IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 13.12.2018 || Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |  Agrokor novembra ustvaril 2,7 milijarde evrov prihodkov  |  BAT nadaljuje z naložbami   |  Kitajska odkupila 500 tisoč ton ameriške soje  |  V Kopru in Novi Gorici kmalu novi poslovalnici Lidla  |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |  V Murski Soboti odprli distribucijski center Zelena točka  |  Colruyt povečal dobiček, prodajo in tržni delež  |  Ferrero v milijardni odkup poslovanja Campbell's-a?  |  Jamnica z EBITDA (dobičkom iz poslovanja pred amortizacijo) nad pričakovanji  |  Pripravljena prepoved plastičnih mešalnikov ter slamic za pijačo in palčk za ušesa  |  PR ZANIMIVOST: Mannerjeve čokoladne sanje  |  Srbija tretja največja pridelovalka sliv na svetu  |  Morrisonsu (po domnevnem zanimanju Amazona) poskočila vrednost  |   ||
   

Svet: Evropski trg živil do leta 2022 vreden 2,3 bilijona evrov

22.03.2018
Raziskovalna hiša IGD napoveduje, da se bodo v Evropi prihodki trgovcev z živili v naslednjih petih letih povečali za 377,6 milijarde evrov, kar bi pomenilo, da skupna vrednost evropskega trga s hrano in pijačo dosega že 2,29 bilijona evrov. 
 
 
 
Dinamično gospodarstvo srednje in vzhodne Evrope bo pri tem odigralo glavno vlogo, meni IGD-jev strokovnjak za analizo maloprodaje Jon Wright. Pomembno rast v Evropi naj bi po njegovih ugotovitvah ustvarjale Poljska, Romunija in Rusija. Med letoma 2017 in 2022 naj bi po mnenju IGD-ja več kot polovico rasti prodaje (51 odstotkov) ustvarili trije trgi in sicer turški, britanski in ruski.
 
V teh petih letih naj bi bila Evropa zaslužna za 16 odstotkov skupne svetovne rasti trga hrane in pijače. Letna stopnja rasti prodaje (CAGR) naj bi v Evropi znašala 3,7 odstotka, edina celina, kjer pa naj bi poraba sredstev za živila naraščala še hitreje, je Azija.

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top