IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.09.2020 || Sindikat kmetov podpira Pivčevo  |  V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Začel se je teden sladke Istre  |  Šest prehrambenih proizvodov kmalu na kitajskem trgu  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Poslanci ta teden o usodi nedeljskega dela trgovin  |  V novem oglasu za Frutabelo tudi Pogačar in Roglič (VIDEO)  |  Lidl predstavil napitek Hard Seltzer  |  Fortenova Projektgradnjo plus prodala Osijek Koteksu  |  Tuš v čast Primožu in Tadeju s popusti na rogljiče in pogače  |  KG Group vlaga 20 milijonov evrov v tovarno instant rezancev   |  Mednarodna trgovina zaradi pandemije doživela strm padec  |  Delničarji Unileverja suvereno izglasovali selitev sedeža v London  |  Novi reviji InStore že pri prejemnikih v Srbiji in na Hrvaškem   |  V Madridu po novem omejeno gibanje za skoraj milijon ljudi  |  Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |   ||
   

Kitajska/Francija: Hisense in Paris Saint-Germain sklenila globalno partnerstvo

11.08.2020
Hisense, vodilno podjetje na področju potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov, je postalo najnovejši globalni sponzor francoskega nogometnega kluba Paris Saint-Germain. 

Z novo sklenjenim partnerstvom so še bolj poudarili svoje poslanstvo, da nogometnim navijačem po vsem svetu izboljšajo gledalske izkušnje. V sodelovanju z nogometnim klubom Paris Saint-Germain bodo tako strastnim navijačem po vsem svetu predstavljali širok spekter svojih izdelkov. Predstavljali jih bodo množici športnih navdušencev na pariškem stadionu Parc des Princes ter preko spletnega oddajanja in digitalnih kanalov ter družbenih medijev tudi ostalim navijačem širom sveta.
 
Poleg tega bodo francoskemu nogometnemu klubu zagotovili širok nabor svojih inovativnih produktov, ki jim bodo olajšali delo na različnih lokacijah, med katerimi je tudi nov center za usposabljanje.

Partnerstvo pozdravlja tudi Franjo Bobinac, podpredsednik za globalni marketing, Hisense International, ki poudarja moč športa pri grajenju blagovne znamke podjetja. Dodaja, da se tudi Hisense zelo dobro zaveda pomembne strateške vloge, ki jo ima šport pri grajenju in utrjevanju lastne blagovne znamke.

Sklenjeno partnerstvo temelji na zavezanosti podjetja Hisense športu, ki jo dosega preko številnih sponzorstev večjih športnih dogodkov po vsem svetu, med katerimi so svetovno prvenstvo v nogometu FIFA 2018, evropsko prvenstvo v nogometu UEFA EURO 2016, dirke Red Bull Formula 1 in Odprto prvenstvo Avstralije (Australia Open). Sponzorstvo tako poudarja prisotnost podjetja Hisense na svetovnem prizorišču. Hisense namreč svoje izdelke izvaža v preko 160 držav in regij. Paris Saint-Germain in Hisense sta med vodilnimi na področju inovacij v zadnjih letih. S ciljem pripeljati kakovostno zabavo v domove ljudi, pa sta blagovni znamki s sklenitvijo globalnega partnerstva zdaj združili svoje moči. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top