IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.09.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |  Ljubitelji testenin so bolj zdravi, uživajo manj maščob (študija)  |  Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"  |  Zelena luč za Ceto   |  Nova sezona projekta Štartaj Slovenija  |   V Veliki Gorici odprli trgovino Bipa št.94  |  Gefco s poudarkom na nadaljnjem razvoju v regiji Adriatic  |  Obeta se rast lastnih blagovnih znamk   |  Tesco zagnal projekt "Fresh Veg Range", namenjen otrokom  |  Napredek pri povečanju trgovanja s Kitajsko  |  Mlinotest kuhal polento velikanko in odprl vrata obiskovalcem  |  Philip Morris International prehaja na brezdimne izdelke  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |  Padel svetovni rekord v hitrostnem požiranju rezancev  |  Židan: "Kmetijstvo čakajo težave"  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Spar predstavil novo linijo "superfood" napitkov  |  Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah  |  Lidl odprl svojo 50. trgovino v Sloveniji  |  Odprt novi Tommy v Vrgovcu  |   ||
   

Hrvaška: Franck z rastjo prodaje za osem odstotkov

13.09.2017

Največji hrvaški proizvajalec kave Franck je navkljub padcu prodaje prek "kanalov" Agrokorja, zabeležil rast prodaje v višini 8 odstotkov glede na enako obdobje leto pred tem. Povečali so prodajo in trži delež v najbolj pomembnih  kategorijah proizvodov na Hrvaškem in na največjih izvoznih trgih. 

 
 
 

"Po zadnjih podatkih analitične hiše Nielsen, je podjetje v drugem kvartalu tega leta na Hrvaškem dodatno povečalo prodajo v kategoriji mlete kave za 5,4 odstotkov kar zadeva količino in za 3 odstotke kar zadeva skupno vrednost. S tem je Franck znova potrdil in utrdil položaj absolutnega liderja v tej kategoriji na Hrvaškem, s 55-timi odstotki tržnega deleža",so sporočili iz Francka.

Rast prodaje so dosegli tudi v kategoriji čaja in sicer za 2,3 odstotka kar zadeva količino ter 3,6 odstotke skupne vrednosti, njihov tržni delež v tej kategoriji pa se je povzpel na skoraj 56 odstotkov.V HoReCa kanalu, v kategoriji espresso kave ima Franck več kot 45 odstotkov tržega deleža z največjo letno rastjo  posameznega koledarskega leta z več kot desetodstotnim točkovnim izkupičkom, so še sporočili iz podjetja.

Na slovenskem trgu je podjetje doseglo rast v kategoriji mlete kave skupaj z rekordnu realizacijo v instant "cappuccinih". Na trgu Slovenije so na začetku leta zaključili integracija dveh podjetij, Franck pa ju je prevzel konec lanskega leta. To sta Moja Kava, distributer italijanskega "espressa" ter Ellegi, podjetje za proizvodnjo in distribucijo "espressa Bar 2000".

Na BiH trgu Franck dosega načrtovane rezultate v vseh kategorijah, rast pa beležijo tudi na ostalih trgih (Srbije in Črne gore, v Albaniji, Makedoniji in na Kosovu).

Iz Francka dodajajo še to,da se širijo na skandinavske trge, v Kuvajt ter tudi na police 150-tih Walmartovih trgovin v ZDA. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top