IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 18.07.2018 || Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |  Plače v trgovini z januarjem 2019 višje  |  Nestlé spet član skupine za trajnostno pridobivanje palmovega olja  |  Stavka v Amazonu tudi pri Nemcih  |  V Ljubljani uradno (ponovno) odprt slovensko-srbski poslovni klub  |  Costcutter zavrnil prevzemno ponudbo trgovca Co-op  |  Naložba novih črpalk verige KTC vredna 27 milijonov kun  |  Walmart se umika še iz japonskega trga  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC  |  EU in Japonska podpisali trgovinski sporazum  |  V letu 2016 je vsak zavrgel 0,2 kg hrane na dan  |  Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  BiH največ piva uvozi iz Srbije  |  Fructal začel z odkupom breskev  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |   ||
   

Svet: Evropski trg živil do leta 2022 vreden 2,3 bilijona evrov

22.03.2018
Raziskovalna hiša IGD napoveduje, da se bodo v Evropi prihodki trgovcev z živili v naslednjih petih letih povečali za 377,6 milijarde evrov, kar bi pomenilo, da skupna vrednost evropskega trga s hrano in pijačo dosega že 2,29 bilijona evrov. 
 
 
 
Dinamično gospodarstvo srednje in vzhodne Evrope bo pri tem odigralo glavno vlogo, meni IGD-jev strokovnjak za analizo maloprodaje Jon Wright. Pomembno rast v Evropi naj bi po njegovih ugotovitvah ustvarjale Poljska, Romunija in Rusija. Med letoma 2017 in 2022 naj bi po mnenju IGD-ja več kot polovico rasti prodaje (51 odstotkov) ustvarili trije trgi in sicer turški, britanski in ruski.
 
V teh petih letih naj bi bila Evropa zaslužna za 16 odstotkov skupne svetovne rasti trga hrane in pijače. Letna stopnja rasti prodaje (CAGR) naj bi v Evropi znašala 3,7 odstotka, edina celina, kjer pa naj bi poraba sredstev za živila naraščala še hitreje, je Azija.

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top