IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 21.07.2019 || Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |  Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"   |  "Najboljši sosed" letos ponuja 100 dijaških štipendij  |  InStore št. 76 na poti k naslovnikom  |  Evropska komisija v podrobno preiskavo Amazona  |  Sainsbury's kot prvi odpira lokal brez alkohola  |  Podpisan sporazum o prosti trgovini s Turčijo  |  Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks  |  ZANIMIVOST: Šest najbolj priljubljenih živil med kradljivci  |  Stavke v Amazonu (tudi) ob razprodajah  |  Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman  |  Fortenova grupa prodaja odvečne nepremičnine  |   ||
   

Slovenija: Effie Slovenija 2020 z novim vodstvom

18.06.2019
Jubilejno, deseto izvedbo Effie Slovenija 2020, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, bosta vodila predsednica Vesna Marđonović in strokovni direktor Mitja Tuškej (oba na fotografiji spodaj). Novo vodstvo bo že ta teden začrtalo smernice strokovno-izobraževalnih dogodkov in tekme za deseto izvedbo nagrad Effie Slovenija.
 
 
Nagrade Effie Slovenija po licenčni pogodbi z Effie Worldwide Inc. vsako drugo leto podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica. Po podatkih Mediane je Effie še vedno najbolj zaželena in najbolj ugledna nagrada s področja merljivih in dokazljivih učinkov tržnega komuniciranja ter strokovno-poslovna institucija z največjim referenčnim pomenom za slovensko marketinško stroko.
 
Nova predsednica pravi, da gre za njej najljubšo nagrado: "Effie nagrajuje v praksi dokazano učinkovitost. S tem spodbuja razvijanje raziskav, sprotnega merjenja rezultatov ter transparentnega sodelovanja vseh deležnikov znotraj podjetja oglaševalca, kakor tudi partnerskih agencij," pravi Vesna Marđonović, samostojna svetovalka za področje marketinga in medijev.
 
Dodaja, da sta dva stebra Effie 2019, ki bosta vsak na svoj način pozitivno vplivala na nadaljnji razvoj strokovnosti in odličnosti marketinške stroke v Sloveniji, tekma in izobraževalni dogodki. Mitja Tuškej, strateg in partner v Skupini Formitas, ob tem dodaja: "Menim, da je bil ključen nastavek za novo obdobje Effieja v Sloveniji dan na zaključni prireditvi zadnjega Effieja. Premik od učinkovitosti k uspešnosti je ključen in bistven. Glede na to, v kakšnem okolju krmarimo tržne znamke, sem prepričan, da nikoli doslej ni bilo tako pomembno in nujno, da znamke dolgoročno tečejo za svojo močno osredotočeno zgodbo skupaj s svojimi ključnimi k znamki zavezanimi porabniki."

Nazaj
 


 
 
 
back to top