IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 04.08.2020 || Zaradi zastrupitve z alkoholom že več kot 100 mrtvih  |  Mastercard predstavil rešitve platforme Market Trends   |  Centralizacija finančnih operacij v Magnitu  |  Maska kot modni dodatek v času Covida 19  |  Trgovine ob nedeljah odprli vsi večji trgovci  |  Poziv trgovcem, imetnikom certifikata Družini prijazno podjetje  |  Lidl odprl velikansko skladišče v Peterboroughu  |  Ciper zaradi sira blokira sporazum Ceta  |  V juniju odkupljenega za 2,9 % več mleka kot tak čas lani  |  V Skopju raste največji regijski nakupovalni center  |  Raziskava: Potrošnikom je trenutno najbolj pomemben denar   |  Forbesova lestvica: Amazon 4., Coca-Cola na 6. mestu  |  V okviru projekta Seneno meso in mleko zaživel zavod  |  Beograjska Chocollama začela s proizvodnjo organske surove čokolade  |  Parkirne hiše nakupovalnih središč bodo zaradi neurij odprte vso noč  |  Kar 47 nagrad vinu Puklavec family na ocenjevanju Vino Slovenija   |  V Melbournu policijska ura in nakupovanje le enkrat dnevno  |  Marko Čadež za regionalno sodelovanje  |  Dukat v prvem polletju z 100.000 kunami neto dobička  |  Bo Slovenija umaknila tožbo v zadevi teran?  |   ||
   

Nemčija: Henkel bo odkupil blagovno znamko za nego las DevaCurl

13.11.2019
Velikan na področju proizvodnje dobrin široke porabe Henkel je pristal na odkup blagovne znamke DevaCurl, ki jo proizvaja podjetje Deva PArent Holdings Inc.
 
 
 
 
Blagovna znamka je prve izdelke ponudila leta 1994, pod njen portfelj pa sodijo šamponi, izdelki za oblikovanje in nego las, čistilci in balzami. Henkel s tem dopolnjuje obstoječo ponudbo Henkel Beauty Care.
 
Podpredsednik omenjene kategorije Jens-Martin Schwärzler je ob tem poudaril, da je DevaCurl ena izmed najhitreje rastočih premijskih blagovnih znamk na področju profesionalne nege las v ZDA. Izdelki so na voljo v frizerskih salonih, v ponudbi pa jih imajo tudi nekateri specializirani trgovci, kot Ulta in Sephora ter spletni trgovci.
 
Blagovna znamka DevaCurl naj bi v letošnjem koledarskem letu ustvarila okoli 100 milijonov dolarjev, večinoma na trgu ZDA. Posel morajo odobriti še nadzorni organi.
 
 
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top