IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |   ||
   

Svet: Evropski trg živil do leta 2022 vreden 2,3 bilijona evrov

22.03.2018
Raziskovalna hiša IGD napoveduje, da se bodo v Evropi prihodki trgovcev z živili v naslednjih petih letih povečali za 377,6 milijarde evrov, kar bi pomenilo, da skupna vrednost evropskega trga s hrano in pijačo dosega že 2,29 bilijona evrov. 
 
 
 
Dinamično gospodarstvo srednje in vzhodne Evrope bo pri tem odigralo glavno vlogo, meni IGD-jev strokovnjak za analizo maloprodaje Jon Wright. Pomembno rast v Evropi naj bi po njegovih ugotovitvah ustvarjale Poljska, Romunija in Rusija. Med letoma 2017 in 2022 naj bi po mnenju IGD-ja več kot polovico rasti prodaje (51 odstotkov) ustvarili trije trgi in sicer turški, britanski in ruski.
 
V teh petih letih naj bi bila Evropa zaslužna za 16 odstotkov skupne svetovne rasti trga hrane in pijače. Letna stopnja rasti prodaje (CAGR) naj bi v Evropi znašala 3,7 odstotka, edina celina, kjer pa naj bi poraba sredstev za živila naraščala še hitreje, je Azija.

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top