IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.01.2021 || Od danes obvezne zaščitne maske FFP2 v trgovinah in javnem prometu  |  EU bi začasno uporabo sporazuma z ZK podaljšala do konca aprila  |  Od danes odprti servisi in nekatere vrste trgovin  |  Grški Coral s Shellovimi bencinskimi črpalkami   |  Dejan Verčič, drugi najbolj citirani raziskovalec globalnih odnosov z javnostmi  |  Javni poziv za družbeno odgovorne delodajalce  |  Rusi gradijo največjo evropsko klavnico  |  Povečan izvoz italijanske testenine v Nemčijo  |  V letu 2020 močno upadla proizvodnja piva  |  RAZISKAVA: Populacija bo vedno številčnejša in "težja"  |  Začenja se virtualno srečanje Svetovnega gospodarskega foruma  |  Godiva se umika iz Severne Amerike  |  Prve pošiljke medu na italijanski trg  |  Tobačna Ljubljana – Imperial Brands tretjič prejemnik prestižnega naziva "Top Employer"  |  Kuhar:"Epidemija in nizke odkupne cene kmetijskih izdelkov"  |  Podgoršek na avdiovizualnem 13. berlinskem sejmu Zeleni teden  |  Kroger uvaja pametne nakupovalne vozičke (VIDEO)  |  Počivalšek v Dubaju o krepitvi vezi in sodelovanju Slovenije na Expu  |  V Wuhanu pričakujejo, da bodo turistična znamenitost  |  Izredne razmere do 14. februarja, protestno odprtje restavracij  |   ||
   

Slovenija: Gradnja Emonike se bo začela leta 2022

26.11.2020
lada je danes sklenila, da s ključnimi deležniki, poleg države in zasebnega partnerja sta to še Slovenske železnice in ljubljanska občina, sklene memorandum o sodelovanju pri projektu novega ljubljanskega potniškega centra s spremljajočim poslovnim delom, je sporočil infrastrukturni minister Jernej Vrtovec. Gradnja naj bi stekla leta 2022.
 
 
"Emonika - Potniški center Ljubljana je po desetletju obljub končno realnost. Vlada je danes sprejela sklep, da z vsemi ključnimi deležniki sklene memorandum. Gradnja je predvidena v začetku leta 2022, celotna investicija pa je ocenjena na približno 350 milijonov evrov," je na Twitterju zapisal Vrtovec.
 
Zahvalil se je ekipi na ministrstvu na čelu z državnim sekretarjem Blažem Košorokom, zasebnemu investitorju - gre za družbo, povezano z madžarsko banko OTP in Slovenskimi železnicami, ter Mestni občini Ljubljana, poroča STA. "Vse zaplete smo uspeli rešiti. V osmih mesecih smo projekt oživili in ga postavili na noge. Verjamem, da zmoremo uspešno sodelovati tudi naprej," je prek Twitterja še sporočil minister.
 
Na ministrstvu so imenovali delovno skupino za oblikovanje pravnega in finančnega modela izvedbe projekta, ki poleg omenjenega javnega dela predvideva tudi izvedbo zasebnega poslovnega dela, med drugim z gradnjo poslovne stolpnice in nakupovalnega središča.
 
Poleg države ima pri javnem delu projekta ključno vlogo družba Slovenske železnice. Ta bo gradila novo avtobusno postajo in garažno hišo, država pa tirno infrastrukturo in novo železniško postajo. Pomembno vlogo pri projektu v prostorskem delu ima še Mestna občina Ljubljana.
 
Z vsemi temi bo torej zdaj po sklepu vlade sklenjen memorandum o sodelovanju, da bi se projekt po skoraj desetletju in pol vendarle premaknil z mrtve točke in temu precej neuglednemu delu središča prestolnice dal novo podobo.

Nazaj
 


 
 
 
back to top