IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 22.11.2019 || Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  Mariborska občina v prevzem celotne osrednje tržnice   |  Jumbo odprl že drugo trgovino v Belgiji  |  Ana Roš ambasadorka UNWTO  |  V veljavi trgovinski sporazum med EU in Singapurjem  |  General Mills iz svojih izdelkov umika natrij  |  Lidl v Valencii in Barceloni omogočil dostavo v eni uri  |  Požeška Budimka prodana za 212 milijonov dinarjev  |  Odprti novi trgovini Idee v Podgorici  |  McMillon: "Walmart lahko izgine v trenutku"  |  Nestlé prvič predstavil poslovanje v BiH  |  Rastoder ustanavlja letalsko družbo   |  Nagrado Best Buy Award v kategoriji napolitank je prejel Manner  |  Leclerc kupuje trgovine Casina  |  Carrefour našel (starega) kupca za splet  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva na GZS  |  Skupščina Petrola 12.decembra o reviziji poslov   |  GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |   ||
   

Slovenija: Effie Slovenija 2020 z novim vodstvom

18.06.2019
Jubilejno, deseto izvedbo Effie Slovenija 2020, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, bosta vodila predsednica Vesna Marđonović in strokovni direktor Mitja Tuškej (oba na fotografiji spodaj). Novo vodstvo bo že ta teden začrtalo smernice strokovno-izobraževalnih dogodkov in tekme za deseto izvedbo nagrad Effie Slovenija.
 
 
Nagrade Effie Slovenija po licenčni pogodbi z Effie Worldwide Inc. vsako drugo leto podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica. Po podatkih Mediane je Effie še vedno najbolj zaželena in najbolj ugledna nagrada s področja merljivih in dokazljivih učinkov tržnega komuniciranja ter strokovno-poslovna institucija z največjim referenčnim pomenom za slovensko marketinško stroko.
 
Nova predsednica pravi, da gre za njej najljubšo nagrado: "Effie nagrajuje v praksi dokazano učinkovitost. S tem spodbuja razvijanje raziskav, sprotnega merjenja rezultatov ter transparentnega sodelovanja vseh deležnikov znotraj podjetja oglaševalca, kakor tudi partnerskih agencij," pravi Vesna Marđonović, samostojna svetovalka za področje marketinga in medijev.
 
Dodaja, da sta dva stebra Effie 2019, ki bosta vsak na svoj način pozitivno vplivala na nadaljnji razvoj strokovnosti in odličnosti marketinške stroke v Sloveniji, tekma in izobraževalni dogodki. Mitja Tuškej, strateg in partner v Skupini Formitas, ob tem dodaja: "Menim, da je bil ključen nastavek za novo obdobje Effieja v Sloveniji dan na zaključni prireditvi zadnjega Effieja. Premik od učinkovitosti k uspešnosti je ključen in bistven. Glede na to, v kakšnem okolju krmarimo tržne znamke, sem prepričan, da nikoli doslej ni bilo tako pomembno in nujno, da znamke dolgoročno tečejo za svojo močno osredotočeno zgodbo skupaj s svojimi ključnimi k znamki zavezanimi porabniki."

Nazaj
 


 
 
 
back to top