IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 05.03.2021 || Merkur naslednji četrtek odpira prenovljen center na Ptuju  |  Parkirna hiša Supernova Ljubljana Rudnik dobiva podobo  |  Lidl odprl svojo 62. trgovino v Sloveniji  |  Novi generalni direktor uprave za varno hrano Matjaž Guček  |  InStore BiH organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  Lidl bo najprej odpiral v Skopju, Štipu, Tetovu in Ohridu?  |  Lani izvozili 123.000 ton odpadne plastike  |  Državni zbor sprejel zakon o nagradi zlata čebela  |  Nov Spar od danes v Novem mestu  |  Ustavni sodniki zavrnili Mercatorjevo zahtevo za začasno zadržanje nedeljskega zaprtja  |  Teksas in Mississippi se povsem odpirata  |  "Čokoholiki" pozor, prihaja lešnikov namaz Baci!  |  DZ na izredni seji o nastajajočem nacionalnem načrtu za okrevanje   |  Faber pri Danoneju (le še) v vlogi predsednika uprave  |  S ponedeljkom se v posavski in jugovzhodni statistični regiji odpirajo terase gostinskih lokalov  |  Ruski diskonter Mere kmalu tudi v Španiji  |  Mercator tik pred prenosom na Fortenovo  |  Zavezo spletnih trgovcev o varnosti podpisalo 11 velikih   |  Prepoved potovanj med deželami do velike noči  |  V strahu pred tretjim valom epidemije razmišljajo o omejitvi števila kupcev v trgovinah  |   ||
   

Slovenija/Ukrajina: Fitch: "Nakup Perutnine Ptuj je za MHP koristen!"

30.11.2018
Ukrajinski MHP ima že dogovorjen posel za prevzem Perutnine Ptuj in sedaj čaka samo še na zeleno luč slovenske Agencije za zaščito konkurence. 

 
V agenciji Fitch menijo, da gre za zelo koristen poslovni profil ukrajinskega podjetja in da ta nakup še zdaleč ne bo škodil finančnemu ugledu MHP. Mednarodna bonitetna agencija ocenjuje, da imata MHP in Perutina podobne poslovne modele.
 
Obe podjetji sta vertikalno integrirani, od proizvodnje hrane za živali do vzreje perutnine in obdelave mesa. Ob tem se nakup Perutnine vklaplja v strategijo MHP v smislu okrepitve prisotnosti izven Ukrajine, predvsem seveda v Evropski uniji.
 
Tudi v smislu povečanja prodaje in prihodkov od proizvodov z dodano vrednostjo. V Fitchu ocenjujejo, da bo Perutnina predstavljala okoli 20 odstotkov prodaje in skoraj 10 odstotkov EBITDA (dobiček, pridobljen pred obračunom obresti in amortizacije) v konsolidiranem fiskalnem letu 2018 in da bo s tem omogočil MHP-ju, da generira dve tretjini prihodkov in skoraj 60 odstotkov EBITDA izven Ukrajine.
 
Agencija Fitch, ki je ena od treh velikih globalnih neodvisnih agencij za kreditni rating, poudarja finančno moč podjetja MHP, ki načrtuje vložiti 200 milijonov evrov v napredek proizvodne baze svojega novega partnerja.
 
Pri Fitchu poudarjajo, da bo imela MHP veliko večjo dobičkonosnost kot drugi veliki mednarodni predelovalci mesnih izdelkov, kot sta ameriški podjetji Tyson in Smithfield.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top