IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |  Lidl na Soči predal poligon za učenje spretnejše vožnje z invalidskim vozičkom   |  Amazon novega sedeža ne bo gradil v New Yorku  |  Spar bo v PL izdelkih zmanjšal vsebnost sladkorja in soli  |  Tobačna Ljubljana "Top Employer" in finalistka projekta Zlata nit  |  Albert Heijn in Hema združila moči - drogerija in trgovina v enem  |  L'Oreal zabeležil največjo rast v zadnjem desetletju  |  Spremembe v upravnem odboru Žito Luksa  |  MHP prejel soglasje AVK za prevzem Perutnine Ptuj  |  ZANIMIVOST: Carrefourjeva trgovina na ladji  |  Slavonci so lani v BiH zapravili skoraj 170 milijonov kun  |  Znani zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019  |   ||
   

Nemčija: GfK: “Nemci neradi kupujejo živila prek spleta“

11.02.2019
Nemški kupci ne kupujejo živil prek spleta. To je pokazala GfK študija, kjer so ugotovili, da vsega 3% vprašanih redno kupuje hrano prek spleta. Dve tretjini (63%) jih ne razmišlja niti  o digitalni možnosti nakupov v supermarketu.
 
Namesto tega cenijo bližino svoje lokalne trgovine (64%) in se radi dotikajo izbranih proizvodov (57%), izogibajo se dragim stroškom dostave (24%) in se naslanjajo na boljšo kvaliteto in svežino proizvodov (20%).
 
Po drugi strani pa so se dokopali do podatka,  da se je vsak, ki se je vendare odločil za nakup prek spleta, odločil zatem kmalu tudi, da bo to storil znova. Več kot polovica tistih, ki so živila prek spleta že kupili, se jih je odločilo, da take nakupe ponovijo. Predvem to počnejo radi potrošniki zdrave hrane. Več kot polovica vprašanih (53%) jih je že naročilo hrano na spletu.

Spletni kupci cenijo praktičnost (49%) in fleksibilnost nakupovanja (31%) in dostave na želene lokacije (32%). Ob tem izpostavljajo, da imajo korist od boljše ali ekskluzivnejše dostopnosti specialitet (26%) in ponudb (24%) ter da so na boljšem zaradi spremenljivih rokov dostav (23%).

Za Nemce sta sicer najvišji kriterij za izbor krajev nakupov čistoča (64%) in bližina (50%).
 
Predvsem pa imajo tadi sveže izdelke (42%) ter da so cene nizke (40%) in da so prijazni zaposleni  trgovci (37%).


Nazaj
 


 
 
 
back to top