IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.02.2020 || Vabilo na brezplačni seminar TZS o zakonodaji 1.aprila  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Carrefour prevzel 30 trgovin Makro  |  EKSKLUZIVNO: V Düsseldorfu EuroShop 2020 na vrhuncu (FOTOREPORTAŽA)  |  Virus ogroža pridelek paradižnika  |  Prihodnji teden začetek oddaje zbirnih vlog v kmetijstvu  |  Woolworths za prepoznavanje sadja uporablja umetno inteligenco  |  Kesko dobil "po prstih" - prepoved prevzema družbe Tukkuheino Oy  |  Tropic odprl tretji objekt v Bijeljini  |  Sinagoga objavila rezultate za leto 2019  |  Cene storitev pri proizvajalcih lani za 3,8 odstotka višje kot v 2018  |  Samovozeče vozilo za trgovine Nuro v Houstonu  |  Odličnost ekološkega medu potrjena na ocenjevanju v Italiji  |  Znan zmagovalni pregovor LM za sir Jošt:“Jošt je pol sendviča”  |  Muhtar Kent iz Coca-Cole 4.marca na IEDC-Poslovni šoli Bled  |  Vinske ikone v Zagrebu 6.in 7.marca  |  EU bo prepovedala uvoz sadja s sledovi klorpirifosa  |  Januarja se je pri komunalah nakopičilo še 5700 ton odpadne embalaže  |  Danes v Beogradu odprli Muzej čokolade  |  Nova izvršna direktorica znamke Donat Mg je Darja Teržan  |   ||
   

Nizozemska: FrieslandCampina odslej le še s papirnatimi slamicami

27.01.2020
Mlečno predelovalni velikan FrieslandCampina, ki je bil nekaj let nazaj menda tudi v igri za prevzem Ljubljanskih mlekarn, se je odločil za okoljevarstven korak naprej in pri izdelkih iz celotnega svojega portfelja po novem ponudili papirnate slamice.
 
 
 
 
Vsi izdelki omenjenega proizvajalca, ki imajo ob tetrapaku slamico, bodo kmalu doživeli manjšo preobrazbo, saj bo do začetka prihodnjega koledarskega leta plastične slamice zamenjala alternativa iz papirja.
 
Kot poročajo tuji mediji, bodo v podjetju nadomestili 100 milijonov plastičnih slamic, sicer pa je to že druga poteza FrieslandCampine v smeri prehoda na okolju bolj prijazno pakiranje, potem ko do v reciklažni material zavili enega izmed svojih sirov.
 
"Težko je bilo razviti prilagodljivo, higienično slamico iz papirja, ki se med pitjem ne bi pretirano zmehčala. Delali smo na tem, da je slamica tudi razgradljiva, če bi slučajno pristala v okolju," je ob tem povedal direktor za razvoj pakiranja pri podjetju, Patrick van Baal.
 
Blagovne znamke, ki bodo doživele tovrstno spremembo, so na domačem trgu Chocomel, Fristi, Campina in Optimel, potem Cécémel, Joyvalle in Fristi v Belgiji; Pöttyös na Madžarskem  in Yazoo na Otoku.

Nazaj
 


 
 
 
back to top