IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 24.09.2020 || InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Kitajski CCCC s svilno potjo prek Trsta moti Američane  |  Gostinski lokali se bodo zapirali prej, priporočeno delo od doma  |   Hofer nadaljuje "sceno" s plesnim natečajem   |  Puklavec Family Wines: "Čas je za letošnji vinski mošt"  |  Sejem Agra konec tedna tudi v živo  |  Zakulisje slovenskih prejemnic Michelinovih zvezdic  |  AB InBev še močnejši - za 190 milijonov evrov odkupili ameriški CBA  |  Za Alibabo bo prihodnje leto začel dostavljati robotski osel  |  Fortenova prejela ponudbe za Ledo plus, Ledo Čitluk in Frikom  |  Priznanje za najboljši med Ludviku Lapu iz Radomelj  |  V Mariboru raste nova (zelena) Lidlova trgovina poleg Europarka  |  Destilarna Beefeater obeležuje 200-letnico obstoja  |  BAT začenja s proizvodnjo v Vranju  |  APK je bolezen, ki povzroča veliko gospodarsko škodo  |  Torkovo glasovanje poslancev za nedeljsko zaprtje trgovin pod drobnogledom SDTS  |   Do konca leta odločitev o (ne)zapiranju trgovin ob nedeljah  |  Velike izgube za svetovni turizem  |   ||
   

Slovenija: Hofer (prvič) pred Tušem...

19.12.2018
Trije diskontarji v Sloveniji: Hofer, Lidl in Eurospin se stalno krepijo in obvladujejo že več kot 25 odstotkov trga. Finance so objavile, da je Hofer po tržnem deležu celo prehitel Tuš.

 "Kot so pred leti klasični trgovci podcenjevali prihod diskontarjev – in ti so jim vzeli pošten tržni delež! –, zdaj premalo upoštevajo Amazonov napad," ugotavlja za današnje Finance Zenel Batagelj, ki proučuje trende v trgovini.

Največji trgovec v Sloveniji je še vedno Mercator, ki kljub padanju prihodkov in zmanjševanju prodajnih površin ohranja približno tretjinski tržni delež.
 
Kljub turbelancam z lastnikom (beri Agrokorjem) so še vedno v vrhu SLO trgovine.
 
Najmočnejši so v spletni trgovini, storitvi M sken, aplikacijah M sken mobile, Moj M in mobilni denarnici M pay, a  podobne položaje ohranjata tudi druga dva domača klasika, ki sta se vpisala v "klub 100” kar zadeva število objektov.
 
Spar, ki je uvedel "Spar online” ima odlične rezultate s kartico zvestobe, v Medianini tržni raziskavi pa jih je kar 30,5 odstotka vprašanih potrošnikov  izbralo za prvi izbor med trgovinami.
 
Največji klasični večji trgovec v slovenski lasti Tuš, ki je v minulem letu opozoril nase z odmevno akcijo:”Naravno drugačni” v kateri prodajajo zelenjavo, ki jih zaradi nestandardne velikosti in oblike drugi na policah nimajo naj bi sedaj torej izgubil 3.mesto, kjer naj bi ga zamenjal Hofer.
 
Kaka bo usoda Tuša bo pokazal čas, enako pa seveda velja tudi za vse ostale "velike”, saj je konkurenca diskontarjev v Sloveniji vedno večja.
 
Ni pa še kot na Norveškem, kjer je tržni delež diskontnih trgovcev skoraj 50-odstotni, ali v Nemčiji (45&), na  Danskem, Poljskem in v Španiji (40%).  
 
Vedno večji apetiti diskontarjev

Aldi Sud, pod katerim je slovenski Hofer, naj bi načrtoval slabe tri milijarde evrov vredno širitev severnoameriške mreže, Eurospin namerava prvič z dveh dosedanjih trgov (Italija, Slovenija) na Hrvaško,  Lidl pa v naslednjih letih namerava vložiti v razvoj nameniti celih devet milijard evrov.  V povprečju ima največje trgovine po površini Lidl na srbskem trgu,kjer je v slabem mesecu po nastopu dosegel 3% dečež. V slovenskem Hoferju imajo v ponudbi že 3000  izdelkov!


Nazaj
 


 
 
 
back to top