IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 19.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |   ||
   

Svet: Hennessy uradno mednarodno žganje lige NBA

02.03.2021
Najbolj priljubljena svetovna znamka konjaka Hennessy je lani februarja postala uradna alkoholna pijača lig NBA, WNBA in ameriške košarkarske reprezentance, zdaj pa je francoska blagovna znamka, ki sodi pod okrilje luksuznega koncerna LVMH postala še globalni partner najboljše profesionalne košarkarske lige na svetu.
 
 
S tem se od partnerstva z najmočnejšo košarkarsko ligo na svetu, kjer trenutno igrajo tudi trije Slovenci (Luka Dončić, Goran Dragić in Vlatko Čančar), dokončno poslavlja blagovna znamka viskija Jack Daniels. Hennessy je znan francoski konjak, ki si ga dvotretjinsko lasti luksuzna korporacija LVMH, tretjinski delež pa ima največji svetovni proizvajalec žganih pijač, Diageo.
 
Načrt globalnega partnerstva te žgane pijače in lige NBA vsebuje lansiranje posebne verzije izdelka z imenom "Hennessy x NBA" v Afriki, Južni Ameriki, Aziji s Tihim oceanom ter navsezadnje tudi v Evropi.
 
Podpredsednik blagovne znamke Hennessy, Giles Woodyear je ob tem dejal: "Gre za združitev dveh kraljestev z bogato zapuščino na področju inovacij in neke določene kulture." Omenjena blagovna znamka letno proda okoli 50 milijonov steklenic, kar je več kot 40 % svetovnega konjaka. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top