IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 19.01.2020 || Agrokor:"AVK si je izmislila razloge za zaseg delnic Mercatorja"  |  Hrvaška PPD grupa spremenila lastniško strukturo Fortenove  |  Trgovinska veriga Gomex zavila v Skorenovac  |  Konzum odprl 170. trgovino v Zagrebu  |  Carrefour odprl prvo trgovino v Ugandi  |  Predelovalci mleka morajo oddati poročila o lanskih količinah   |  Migros prodaja del poslovanja  |  Ikea z vodjo za slovenski trg  |  20. januarja prva regijska konferenca:"Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Odštevanje do spletnega kariernega sejma  |  Blizu New Yorka še naprej raste ogromen trgovski center American Dream (VIDEO)  |  Kam z odsluženimi prenosniki, delovnimi postajami, pametnimi telefoni, monitorji?   |  MKGP (od danes) na sejmu "Zeleni teden 2020" v Berlinu (VIDEO)  |  Na jugu Afrike 45 milijonom ljudi grozi lakota  |  Za steklenice mleka in jogurta od 2021 povračilo - 50 lip  |  Okolju (zelo) prijazna nova trgovina Biedronka v Varšavi  |  Do sledljivosti edine avtohtone pasme prašičev tudi s pomočjo evropskih sredstev  |  ZANIMIVOST: Ikeina trgovina za kupce brez avtomobilov na Dunaju (VIDEO)  |  Uprava zaradi suma ptičje gripe v odpoklic puranjega mesa z Madžarske  |  Iz Gorenja na Hisense Gorenje Europe "premeščenih" okoli 930 zaposlenih  |   ||
   

Nemčija: Henkel bo odkupil blagovno znamko za nego las DevaCurl

13.11.2019
Velikan na področju proizvodnje dobrin široke porabe Henkel je pristal na odkup blagovne znamke DevaCurl, ki jo proizvaja podjetje Deva PArent Holdings Inc.
 
 
 
 
Blagovna znamka je prve izdelke ponudila leta 1994, pod njen portfelj pa sodijo šamponi, izdelki za oblikovanje in nego las, čistilci in balzami. Henkel s tem dopolnjuje obstoječo ponudbo Henkel Beauty Care.
 
Podpredsednik omenjene kategorije Jens-Martin Schwärzler je ob tem poudaril, da je DevaCurl ena izmed najhitreje rastočih premijskih blagovnih znamk na področju profesionalne nege las v ZDA. Izdelki so na voljo v frizerskih salonih, v ponudbi pa jih imajo tudi nekateri specializirani trgovci, kot Ulta in Sephora ter spletni trgovci.
 
Blagovna znamka DevaCurl naj bi v letošnjem koledarskem letu ustvarila okoli 100 milijonov dolarjev, večinoma na trgu ZDA. Posel morajo odobriti še nadzorni organi.
 
 
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top