IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 14.11.2019 || Borza lokalnih živil danes v Ljubljani  |  Tosama od nedelje do torka na sejmu PLMA V Chicagu  |  Po zaključku 66.Gostinsko turističnega zbora Slovenije  |  Odstopil predsednik uprave Unileverja  |  X5 Retail odprl ogromen distribucijski center v Tatarstanu  |  Danes in jutri 22. Slovenski festival vin v Cankarjevem domu  |  Jutri odprtje trgovinskega centra Bingo Živinice  |  10 let Argeta Exclusive okusov  |  MOL zaključil nakup družbe Aurora Group  |  Lani smo pojedli več sadja  |  Alibaba z uvrstitvijo na hongkonško borzo zbrala 12 milijard EUR  |  Mlinotest bo lahko odkupoval lastne delnice  |  Priznanje za vrsto Artisan Kratošija vinske kleti Brzanov  |  Šaranovič še zmeraj odlaša s ponudbo za prevzem Kraša  |  Hoferjevih 37.740 litrov vode za dober namen  |  Danes Pošta Slovenije zaključuje nakup večinskega deleža Intereurope  |  Gebrüder Weiss z novim direktorjem v Srbiji in gradnjo terminala na Hrvaškem  |  BTC City Ljubljana je prejemnik priznanja Kristalni Triglav 2019  |  Henkel bo odkupil blagovno znamko za nego las DevaCurl  |  V petek Dan slovenske hrane in tradicionalnega slovenskega zajtrka  |   ||
   

Slovenija: Estera Lah Poljak v strokovno-organizacijskem odboru Effie Slovenija 2020

18.10.2019
Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice je imenoval Estero Lah Poljak za članico strokovno-organizacijskega odbora Effie Slovenija 2020 za področje komunikacij.
 
Lah Poljakova (na fotografiji), strateška vodja projektov v marketingu Dela, se bo v odboru pridružila predsednici Vesni Marđonović, strokovnemu direktorju Mitji Tuškeju in Petri Prelog, vodji projekta Effie Slovenija. 
 
Svoja marketinška znanja je razvijala v oglaševalski agenciji Advertus, inovativne pa v svetovalnem podjetju Vibacom.
 
Nagrada Effie temelji na licenčnem dogovoru z  EFFIE Worldwide, Inc., tako da se poslanstvo, vizija in cilji slovenske nagrade Effie neposredno dopolnjujejo s splošnimi usmeritvami podeljevanja nagrad Effie, ki jih vsebuje licenčna pogodba.
 
Effie nagrade je 1968 prvič podelila American Marketing Association (AMA) New York Chapter, Inc. in se trenutno izvaja v mednarodni mreži s kar 52 programi (47 nacionalnih programov, 4 regionalni programi in 1 globalni program).



Nazaj
 


 
 
 
back to top