IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Ponedeljek, 18.02.2019 | || | || |
Nemčija: GfK: “Nemci neradi kupujejo živila prek spleta“11.02.2019
Nemški kupci ne kupujejo živil prek spleta. To je pokazala GfK študija, kjer so ugotovili, da vsega 3% vprašanih redno kupuje hrano prek spleta. Dve tretjini (63%) jih ne razmišlja niti o digitalni možnosti nakupov v supermarketu.
![]() Namesto tega cenijo bližino svoje lokalne trgovine (64%) in se radi dotikajo izbranih proizvodov (57%), izogibajo se dragim stroškom dostave (24%) in se naslanjajo na boljšo kvaliteto in svežino proizvodov (20%).
Po drugi strani pa so se dokopali do podatka, da se je vsak, ki se je vendare odločil za nakup prek spleta, odločil zatem kmalu tudi, da bo to storil znova. Več kot polovica tistih, ki so živila prek spleta že kupili, se jih je odločilo, da take nakupe ponovijo. Predvem to počnejo radi potrošniki zdrave hrane. Več kot polovica vprašanih (53%) jih je že naročilo hrano na spletu.
Spletni kupci cenijo praktičnost (49%) in fleksibilnost nakupovanja (31%) in dostave na želene lokacije (32%). Ob tem izpostavljajo, da imajo korist od boljše ali ekskluzivnejše dostopnosti specialitet (26%) in ponudb (24%) ter da so na boljšem zaradi spremenljivih rokov dostav (23%).
Za Nemce sta sicer najvišji kriterij za izbor krajev nakupov čistoča (64%) in bližina (50%).
Predvsem pa imajo tadi sveže izdelke (42%) ter da so cene nizke (40%) in da so prijazni zaposleni trgovci (37%).
Nazaj
|
|
|