IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Dolenjski kulinarični zemljevid Janeza Bogataja  |  Nestlé počasi zapušča kategorijo mesa  |  Člani uprave Metroja dobili direktorske položaje  |  Albert Heijn preizkuša tovornjake brez izpustov CO2  |  Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |   ||
   

Slovenija: Hofer pomagal čistiti Slovenijo

16.09.2018
S finančno podporo in udeležbo Hoferjevih zaposlenih sodelovali pri akciji Očistimo Slovenijo 2018.

Podjetje Hofer je s finančno podporo in sobotno udeležbo svojih sodelavk in sodelavcev sodelovalo v vseslovenski akciji Očistimo Slovenijo 2018, ki je potekala v sklopu globalne pobude Očistimo Svet 2018. Pri akciji so sodelovali v okviru projekta "Manj je v(r)eč", kjer 5 centov od vsake prodane trajnostne vrečke v izbranem obdobju namenjajo društvu Ekologi brez meja, organizatorjem akcije. Le-te so se, skupaj z ambasadorjem Markom Potrčem, v sklopu korporativnega prostovoljstva udeležili tudi Hoferjevi zaposleni. 

S trajnostno vrečko Manj je v(r)eč podprli akcijo Očistimo Slovenijo 2018 

Hofer v okviru lastne iniciative Danes za jutri umešča skrb za okolje med enega izmed petih ključnih podpornih stebrov. S projektom "Manj je v(r)eč" je kot prvi večji slovenski trgovec v svojo redno ponudbo uvrstil trajnostno vrečko iz Fairtrade bombaža in se povezal z Ekologi brez meja, katerim za projekt Očistimo Slovenijo 2018, natančneje akciji Očistimo vode, od vsake prodane vrečke namenjajo pet centov. Vrečke so na voljo v vseh Hoferjevih poslovalnicah in jih trenutno uporablja že več kot 54.000 Hoferjevih kupcev. 

Akcija Očistimo Slovenijo 2018 je bila organizirana v sklopu globalne pobude Očistimo Svet 2018 (World Cleanup Day 2018), slovenski prostovoljci pa so bili del večmilijonske množice, ki je čistila svojo državo. Cilj globalnega projekta je bil združiti 5 % prebivalstva iz 150 držav v največji čistilni akciji, ki je v vseh državah potekala prav na isti dan.

Podjetje, ki spodbuja družbeno odgovorna dejanja svojih zaposlenih

Ker dejanja štejejo največ, pri podjetju Hofer akcije Očistimo Slovenijo 2018 niso podprli zgolj s finančno podporo, ampak tudi z aktivno udeležbo Hoferjevih sodelavk in sodelavcev na različnih lokacijah po Sloveniji. Ekipi, ki je čistila nabrežje Save v Ljubljani, se je pridružil tudi Marko Potrč, ambasador projekta "Manj je v(r)eč", ki je ob tej priložnosti dejal: "Zavedam se, da živimo v čudoviti državi in da je hkrati odgovornost vseh nas, da skrbimo za čisto okolje. Vesel sem, da sem se lahko s Hoferjevimi sodelavci udeležil čistilne akcije, kjer smo z ostalimi prostovoljci naredili prvi korak. Ključno pa je, da se tudi v prihodnje obnašamo trajnostno, tako lahko na primer tudi pri nakupih poskrbimo za okolje, z lastno in trajnostno vrečko". 

Sobotna čistilna akcija je prvi projekt Hoferjevega korporativnega prostovoljstva, s katerim podjetje spodbuja družbeno odgovorna dejanja svojih zaposlenih pri izbranih družbeno koristnih akcijah po Sloveniji. 

Po nakupih z mislijo na okolje - rešitev je lastna vrečka

Skrb za okolje je odgovornost prav vsakogar izmed nas, zato želijo pri podjetju Hofer k sprejemanju odgovornih odločitev spodbujati tudi svoje kupce in jim pri tem ponuditi okolju prijaznejšo izbiro - trajnostno vrečko Manj je v(r)eč. Obenem so se pri podjetju pridružili tudi kampanji "Imam svojo vrečko!" Ministrstva za okolje, ki potrošnike spodbuja k zmanjšanju potrošnje lahkih plastičnih vrečk. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top