IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 17.01.2021 || PepsiCo za neto ničelne izpuste do leta 2040  |  Lani (na kratko) ustavili covid-19 in za 3,6-odstotkov povečali izvoz  |  Gospodarstvo se je lani skrčilo (le) za pet odstotkov  |  Dovolili vstop še enemu članu ekipe strokovnjakov WHO  |  Na avtocesti A1 (od danes) prepoved prehitevanja za tovornjake   |  AquafilSLO je partner projekta Čebelja pot Mestne občine Ljubljana  |  Cepivo podjetja Johnson & Johnson naj bi bilo varno in učinkovito  |  Bariila se je polastila britanskega podjetja Evangelists  |  OZS (še naprej) piše vladi  |  Struc na čelu mariborskega zavoda za turizem  |  Francoska vlada nasprotuje "poroki" s kanadskim trgovcem  |  Umar:"Posledice ukrepov v drugem valu manjše"  |  Imunodis - nova kategorija na policah marketov DIS  |  Uvoz piva 28-kratno presegel izvoz  |  Cromaris za brancina prejel tri zvezdice bruseljskega inštituta International Taste  |  Priložnosti za trajno okrevanje agroživilske industrije po epidemiji  |  Petrol v prevzem hrvaškega trgovca z naftnimi derivati Crodux  |  Mercatorjeva platforma za mlade TikTok zvezde z dvema milijonoma ogledov  |  Ben & Jerry's predstavil sladoled za pse  |  Gostinci zahtevajo posebno obravnavo  |   ||
   

Nemčija: Edeka v širši projekt eko ponudbe in izdelkov brez mikro plastike

18.09.2019
Največji nemški trgovec Edeka je predstavila lastno blagovno znamko kozmetičnih izdelkov brez mikro plastike - "The Mikro-Plastikfrei". Že nekaj časa  razmišljajo tudi o postavitvi omrežja ekološko usmerjenih trgovcin, poroča spletna stran  internationalsupermarketnews.com ter dodaja, da bi tovrstne trgovine stale kar znotraj že obstoječih supermarketov Edeka (shop-in-shops).
 
 
Na police bodo postavili več 300 izdelkov brez mikro plastike. Doslej so jih imeli 140, njihov partner Netto Marken-Discount pa 120. Do leta 2020 nameravajo povsem odstraniti mikro plastiko iz vseh izdelkov.
 
Kat pa zadeva eko trgovine kot navaja omenjen medij, je to le ena opcija, druga pa so samostojne trgovine pod novoustanovljenim "bannerjem" z imenom "Naturkind" (otrok narave). Informacijo je potrdil tudi najbolj obveščen nemški medij, ki pokriva sektor dobrin široke potrošnje, Lebensmittel Zeitung.
 
Usmerjenost v ponujanje širšega nabora organsko pridelane hrane želi Edeka poudariti tudi s tem, da so že letos blagovno znamko Edeka Bio razširili s 440 novimi izdelki. Od svojih dobaviteljev ter kmetov zahtevajo, da med pridelavo ne uporabljajo kemijsko sintetiziranih škropiv, živali pa morajo gojiti na dovolj velikih površinah.
 
Kljub vse večjemu zanimanju nemškega potrošnika in trendu, ki se nagiba v to smer, pa trgovci na območju Nemčije uspejo prodati le 5,5 odstotka organsko pridelane hrane.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top