IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 19.09.2020 || Ribji namaz Argeta je rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić, Smrekar&Kunsterle)  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |  Odprli Maxi Konzum v Pitomači  |  Za vzpostavitev skupnega trga ("mini Schengen") tudi BiH?   |  Brezglutenski kruhi BeFree iz Žita so inovativna rešitev  |  Več kot 150.000 (Hoferjevih) knjig za prvošolce  |  Kaufland odprl jubilejno 40. poslovalnico v Zagrebu  |  Igorja Merviča bo v Sparu nasledil David Kovačič  |  OECD:"Ukrepi držav za zajezitev širjenja koronavirusa bodo omilili recesijo"  |  Rewe International se umika z ukrajinskega trga  |  Bosansko-hercegovske kumarice osvajajo Nemčijo  |  TZS:"Zaprtje trgovin ob nedeljah nepopravljiva škoda "  |  Novi predsednik Amcham Slovenija postal Blaž Brodnjak  |  Coop odprl trgovino namenjeno avtistom  |   ||
   

Nizozemska: FrieslandCampina odslej le še s papirnatimi slamicami

27.01.2020
Mlečno predelovalni velikan FrieslandCampina, ki je bil nekaj let nazaj menda tudi v igri za prevzem Ljubljanskih mlekarn, se je odločil za okoljevarstven korak naprej in pri izdelkih iz celotnega svojega portfelja po novem ponudili papirnate slamice.
 
 
 
 
Vsi izdelki omenjenega proizvajalca, ki imajo ob tetrapaku slamico, bodo kmalu doživeli manjšo preobrazbo, saj bo do začetka prihodnjega koledarskega leta plastične slamice zamenjala alternativa iz papirja.
 
Kot poročajo tuji mediji, bodo v podjetju nadomestili 100 milijonov plastičnih slamic, sicer pa je to že druga poteza FrieslandCampine v smeri prehoda na okolju bolj prijazno pakiranje, potem ko do v reciklažni material zavili enega izmed svojih sirov.
 
"Težko je bilo razviti prilagodljivo, higienično slamico iz papirja, ki se med pitjem ne bi pretirano zmehčala. Delali smo na tem, da je slamica tudi razgradljiva, če bi slučajno pristala v okolju," je ob tem povedal direktor za razvoj pakiranja pri podjetju, Patrick van Baal.
 
Blagovne znamke, ki bodo doživele tovrstno spremembo, so na domačem trgu Chocomel, Fristi, Campina in Optimel, potem Cécémel, Joyvalle in Fristi v Belgiji; Pöttyös na Madžarskem  in Yazoo na Otoku.

Nazaj
 


 
 
 
back to top