel 1862 prevzema žgane pijače od Dalmacijavina  |   ||
   

Slovenija: Hofer (prvič) pred Tušem...

19.12.2018
Trije diskontarji v Sloveniji: Hofer, Lidl in Eurospin se stalno krepijo in obvladujejo že več kot 25 odstotkov trga. Finance so objavile, da je Hofer po tržnem deležu celo prehitel Tuš.

 "Kot so pred leti klasični trgovci podcenjevali prihod diskontarjev – in ti so jim vzeli pošten tržni delež! –, zdaj premalo upoštevajo Amazonov napad," ugotavlja za današnje Finance Zenel Batagelj, ki proučuje trende v trgovini.

Največji trgovec v Sloveniji je še vedno Mercator, ki kljub padanju prihodkov in zmanjševanju prodajnih površin ohranja približno tretjinski tržni delež.
 
Kljub turbelancam z lastnikom (beri Agrokorjem) so še vedno v vrhu SLO trgovine.
 
Najmočnejši so v spletni trgovini, storitvi M sken, aplikacijah M sken mobile, Moj M in mobilni denarnici M pay, a  podobne položaje ohranjata tudi druga dva domača klasika, ki sta se vpisala v "klub 100” kar zadeva število objektov.
 
Spar, ki je uvedel "Spar online” ima odlične rezultate s kartico zvestobe, v Medianini tržni raziskavi pa jih je kar 30,5 odstotka vprašanih potrošnikov  izbralo za prvi izbor med trgovinami.
 
Največji klasični večji trgovec v slovenski lasti Tuš, ki je v minulem letu opozoril nase z odmevno akcijo:”Naravno drugačni” v kateri prodajajo zelenjavo, ki jih zaradi nestandardne velikosti in oblike drugi na policah nimajo naj bi sedaj torej izgubil 3.mesto, kjer naj bi ga zamenjal Hofer.
 
Kaka bo usoda Tuša bo pokazal čas, enako pa seveda velja tudi za vse ostale "velike”, saj je konkurenca diskontarjev v Sloveniji vedno večja.
 
Ni pa še kot na Norveškem, kjer je tržni delež diskontnih trgovcev skoraj 50-odstotni, ali v Nemčiji (45&), na  Danskem, Poljskem in v Španiji (40%).  
 
Vedno večji apetiti diskontarjev

Aldi Sud, pod katerim je slovenski Hofer, naj bi načrtoval slabe tri milijarde evrov vredno širitev severnoameriške mreže, Eurospin namerava prvič z dveh dosedanjih trgov (Italija, Slovenija) na Hrvaško,  Lidl pa v naslednjih letih namerava vložiti v razvoj nameniti celih devet milijard evrov.  V povprečju ima največje trgovine po površini Lidl na srbskem trgu,kjer je v slabem mesecu po nastopu dosegel 3% dečež. V slovenskem Hoferju imajo v ponudbi že 3000  izdelkov!


Nazaj
 


 
 
 
back to top