IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 02.04.2020 || V Merkurju uvajajo nove prodajne poti  |  Ukrepe za zajezitev novega koronavirusa podaljšali do 19. aprila  |  Kosovo ukinilo stoodstotne carine Srbiji in BiH, a uvaja recipročne ukrepe  |  Cigarete in alkohol od danes dražja  |  Izšla je 83. številka revije InStore  |  Elog izvaja vse potrebne ukrepe glede pandemije  |  Končan je rekorden mesec v zgodovini britanske trgovine  |  ZANIMIVOST: Koronaburger iz Hanoja  |  Omejitev nakupa alkohola na 12 buteljk vina in 24 piv  |  Walmart zaposlenim začel meriti temperaturo  |  Pekarna Stankoski v Pančevu odprla burekomat  |  Nemško ministrstvo proti prvoaprilskim šalam o koronavirusu  |  Zaradi pandemije se obeta tudi preložitev Expa  |  Kaufland poslovalnica (po okužbi) v Slavonskem Brodu spet odprta   |  Nov PerSu market u Banatskem Despotovcu  |  Auchan deli bonus za vse, ki vztrajajo na delovnem mestu  |  V teh dneh znova grozi pozeba  |  Lukašenko:" Proti koronavirusu z vodko, hokejem in savno"  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Pernod Ricard prevzel Monkey 47 gin Europa  |   ||
   

Nizozemska: Heineken bo po 15 letih menjal izvršnega direktorja

13.02.2020
Julija letos se bo z mesta izvršnega direktorja pivovarne Heineken, ki ima v lasti tudi največjega slovenskega pivovarja Laško Union, poslovil dolgoletni "šef"  Jean-François van Boxmeer (na fotografiji). Na vodilni funkciji bo "diktirno palico" prevzel Nizozemec, Dolf van den Brink.
 
 
Belgijec, ki bo septembra dopolnil 59 let, je ob novici dejal, da je enostavno prišel čas, ko morajo vajeti prevzeti mlajše generacije. Van Boxmeer ne le, da je bil 15 let na čelu pomembnega, svetovno uveljavljenega podjetja, temveč je v Heinekenu preživel celo svoje delovno obdobje - od sveže diplomiranega ekonomista leta 1984, pa do letošnjega poletja.
 
Pod njegovim vodstvom je drugi največji svetovni pivovar prihodke več kot podvojil. Za ilustracijo: leta 2005 so ti znašali 11 milijard evrov, 22 milijard (234 milijonov hektolitrov) so dosegli predlani, številka pa samo še raste. 
 
Rezultate je nizozemski gigant povečal na račun vlaganj v azijski trg, torej odkupa konkurenčnega Asia Pacific Breweries z njihovo glavno blagovno znamko Tiger beer v letu 2012. Van Boxmeer sicer še ne odhaja v pokoj, 1. junija bo prevzel funkcijo v upravi pivovarne.
 
Na njegovo mesto prihaja 46-letni Van den Brink, ki je v Heinekenu že 22 let, izkušnje ima kot komercialni direktor na območju Konga, kasneje je postal direktor Heinekena za trg ZDA (2009), nato še Mehike (2015), predlani pa se je preselil na vodilni položaj za azijsko poslovanje.


Nazaj
 


 
 
 
back to top