IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 25.05.2018 || Kmalu nogometno EP vinarjev   |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Konec tedna festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Odštevamo: Še en dan do veljave (nove) zaščite osebnih podatkov - GDPR  |  Salus prevzema Sanolabor  |  Letalski prevoznik KLM združil moči z družbo Jacobs Douwe Egberts   |   Aldi odprl 25 trgovin in načrtuje še (prvi) distribucijski center  |  Rast prodaje sira, padec prometa z mlečnimi izdelki  |  Židan: "Hvaležen sem za vsako nabavo, ki jo boste naredili na lokalnem trgu"  |  Amazonov ključ za dostavo v vaše vozilo (VIDEO)  |  Odprt Tommy št. 200   |  Vlada za odprave lanske suše v kmetijstvu namenja sedem milijonov evrov  |  McDonald's v Ljubljani odslej z dostavo  |  Slovenski gin med osmimi najboljšimi žganimi pijačami sveta!  |  Hisense doslej pridobil več kot 22 odstotkov Gorenja  |  Jeronimo Martins bo vso elektriko pridobival iz obnovljivih virov  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  V Beogradu zaključen 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z 9-milijonskim dobičkom iz poslovanja  |  M&S zapira več kot 100 trgovin  |   ||
   

Svet: Heineken z (lepim) dobičkom v letu 2017

12.02.2018
Nizozemski pivovarski velikan Heineken, ki je tudi lastnik slovenske Pivovarne Laško Union, je leto 2017 končal s četrtino višjim dobičkom kot v letu 2016, predvsem zaradi večje prodaje piva premijskih blagovnih znamk v skoraj vseh regijah. 
 
 
Čisti dobiček se je ob 25,6-odstotni rasti ustavil pri 1,93 milijarde evrov.Vrednost organskega operativnega dobička se je povečala za 9,3%, na 3,8 milijard evrov.

Količinska rast prodaje je zabeležena na vseh trgih - Zahodnoevropskem za 0,2%, na trgih Afrike, Bližnjega vzhoda in Vzhodne Evrope za 4,8%, v Severni in Južni Ameriki za 3,3% in Azijsko-pacifiški regiji za 8,9%, na letni ravni

Iz podjetja izpostavljajo, da je  „zdrava rast" na trgu Evrope, predvsem v Italiji, Španiji, Franciji in na Nizozemskem dosežena zahvaljujoč lansiranju brezalkoholnega piva Heineken 0.0. 

Heineken 0.0 je sedaj je dostopen na 16 trgih in prinaša rezultate „boljše od pričakovanih", medtem ko je Heineken Light, verzija z manjšo vsebnostjo alkohola, dosegla enoštevilčno rast.

Vir: esmmagazine.com


Nazaj
 


 
 
 
back to top