IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 04.08.2021 || S proizvodnjo piva se ukvarja 68 podjetij  |  Dobiček Alibabe v četrtletju nazadoval za pet odstotkov  |  Krka v prvem polletju z 11 odstotkov višjim čistim dobičkom  |  Sanofi kupuje Translate Bio, prevzem vreden več milijard evrov   |  Unovčenih za skoraj 11 milijonov evrov novih bonov  |  Industrijski izdelki v EU tudi junija dražji  |  Iz Magnita objavili prevzem verige Dixy  |   Cene so se zvišale (samo) za dva odstotka  |  V Prijedoru na novem naslovu odprli dm prodajalno  |  Odprli drugi PerSu market v Sivcu  |  Kraš grupa nadaljuje z uspešnim poslovanjem  |  50 Top Pizza:"Št.1 Pepe Pizzeria iz Pariza, picerija Verace iz Ljubljane na 35.mestu"  |  Basko začel s storitvijo virtualnega pomočnika za nakupe - EuGenia  |  Pomfrit drag kot žefran  |  PepsiCo prodal Tropicano za 3,3 milijarde dolarjev  |  Heineken v prvi polovici leta z milijardo evrov dobička  |  Amazonu kazen zaradi kršenja zakonodaje o varstvu podatkov  |  P&G v drugem četrtletju presegel pričakovanja  |  V Ljutomeru odprli center za lokalno oskrbo  |  TUI z odprodajo hotelov do zmanjšanja dolga  |   ||
   

Slovenija: Effie Slovenija 2020 z novim vodstvom

18.06.2019
Jubilejno, deseto izvedbo Effie Slovenija 2020, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, bosta vodila predsednica Vesna Marđonović in strokovni direktor Mitja Tuškej (oba na fotografiji spodaj). Novo vodstvo bo že ta teden začrtalo smernice strokovno-izobraževalnih dogodkov in tekme za deseto izvedbo nagrad Effie Slovenija.
 
 
Nagrade Effie Slovenija po licenčni pogodbi z Effie Worldwide Inc. vsako drugo leto podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica. Po podatkih Mediane je Effie še vedno najbolj zaželena in najbolj ugledna nagrada s področja merljivih in dokazljivih učinkov tržnega komuniciranja ter strokovno-poslovna institucija z največjim referenčnim pomenom za slovensko marketinško stroko.
 
Nova predsednica pravi, da gre za njej najljubšo nagrado: "Effie nagrajuje v praksi dokazano učinkovitost. S tem spodbuja razvijanje raziskav, sprotnega merjenja rezultatov ter transparentnega sodelovanja vseh deležnikov znotraj podjetja oglaševalca, kakor tudi partnerskih agencij," pravi Vesna Marđonović, samostojna svetovalka za področje marketinga in medijev.
 
Dodaja, da sta dva stebra Effie 2019, ki bosta vsak na svoj način pozitivno vplivala na nadaljnji razvoj strokovnosti in odličnosti marketinške stroke v Sloveniji, tekma in izobraževalni dogodki. Mitja Tuškej, strateg in partner v Skupini Formitas, ob tem dodaja: "Menim, da je bil ključen nastavek za novo obdobje Effieja v Sloveniji dan na zaključni prireditvi zadnjega Effieja. Premik od učinkovitosti k uspešnosti je ključen in bistven. Glede na to, v kakšnem okolju krmarimo tržne znamke, sem prepričan, da nikoli doslej ni bilo tako pomembno in nujno, da znamke dolgoročno tečejo za svojo močno osredotočeno zgodbo skupaj s svojimi ključnimi k znamki zavezanimi porabniki."

Nazaj
 


 
 
 
back to top