IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 25.08.2019 || Trump vrača "udarec" Kitajski v trgovinskem sporu  |  Agra št.57 odprla vrata  |  Šarec: "Agra je za Slovenijo izrednega pomena, problemi v kmetijstvu rešljivi"  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |   ||
   

Nemčija: GfK: “Nemci neradi kupujejo živila prek spleta“

11.02.2019
Nemški kupci ne kupujejo živil prek spleta. To je pokazala GfK študija, kjer so ugotovili, da vsega 3% vprašanih redno kupuje hrano prek spleta. Dve tretjini (63%) jih ne razmišlja niti  o digitalni možnosti nakupov v supermarketu.
 
Namesto tega cenijo bližino svoje lokalne trgovine (64%) in se radi dotikajo izbranih proizvodov (57%), izogibajo se dragim stroškom dostave (24%) in se naslanjajo na boljšo kvaliteto in svežino proizvodov (20%).
 
Po drugi strani pa so se dokopali do podatka,  da se je vsak, ki se je vendare odločil za nakup prek spleta, odločil zatem kmalu tudi, da bo to storil znova. Več kot polovica tistih, ki so živila prek spleta že kupili, se jih je odločilo, da take nakupe ponovijo. Predvem to počnejo radi potrošniki zdrave hrane. Več kot polovica vprašanih (53%) jih je že naročilo hrano na spletu.

Spletni kupci cenijo praktičnost (49%) in fleksibilnost nakupovanja (31%) in dostave na želene lokacije (32%). Ob tem izpostavljajo, da imajo korist od boljše ali ekskluzivnejše dostopnosti specialitet (26%) in ponudb (24%) ter da so na boljšem zaradi spremenljivih rokov dostav (23%).

Za Nemce sta sicer najvišji kriterij za izbor krajev nakupov čistoča (64%) in bližina (50%).
 
Predvsem pa imajo tadi sveže izdelke (42%) ter da so cene nizke (40%) in da so prijazni zaposleni  trgovci (37%).


Nazaj
 


 
 
 
back to top