IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 25.04.2019 || Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Jutri Dan odprtih vrat slovenskih čebelarjev  |  Med nominiranci za nagrado Store Manager tudi vodja Interspara Citypark  |  Carrefourju narašča samo prodaja hrane  |  Strožji zakon za oglaševanje alkohola  |  Don Don kupil del nepremičnin Žitoprometa  |   Elite Agro LLC pridobil 12.000 hektarjev njivskih površin   |  Trader Joe's med najboljšimi delodajalci  |  Pivčeva o priložnostih SČA za lokalne skupnosti  |  Nielsen in Hofer bosta sodelovala  |  Vlada zvišala trošarine na tobačne izdelke  |  Tuševa priložnost za inovativne – na policah izdelki Matica Vizjaka  |  Konzum odprl novo trgovino v centru Sarajeva  |  Mercadona (prvič) načrtuje širjenje izven meja   |  Mercator-S nosilec žiga „Zaščiteni potrošnik“  |  Aldi in Flixbus kupce vozita po Evropi za 9,99 evra  |  Nova objekta Gomexa v Somborju in Smederevu  |  X5 Retail prihodke v prvem kvartalu povečal za 15 %  |  Resolucija: "Naša hrana, podeželje in naravni viri po 2021"  |  Heineken z dvoštevilčno rastjo obsega prodaje na devetih trgih  |   ||
   

Nemčija: GfK: “Nemci neradi kupujejo živila prek spleta“

11.02.2019
Nemški kupci ne kupujejo živil prek spleta. To je pokazala GfK študija, kjer so ugotovili, da vsega 3% vprašanih redno kupuje hrano prek spleta. Dve tretjini (63%) jih ne razmišlja niti  o digitalni možnosti nakupov v supermarketu.
 
Namesto tega cenijo bližino svoje lokalne trgovine (64%) in se radi dotikajo izbranih proizvodov (57%), izogibajo se dragim stroškom dostave (24%) in se naslanjajo na boljšo kvaliteto in svežino proizvodov (20%).
 
Po drugi strani pa so se dokopali do podatka,  da se je vsak, ki se je vendare odločil za nakup prek spleta, odločil zatem kmalu tudi, da bo to storil znova. Več kot polovica tistih, ki so živila prek spleta že kupili, se jih je odločilo, da take nakupe ponovijo. Predvem to počnejo radi potrošniki zdrave hrane. Več kot polovica vprašanih (53%) jih je že naročilo hrano na spletu.

Spletni kupci cenijo praktičnost (49%) in fleksibilnost nakupovanja (31%) in dostave na želene lokacije (32%). Ob tem izpostavljajo, da imajo korist od boljše ali ekskluzivnejše dostopnosti specialitet (26%) in ponudb (24%) ter da so na boljšem zaradi spremenljivih rokov dostav (23%).

Za Nemce sta sicer najvišji kriterij za izbor krajev nakupov čistoča (64%) in bližina (50%).
 
Predvsem pa imajo tadi sveže izdelke (42%) ter da so cene nizke (40%) in da so prijazni zaposleni  trgovci (37%).


Nazaj
 


 
 
 
back to top