IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |   ||
   

Svet: Evropski trg živil do leta 2022 vreden 2,3 bilijona evrov

22.03.2018
Raziskovalna hiša IGD napoveduje, da se bodo v Evropi prihodki trgovcev z živili v naslednjih petih letih povečali za 377,6 milijarde evrov, kar bi pomenilo, da skupna vrednost evropskega trga s hrano in pijačo dosega že 2,29 bilijona evrov. 
 
 
 
Dinamično gospodarstvo srednje in vzhodne Evrope bo pri tem odigralo glavno vlogo, meni IGD-jev strokovnjak za analizo maloprodaje Jon Wright. Pomembno rast v Evropi naj bi po njegovih ugotovitvah ustvarjale Poljska, Romunija in Rusija. Med letoma 2017 in 2022 naj bi po mnenju IGD-ja več kot polovico rasti prodaje (51 odstotkov) ustvarili trije trgi in sicer turški, britanski in ruski.
 
V teh petih letih naj bi bila Evropa zaslužna za 16 odstotkov skupne svetovne rasti trga hrane in pijače. Letna stopnja rasti prodaje (CAGR) naj bi v Evropi znašala 3,7 odstotka, edina celina, kjer pa naj bi poraba sredstev za živila naraščala še hitreje, je Azija.

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top