IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.07.2018 || Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  BiH največ piva uvozi iz Srbije  |  Fructal začel z odkupom breskev  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |  Celeia predstavila nova probiotična jogurta  |   Spar vsem zaposlenim (ponovno) omogoča spremljanje nogometne tekme  |  Kaufland podpira lokalne proizvajalce  |  Koch: "Skupina Metro ne namerava prodati hipermarketov Real"  |  Zmagovalec "Laško izziva" je Željko Joksimović  |  V Kromberku bo Pivka odprla prodajalno   |  Loka Kava praznuje 130 let slike Kofetarica  |  Kaufland (zaradi nogometa) v nedeljo zapira že ob 14.uri  |  Konzum čez vikend vsem kupcem z navijaškimi rekviziti daje 11% popusta (VIDEO)  |  Carlsberg odpira novo pivovarno  |  Vrata (zastonj) odpira 54. festival Pivo in cvetje Laško   |   ||
   

Hrvaška: Franck z rastjo prodaje za osem odstotkov

13.09.2017

Največji hrvaški proizvajalec kave Franck je navkljub padcu prodaje prek "kanalov" Agrokorja, zabeležil rast prodaje v višini 8 odstotkov glede na enako obdobje leto pred tem. Povečali so prodajo in trži delež v najbolj pomembnih  kategorijah proizvodov na Hrvaškem in na največjih izvoznih trgih. 

 
 
 

"Po zadnjih podatkih analitične hiše Nielsen, je podjetje v drugem kvartalu tega leta na Hrvaškem dodatno povečalo prodajo v kategoriji mlete kave za 5,4 odstotkov kar zadeva količino in za 3 odstotke kar zadeva skupno vrednost. S tem je Franck znova potrdil in utrdil položaj absolutnega liderja v tej kategoriji na Hrvaškem, s 55-timi odstotki tržnega deleža",so sporočili iz Francka.

Rast prodaje so dosegli tudi v kategoriji čaja in sicer za 2,3 odstotka kar zadeva količino ter 3,6 odstotke skupne vrednosti, njihov tržni delež v tej kategoriji pa se je povzpel na skoraj 56 odstotkov.V HoReCa kanalu, v kategoriji espresso kave ima Franck več kot 45 odstotkov tržega deleža z največjo letno rastjo  posameznega koledarskega leta z več kot desetodstotnim točkovnim izkupičkom, so še sporočili iz podjetja.

Na slovenskem trgu je podjetje doseglo rast v kategoriji mlete kave skupaj z rekordnu realizacijo v instant "cappuccinih". Na trgu Slovenije so na začetku leta zaključili integracija dveh podjetij, Franck pa ju je prevzel konec lanskega leta. To sta Moja Kava, distributer italijanskega "espressa" ter Ellegi, podjetje za proizvodnjo in distribucijo "espressa Bar 2000".

Na BiH trgu Franck dosega načrtovane rezultate v vseh kategorijah, rast pa beležijo tudi na ostalih trgih (Srbije in Črne gore, v Albaniji, Makedoniji in na Kosovu).

Iz Francka dodajajo še to,da se širijo na skandinavske trge, v Kuvajt ter tudi na police 150-tih Walmartovih trgovin v ZDA. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top