IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 15.08.2020 || Velika Britanija uvaja karanteno za Francijo  |  Črna gora spet odprta za sosede  |  Mediana: "Več kot polovica z manj obiski v trgovinah"  |  Voka Snaga poziva na pravilno zbiranje bioodpadkov  |  Nov Univerexport v Zrenjaninu  |  Za dezinfekcijska sredstva bo šlo 7,2 milijona litrov vina  |   ZDA zadržale (visoke) carine za evropske izdelke  |  Zavezništvo Agecore se je (po 200 dneh) pobotalo s Coca-Colo  |  Sky Cola na naslovnici z Wonder Woman  |  Nestlé razvija napitek iz grahovih proteinov  |  ZN v Libanon že poslali 50 tisoč ton moke  |  Amazon na jugu Indije zagnal spletno prodajo zdravil  |  Carrefour doniral 40 ton hrane Libanonu  |  Walmart in Instacart s skupnim projektom hitre dostave  |  Eurospin danes odprl najprej v Zadru!  |  Na Obali zadovoljni s turističnim obiskom  |  TC Voli odprl objekt v Danilovgradu   |  ZANIMIVOST: Nekdanja žrtev napada Edena Hazarda obogatela z vodko  |  "Jana summer alarm by Saatchi Croatia"  |  V Galiciji zaradi koronavirusa prepovedali kajenje  |   ||
   

ZDA: Facebook podvojil čisti dobiček kljub bojkotu oglaševalcev

31.07.2020
Facebook je prihodke iz oglaševanja kljub bojkotu nekaterih oglaševalcev na letni ravni povečal za deset odstotkov, dosegli so 18,3 milijarde evrov. V juliju se je trend glede prihodkov nadaljeval, rast je bila okoli desetodstotna. 

Družbeno omrežje Facebook je v drugem četrtletju ustvarilo 18,7 milijarde dolarjev prihodkov od prodaje, kar je 11 odstotkov več kot v istem obdobju lani. Čisti dobiček je bil s 5,2 milijarde dolarjev dvakrat tolikšen kot v lanskem drugem trimesečju. Število aktivnih uporabnikov tega omrežja je naraslo za 12 odstotkov.

Facebook je prihodke iz oglaševanja kljub bojkotu nekaterih oglaševalcev na letni ravni povečal za deset odstotkov, znašali so 18,3 milijarde evrov.

Čisti dobiček je bil skoraj dvakrat tolikšen kot v lanskem drugem četrtletju, ko je družba knjižila dve milijardi dolarjev stroškov, povezanih s poravnavo z Zvezno komisijo za trgovino (FTC) zaradi kršenja pravic zasebnosti uporabnikov, in 1,1 milijarde dolarjev dodatnih davčnih izdatkov.

"Veseli smo, da lahko majhnim podjetjem ponudimo orodja, ki jih potrebujejo za rast in uspešno delovanje na spletu v teh težkih časih. In ponosni smo, da se lahko ljudje zanesejo na naše storitve in ostanejo povezani takrat, ko ne morejo biti skupaj osebno," pravi ustanovitelj in glavni izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg. 

Facebook je v drugem četrtletju na letni ravni število aktivnih mesečnih uporabnikov povečal za 12 odstotkov na 2,7 milijarde in število dnevnih aktivnih uporabnikov za 12 odstotkov na 1,79 milijarde.


Nazaj
 


 
 
 
back to top