IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 15.11.2019 || Borza lokalnih živil danes v Ljubljani  |  Tosama od nedelje do torka na sejmu PLMA V Chicagu  |  Po zaključku 66.Gostinsko turističnega zbora Slovenije  |  Odstopil predsednik uprave Unileverja  |  X5 Retail odprl ogromen distribucijski center v Tatarstanu  |  Danes in jutri 22. Slovenski festival vin v Cankarjevem domu  |  Jutri odprtje trgovinskega centra Bingo Živinice  |  10 let Argeta Exclusive okusov  |  MOL zaključil nakup družbe Aurora Group  |  Lani smo pojedli več sadja  |  Alibaba z uvrstitvijo na hongkonško borzo zbrala 12 milijard EUR  |  Mlinotest bo lahko odkupoval lastne delnice  |  Priznanje za vrsto Artisan Kratošija vinske kleti Brzanov  |  Šaranovič še zmeraj odlaša s ponudbo za prevzem Kraša  |  Hoferjevih 37.740 litrov vode za dober namen  |  Danes Pošta Slovenije zaključuje nakup večinskega deleža Intereurope  |  Gebrüder Weiss z novim direktorjem v Srbiji in gradnjo terminala na Hrvaškem  |  BTC City Ljubljana je prejemnik priznanja Kristalni Triglav 2019  |  Henkel bo odkupil blagovno znamko za nego las DevaCurl  |  V petek Dan slovenske hrane in tradicionalnega slovenskega zajtrka  |   ||
   

Velika Britanija: GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov

21.06.2019
 Britanski proizvajalec GlaxoSmithKline (krajše GSK) je začel projekt odprodaje določenih blagovnih znamk, s katerimi želi zaslužiti okoli milijardo funtov oziroma 1,13 milijarde evrov, s čimer želijo prestrukturirati kategorijo zdravil, poroča Reuters.
 
 

 
Podjetje s sedežem na Otoku je svoja zdravila, ki jih lahko v lekarnah ali trgovinah stranke kupijo preko pulta (OTC products) razdelilo na tri skupine in najelo manjšo banko Greenhil, da za njih poišče primerne kupce. Na začetku tega tedna je omenjena banka za GSK začela ponujati zdravila pod okriljem družbe s poreklom iz Latinske Amerike in znamko izdelkov za nego kože Physiogel.
 
Tretja skupina vsebuje zdravila s poreklom iz območja Evrope in jih bo Greenhil začel ponujati jeseni, po precej višji ceni, saj so zanje menda zainteresirani investitorji zasebnega kapitala.GSK racionalizira svojo ponudbo izdelkov, saj se v drugi polovici letošnjega leta pripravlja na združitev poslovanja z velikanom Pfizerjem, s čimer bo ustvaril vodilno družbo na trgu, ki bo usmerjena predvsem v rast na trgih Kitajske in ZDA.
 
GSK je v svetu dobrin široke potrošnje znan predvsem po zobnih pastah Aquafresh, Sensodyne in Parodontax ter obližih za odvajanje od kajenja Nicorette.
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top