IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 25.09.2020 || Oblasti v Parizu in Marseillu jezne zaradi novih omejitev  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |   WEBSI Spletni prvaki: "Digitalna agencija leta (ponovno) Agencija 101   |  Spar Slovenija ponosen na "Mlečne pravljice" in nagrado SOF-a za "Znamko leta"  |  Podjetje Plevnik d.o.o. s tehnološkimi novostmi za sirarstvo in mlekarstvo  |  DZ danes (ponovno) o nedeljskem zaprtju trgovin  |  Nov Univerexport na Bulevarju partijarha Pavla v Novem Sadu  |  Žabka na domačem trgu odprla prodajni objekt št. 6500   |  Prekinitev širjenja v Avstralijo je Kaufland drago stala  |  Lidl v Zaječarju in Zrenjaninu odpira trgovini 1. oktobra  |  Poročilo JTI opozarja, da se na črnem trgu "pripravlja k nevihti"  |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Mars "pokopal" strica Bena - riž se odslej imenuje Ben's Original  |  Skupina Mercator tudi v prvem polletju z rastjo prihodkov in EBITDA  |  Amazon Prime Day letos 13. oktobra  |  Lastnik Violete Ćorluka vlaga 10 milijonov evrov v Lasto  |  Tudi Heineken se podaja v kategorijo Hard Seltzerjev  |  V Hišo vin Emino prihaja grozdje letnika 2020  |  Vlada liberalizirala še ceni 95-oktanskega bencina in dizelskega goriva  |   ||
   

Svet: FMI: "Obeta se bliskovit vzpon v kategoriji športne prehrane"

12.08.2020
Raziskovalna hiša Future Market Insights (FMI) je objavila rezultate raziskave na področju športne prehrane. Kategorija, ki je mednarodno uveljavljena kot "Sports Nutrition" naj bi v obdobju med 2020 in 2030 beležila letno stopnjo rasti (CAGR) v višini 9,1 odstotka.
 
 
Trenutno vrednost kategorije športne prehrane znaša okoli 26 milijard dolarjev (22.71 milijarde evrov), čez deset let pa naj bi se ta številka povzpela že na 64 milijard ameriških dolarjev, kar je enako približno 54 milijard evrov.
 
FMI dodaja, da bodo še najbolj profitirali tisti proizvajalci, ki bodo strankam uspeli zagotoviti, da njihovi produkti nimajo sestavin živalskega izvora, poleg tega pa so brez umetnih ojačevalcev in dodatkov.
 
Najmočnejši trg s športno prehrano predstavlja Severna Amerika na čelu z ZDA, sledi Evropa, raste pa tudi povpraševanje v Južni Aziji. Vodilna podjetja v tej kategoriji so (med drugim) Nestlé S.A., Red Bull GmbH, Ajinomoto Co., Inc., Keurig Dr. Pepper, Inc., Nutrabolt, GlaxoSmithKline plc., Optimum Nutrition, Inc., Vitaco Health in Uelzena Group.

Nazaj
 


 
 
 
back to top