IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Sreda, 03.03.2021 | || | || |
Slovenija: GZS-ZKŽP: "Odločitev za bolj uravnoteženo prehrano nikoli lažja"20.01.2021
GZS-Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij (GZS-ZKŽP) v
sodelovanju z družbo Mercator v okviru pobude Zaveza odgovornosti spodbuja k
izbiri izdelkov izboljšane hranilne sestave. Izdelki z
manj sladkorja, soli, maščob ter z več prehranskimi vlakninami, vitamini in
minerali postajajo vse bolj dostopni. Slovenski potrošniki lahko na
Mercatorjevih policah izbirajo med več kot 100 izdelki lokalnih dobaviteljev,
ki izpostavljajo prehranske prednosti svojih blagovnih znamk.
![]() Namen
strateške usmeritve projekta Zaveza odgovornosti je spodbuda dodatne izpostavljenosti
živil izboljšane hranilne sestave na trgovskih policah, povečane stopnje
ozaveščenosti o pomenu uživanja živil izboljšane hranilne sestave ter spodbuda
izbire tovrstnih izdelkov pri potrošnikih.
Zaveza
odgovornosti se razvija že od leta 2015 in je v preteklem obdobju dosegla
pomemben napredek na področjih informiranja potrošnikov, razvoja novih,
prilagojenih živilskih izdelkov, s pridružitvijo Mercatorja v začetku leta 2021
pa GZS-ZKŽP pričakuje tudi bolj univerzalno dostopnost in še večjo izbiro izdelkov.
Živilska podjetja
ne razvijajo le novih izdelkov, temveč izboljšujejo sestavo tudi obstoječim
izdelkom, kadar je to le mogoče. Ponudba
izdelkov izboljšane sestave se je v segmentu brezalkoholnih pijač v preteklih
štirih letih povečala za 48 % (164 novih izdelkov z energijsko vrednostjo pod
34 kcal/100 ml), v segmentu mlečnih izdelkov pa v preteklih dveh letih za 27 %
(32 novih izdelkov izboljšane sestave).
Na trgu je večina takšnih izdelkov
dodatno označenih z informacijami o njihovi energijski vrednosti in/ali
hranilni sestavi že na prednji strani embalaže. Ob tem je GZS-ZKŽP izdala tudi katalog izdelkov izboljšane sestave. dr. Tatjana Zagorc, direktorica GZS-ZKŽP: "S promocijsko kampanjo prenašamo glas živilske industrije do
slovenskega potrošnika. Želimo mu približati prednosti izbora živil izboljšane
hranilne sestave, ki so mu na voljo in ki so plod dela naših razvojnikov in
živilskih tehnologov v podjetjih. Ponudba te kategorije izdelkov je iz leto v
leto večja, kar odraža tudi Katalog živil izboljšane sestave, ki smo ga že
drugo leto pripravili na GZS-Zbornici kmetijskih in živilskih podjetij.
Verjamemo, da bomo s koordinirano komunikacijo do potrošnika vplivali na dvig
zavedanja in stopnje informiranosti potrošnika, ki bo na ta način lažje izbiral
in vključeval živila izboljšane hranilne sestave v vsakodnevno prehrano. Na ta
način bo prepoznal njihove prehranske prednosti, hkrati pa dal priznanje
slovenskim živilskih podjetjem, ki spremljajo trende in odgovorno razvijajo
nove izdelke ter širijo med drugim ponudbo živil izboljšane sestave na
slovenskem trgu."
Branko Micić, izvršni direktor prodaje pri družbi Mercator: "Verjamemo, da je Mercatorjeva podpora projektu Zaveza
odgovornosti ključna, saj spodbujamo boljše nakupne odločitve tam, kjer je to
najbolj pomembno, torej v trgovini. Zato smo ta projekt vključili v našo
največjo platformo Moje znamke, ki odraža pomen dolgoročnega sodelovanja
Mercatorja s slovenskimi dobavitelji, kupci pa jo že dobro poznajo. Ker gre za
vrste izdelkov, ki so tako rekoč v večini košaric, želimo doseči kar najširši
krog ljudi, njihova odločitev za izdelke izboljšane hranilne sestave pa je
dobra za vse." Nazaj
|
|
|