IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 24.10.2018 || Jutri 4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu   |  Lidl jutri odpira trgovino št.53 v Hočah   |  Do četrtka poteka v Ljubljani svetovni seminar o črtnih kodah na izdelkih   |  Opolnoči podražitev dizla in pocenitev bencina   |  Paloma z naložbo novega stroja in vložkom za cca.50 milijonov evrov  |  Ankaran kot prvi brez plastičnih vrečk  |  Barcaffe na 9. TriestEspresso Expu v Trstu   |  EK objavila osnutek uredbe za omejititev trans maščob v živilih  |  Monsantu krepko znižali odškodnino za bolnika z rakom  |  Razpoloženje potrošnikov oktobra boljše  |  Mark Croonen zapušča Ahold Delhaize   |  Nemec, ki je v trgovinah zastrupljal otroško hrano, obsojen na 12 let in pol zapora  |  Novi logistični center verige X5 v Petrozavodsku  |  In Your Pocket razglasil najboljše lokale s hrano v Ljubljani  |  Dogovor o zmanjšanem pakiranju sladkorja, soli, masti  |  Simončič je novi predsednik Sveta RS za kmetijstvo in podeželje  |  Praznik kave "TriestEspresso Expo" od 25. do 27.oktobra  |  Kompetentni kadri za večjo konkurenčnost živilstva  |  Spremembe v vodstvu Coca Cole  |  Študentje s top inovacijo pod imenom "MOUSSE-HAVE" danes na sejmu Sial v Parizu  |   ||
   

Slovenija: Hofer pomagal čistiti Slovenijo

16.09.2018
S finančno podporo in udeležbo Hoferjevih zaposlenih sodelovali pri akciji Očistimo Slovenijo 2018.

Podjetje Hofer je s finančno podporo in sobotno udeležbo svojih sodelavk in sodelavcev sodelovalo v vseslovenski akciji Očistimo Slovenijo 2018, ki je potekala v sklopu globalne pobude Očistimo Svet 2018. Pri akciji so sodelovali v okviru projekta "Manj je v(r)eč", kjer 5 centov od vsake prodane trajnostne vrečke v izbranem obdobju namenjajo društvu Ekologi brez meja, organizatorjem akcije. Le-te so se, skupaj z ambasadorjem Markom Potrčem, v sklopu korporativnega prostovoljstva udeležili tudi Hoferjevi zaposleni. 

S trajnostno vrečko Manj je v(r)eč podprli akcijo Očistimo Slovenijo 2018 

Hofer v okviru lastne iniciative Danes za jutri umešča skrb za okolje med enega izmed petih ključnih podpornih stebrov. S projektom "Manj je v(r)eč" je kot prvi večji slovenski trgovec v svojo redno ponudbo uvrstil trajnostno vrečko iz Fairtrade bombaža in se povezal z Ekologi brez meja, katerim za projekt Očistimo Slovenijo 2018, natančneje akciji Očistimo vode, od vsake prodane vrečke namenjajo pet centov. Vrečke so na voljo v vseh Hoferjevih poslovalnicah in jih trenutno uporablja že več kot 54.000 Hoferjevih kupcev. 

Akcija Očistimo Slovenijo 2018 je bila organizirana v sklopu globalne pobude Očistimo Svet 2018 (World Cleanup Day 2018), slovenski prostovoljci pa so bili del večmilijonske množice, ki je čistila svojo državo. Cilj globalnega projekta je bil združiti 5 % prebivalstva iz 150 držav v največji čistilni akciji, ki je v vseh državah potekala prav na isti dan.

Podjetje, ki spodbuja družbeno odgovorna dejanja svojih zaposlenih

Ker dejanja štejejo največ, pri podjetju Hofer akcije Očistimo Slovenijo 2018 niso podprli zgolj s finančno podporo, ampak tudi z aktivno udeležbo Hoferjevih sodelavk in sodelavcev na različnih lokacijah po Sloveniji. Ekipi, ki je čistila nabrežje Save v Ljubljani, se je pridružil tudi Marko Potrč, ambasador projekta "Manj je v(r)eč", ki je ob tej priložnosti dejal: "Zavedam se, da živimo v čudoviti državi in da je hkrati odgovornost vseh nas, da skrbimo za čisto okolje. Vesel sem, da sem se lahko s Hoferjevimi sodelavci udeležil čistilne akcije, kjer smo z ostalimi prostovoljci naredili prvi korak. Ključno pa je, da se tudi v prihodnje obnašamo trajnostno, tako lahko na primer tudi pri nakupih poskrbimo za okolje, z lastno in trajnostno vrečko". 

Sobotna čistilna akcija je prvi projekt Hoferjevega korporativnega prostovoljstva, s katerim podjetje spodbuja družbeno odgovorna dejanja svojih zaposlenih pri izbranih družbeno koristnih akcijah po Sloveniji. 

Po nakupih z mislijo na okolje - rešitev je lastna vrečka

Skrb za okolje je odgovornost prav vsakogar izmed nas, zato želijo pri podjetju Hofer k sprejemanju odgovornih odločitev spodbujati tudi svoje kupce in jim pri tem ponuditi okolju prijaznejšo izbiro - trajnostno vrečko Manj je v(r)eč. Obenem so se pri podjetju pridružili tudi kampanji "Imam svojo vrečko!" Ministrstva za okolje, ki potrošnike spodbuja k zmanjšanju potrošnje lahkih plastičnih vrečk. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top