IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 23.07.2019 || InStore št. 76 tudi na spletu  |  Ajdovski Pelicon niza pozitivne rezultate  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov za skoraj 3 % višja kot lani  |  Čebelarji letos z več kot 60-odstotnim izpadom letine  |  Carlton & United Breweries za 10 milijard EUR v roke skupini Asahi Holdings  |  V Spar kupci prihajajo s svojimi embalažami  |  PepsiCo za prevzem Pioneer Foods-a ponudil poldrugo milijardo evrov  |  Odprt nov obrat izvirske vode Diva  |  V Tar-Vabrigi odprli supermarket Plodine, ki ga cenijo na 5 milijonov evrov  |  Imamo 12 ark kmetij in sedem ark središč  |  Ob občinskem prazniku danes v Šavniku odprli nov Voli  |  Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |   ||
   

Velika Britanija: GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov

21.06.2019
 Britanski proizvajalec GlaxoSmithKline (krajše GSK) je začel projekt odprodaje določenih blagovnih znamk, s katerimi želi zaslužiti okoli milijardo funtov oziroma 1,13 milijarde evrov, s čimer želijo prestrukturirati kategorijo zdravil, poroča Reuters.
 
 

 
Podjetje s sedežem na Otoku je svoja zdravila, ki jih lahko v lekarnah ali trgovinah stranke kupijo preko pulta (OTC products) razdelilo na tri skupine in najelo manjšo banko Greenhil, da za njih poišče primerne kupce. Na začetku tega tedna je omenjena banka za GSK začela ponujati zdravila pod okriljem družbe s poreklom iz Latinske Amerike in znamko izdelkov za nego kože Physiogel.
 
Tretja skupina vsebuje zdravila s poreklom iz območja Evrope in jih bo Greenhil začel ponujati jeseni, po precej višji ceni, saj so zanje menda zainteresirani investitorji zasebnega kapitala.GSK racionalizira svojo ponudbo izdelkov, saj se v drugi polovici letošnjega leta pripravlja na združitev poslovanja z velikanom Pfizerjem, s čimer bo ustvaril vodilno družbo na trgu, ki bo usmerjena predvsem v rast na trgih Kitajske in ZDA.
 
GSK je v svetu dobrin široke potrošnje znan predvsem po zobnih pastah Aquafresh, Sensodyne in Parodontax ter obližih za odvajanje od kajenja Nicorette.
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top