IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.02.2018 || Ramljak nepreklicno odstopil   |  Cockta bo svoj 65. rojstni dan praznovala v novi podobi  |  Aldi Nord in Süd se ne bosta združila, a krepita sodelovanje  |  Coca-Cola na "sladkorni" davek odgovarja z novimi pakiranji  |  Razpis za priznanje Logist leta 2017  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Podravka zagnala akcijo Čokolino - za velike in male otroke (VIDEO)  |  MDK zaprte tudi po četrtku  |   Reckitt Benckiser za letos najavlja finančno okrevanje   |  Naposled le konec kajenja v lokalih?  |  Italija največja proizvajalka penečega vina  |  Nižja cena perutnine pomeni več antibiotikov  |  EU povečala izvoz v ZDA, Rusijo in Azijo  |  Po 5.Salonu penečih vin v Ljubljani  |  Študija: Predelana hrana povzroča rakava tkiva  |  Sixt Primorski prvi košarkarski naslov pokala Spar  |  Amazon nadaljuje z investiranjem, odpira na desetine distribucijskih centrov  |  Mehika največji izvoznik piva, med Američani najpopularnejša Corona  |  Slovenija ponovno v zmerni ekonomski svobodi  |   Lidl odprl trgovino št.93  |   ||
   

Svet: Heineken z (lepim) dobičkom v letu 2017

12.02.2018
Nizozemski pivovarski velikan Heineken, ki je tudi lastnik slovenske Pivovarne Laško Union, je leto 2017 končal s četrtino višjim dobičkom kot v letu 2016, predvsem zaradi večje prodaje piva premijskih blagovnih znamk v skoraj vseh regijah. 
 
 
Čisti dobiček se je ob 25,6-odstotni rasti ustavil pri 1,93 milijarde evrov.Vrednost organskega operativnega dobička se je povečala za 9,3%, na 3,8 milijard evrov.

Količinska rast prodaje je zabeležena na vseh trgih - Zahodnoevropskem za 0,2%, na trgih Afrike, Bližnjega vzhoda in Vzhodne Evrope za 4,8%, v Severni in Južni Ameriki za 3,3% in Azijsko-pacifiški regiji za 8,9%, na letni ravni

Iz podjetja izpostavljajo, da je  „zdrava rast" na trgu Evrope, predvsem v Italiji, Španiji, Franciji in na Nizozemskem dosežena zahvaljujoč lansiranju brezalkoholnega piva Heineken 0.0. 

Heineken 0.0 je sedaj je dostopen na 16 trgih in prinaša rezultate „boljše od pričakovanih", medtem ko je Heineken Light, verzija z manjšo vsebnostjo alkohola, dosegla enoštevilčno rast.

Vir: esmmagazine.com


Nazaj
 


 
 
 
back to top