IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 25.08.2019 || Trump vrača "udarec" Kitajski v trgovinskem sporu  |  Agra št.57 odprla vrata  |  Šarec: "Agra je za Slovenijo izrednega pomena, problemi v kmetijstvu rešljivi"  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |   ||
   

Slovenija: Hofer pomagal čistiti Slovenijo

16.09.2018
S finančno podporo in udeležbo Hoferjevih zaposlenih sodelovali pri akciji Očistimo Slovenijo 2018.

Podjetje Hofer je s finančno podporo in sobotno udeležbo svojih sodelavk in sodelavcev sodelovalo v vseslovenski akciji Očistimo Slovenijo 2018, ki je potekala v sklopu globalne pobude Očistimo Svet 2018. Pri akciji so sodelovali v okviru projekta "Manj je v(r)eč", kjer 5 centov od vsake prodane trajnostne vrečke v izbranem obdobju namenjajo društvu Ekologi brez meja, organizatorjem akcije. Le-te so se, skupaj z ambasadorjem Markom Potrčem, v sklopu korporativnega prostovoljstva udeležili tudi Hoferjevi zaposleni. 

S trajnostno vrečko Manj je v(r)eč podprli akcijo Očistimo Slovenijo 2018 

Hofer v okviru lastne iniciative Danes za jutri umešča skrb za okolje med enega izmed petih ključnih podpornih stebrov. S projektom "Manj je v(r)eč" je kot prvi večji slovenski trgovec v svojo redno ponudbo uvrstil trajnostno vrečko iz Fairtrade bombaža in se povezal z Ekologi brez meja, katerim za projekt Očistimo Slovenijo 2018, natančneje akciji Očistimo vode, od vsake prodane vrečke namenjajo pet centov. Vrečke so na voljo v vseh Hoferjevih poslovalnicah in jih trenutno uporablja že več kot 54.000 Hoferjevih kupcev. 

Akcija Očistimo Slovenijo 2018 je bila organizirana v sklopu globalne pobude Očistimo Svet 2018 (World Cleanup Day 2018), slovenski prostovoljci pa so bili del večmilijonske množice, ki je čistila svojo državo. Cilj globalnega projekta je bil združiti 5 % prebivalstva iz 150 držav v največji čistilni akciji, ki je v vseh državah potekala prav na isti dan.

Podjetje, ki spodbuja družbeno odgovorna dejanja svojih zaposlenih

Ker dejanja štejejo največ, pri podjetju Hofer akcije Očistimo Slovenijo 2018 niso podprli zgolj s finančno podporo, ampak tudi z aktivno udeležbo Hoferjevih sodelavk in sodelavcev na različnih lokacijah po Sloveniji. Ekipi, ki je čistila nabrežje Save v Ljubljani, se je pridružil tudi Marko Potrč, ambasador projekta "Manj je v(r)eč", ki je ob tej priložnosti dejal: "Zavedam se, da živimo v čudoviti državi in da je hkrati odgovornost vseh nas, da skrbimo za čisto okolje. Vesel sem, da sem se lahko s Hoferjevimi sodelavci udeležil čistilne akcije, kjer smo z ostalimi prostovoljci naredili prvi korak. Ključno pa je, da se tudi v prihodnje obnašamo trajnostno, tako lahko na primer tudi pri nakupih poskrbimo za okolje, z lastno in trajnostno vrečko". 

Sobotna čistilna akcija je prvi projekt Hoferjevega korporativnega prostovoljstva, s katerim podjetje spodbuja družbeno odgovorna dejanja svojih zaposlenih pri izbranih družbeno koristnih akcijah po Sloveniji. 

Po nakupih z mislijo na okolje - rešitev je lastna vrečka

Skrb za okolje je odgovornost prav vsakogar izmed nas, zato želijo pri podjetju Hofer k sprejemanju odgovornih odločitev spodbujati tudi svoje kupce in jim pri tem ponuditi okolju prijaznejšo izbiro - trajnostno vrečko Manj je v(r)eč. Obenem so se pri podjetju pridružili tudi kampanji "Imam svojo vrečko!" Ministrstva za okolje, ki potrošnike spodbuja k zmanjšanju potrošnje lahkih plastičnih vrečk. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top