IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 17.01.2018 || Družba Mlino 77,6-odstotna lastnica Mlinotesta  |  Pivovarni Laško in Pristopu priznanje PRO PR Awards  |  Evropska komisija predstavila strategijo za boj proti plastičnim odpadkom  |  Prihaja Dindr - aplikacija za iskanje partnerja prek hrane  |  Zaživel zakon o prepovedi oglaševanja alkohola  |  Skopski pazar nič več v poslovanju z marketi  |  Hrustljava novost - Manner Knuspino  |  Trgovina Snage brez embalaže bo na ljubljanski tržnici  |   EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov  |  Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |  Lenta lani odprla 89 novih trgovin  |  Tudi francoska štruca na seznam Unesca?  |   Gomex načrtuje odprtje 30 novih prodajaln  |  Pão de Açucar uvaja nov model trgovin  |  Kaufland vstopa v Moldavijo  |  Trgovina prehitela avtomobilizem z največ prikazanimi oglasi v digitalnih medijih  |  Prepoved provizij za plačila s karticami "v zamudi"  |  Med ponudniki za gradnjo v Emoniki oz. Kolizeju (spet) tudi Spar?  |   ||
   

Hrvaška: Franck z rastjo prodaje za osem odstotkov

13.09.2017

Največji hrvaški proizvajalec kave Franck je navkljub padcu prodaje prek "kanalov" Agrokorja, zabeležil rast prodaje v višini 8 odstotkov glede na enako obdobje leto pred tem. Povečali so prodajo in trži delež v najbolj pomembnih  kategorijah proizvodov na Hrvaškem in na največjih izvoznih trgih. 

 
 
 

"Po zadnjih podatkih analitične hiše Nielsen, je podjetje v drugem kvartalu tega leta na Hrvaškem dodatno povečalo prodajo v kategoriji mlete kave za 5,4 odstotkov kar zadeva količino in za 3 odstotke kar zadeva skupno vrednost. S tem je Franck znova potrdil in utrdil položaj absolutnega liderja v tej kategoriji na Hrvaškem, s 55-timi odstotki tržnega deleža",so sporočili iz Francka.

Rast prodaje so dosegli tudi v kategoriji čaja in sicer za 2,3 odstotka kar zadeva količino ter 3,6 odstotke skupne vrednosti, njihov tržni delež v tej kategoriji pa se je povzpel na skoraj 56 odstotkov.V HoReCa kanalu, v kategoriji espresso kave ima Franck več kot 45 odstotkov tržega deleža z največjo letno rastjo  posameznega koledarskega leta z več kot desetodstotnim točkovnim izkupičkom, so še sporočili iz podjetja.

Na slovenskem trgu je podjetje doseglo rast v kategoriji mlete kave skupaj z rekordnu realizacijo v instant "cappuccinih". Na trgu Slovenije so na začetku leta zaključili integracija dveh podjetij, Franck pa ju je prevzel konec lanskega leta. To sta Moja Kava, distributer italijanskega "espressa" ter Ellegi, podjetje za proizvodnjo in distribucijo "espressa Bar 2000".

Na BiH trgu Franck dosega načrtovane rezultate v vseh kategorijah, rast pa beležijo tudi na ostalih trgih (Srbije in Črne gore, v Albaniji, Makedoniji in na Kosovu).

Iz Francka dodajajo še to,da se širijo na skandinavske trge, v Kuvajt ter tudi na police 150-tih Walmartovih trgovin v ZDA. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top