IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.02.2020 || Mimovrste s prvo "fizično" trgovino  |  Mercator odprl svojo drugo trgovino v Brčkem  |  AC Food oživlja znamko čokolade iz bivše Jugoslavije  |  Carine oklestile prodajo viskija  |  Dolgoletni lastnik prodal Victoria's Secret  |  Vinske ikone v Zagrebu 6.in 7.marca  |  Skupina Spar ustvarila več kot 15 milijard evrov prometa  |  Dobiček Jeronimo Martinsa prvič čez milijardo evrov  |  Preurejena Ribola v Makarski odprla svoja vrata  |  Lidl na Otoku odprl trgovino št. 800  |  Aldis trejd v stečaj po 16 letih  |  PepsiCo za 650 milijonov evrov prevzel kitajsko znamko Be & Cheery  |  Ob 100 obletnici nov Podravkin laboratorij - Zlata Bartl   |  Zaradi koronavirusa nakupovalna mrzlica  |   Zaradi (ne)odgovora o odpadni embalaži ministru Zajcu protestno pismo  |  ZANIMIVOST: Bionicook z robotom, ki kuha in streže  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o zakonodaji 1.aprila  |  Začetek oddaje zbirnih vlog v kmetijstvu  |  Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |   ||
   

Velika Britanija: GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov

21.06.2019
 Britanski proizvajalec GlaxoSmithKline (krajše GSK) je začel projekt odprodaje določenih blagovnih znamk, s katerimi želi zaslužiti okoli milijardo funtov oziroma 1,13 milijarde evrov, s čimer želijo prestrukturirati kategorijo zdravil, poroča Reuters.
 
 

 
Podjetje s sedežem na Otoku je svoja zdravila, ki jih lahko v lekarnah ali trgovinah stranke kupijo preko pulta (OTC products) razdelilo na tri skupine in najelo manjšo banko Greenhil, da za njih poišče primerne kupce. Na začetku tega tedna je omenjena banka za GSK začela ponujati zdravila pod okriljem družbe s poreklom iz Latinske Amerike in znamko izdelkov za nego kože Physiogel.
 
Tretja skupina vsebuje zdravila s poreklom iz območja Evrope in jih bo Greenhil začel ponujati jeseni, po precej višji ceni, saj so zanje menda zainteresirani investitorji zasebnega kapitala.GSK racionalizira svojo ponudbo izdelkov, saj se v drugi polovici letošnjega leta pripravlja na združitev poslovanja z velikanom Pfizerjem, s čimer bo ustvaril vodilno družbo na trgu, ki bo usmerjena predvsem v rast na trgih Kitajske in ZDA.
 
GSK je v svetu dobrin široke potrošnje znan predvsem po zobnih pastah Aquafresh, Sensodyne in Parodontax ter obližih za odvajanje od kajenja Nicorette.
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top