IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.10.2019 || Razpoloženje potrošnikov se je oktobra poslabšalo   |  Kitajska bi ZDA kaznovala z novimi carinami v višini 2,4 milijarde dolarjev  |  Minila je rekordna sezona Odprte kuhne  |  P&G z rezultati presenetil še najbolj pesimistične analitike  |  Sodišče bo pregledalo rusko ponudbo za trgovca DIA  |  Henkel dobitnik certifikata ''Poslovodac Partner''  |  Lani (prvič) več kot milijarda kartičnih transakcij  |  Pivovarna Loo-Blah-Nah odpira točilnico  |  Prenovljeni hipermarket Spar Šentjur ponovno odpira svoja vrata  |  Na trgu dostave hrane boj za več milijard težko podjetje Just Eat  |  V čistilnih akcijah našli predvsem odpadke "A" blagovnih znamk   |  Nov Voli market na vhodu v Podgorico  |  Sladoled Lino Lada na Švedskem proglasili za najboljšega na svetu  |  Walgreens (edini) nadaljuje vnaprej izgubljeni boj s tožbami za epidemijo odvisnosti od opioidov  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  "Znanje pod kapo" za mlade v gostinstvu  |   Opazno se je pocenil bencin, dizel malo cenejši   |  Dnevnik: "Skope informacije o kmetijskih inšpekcijskih nadzorih"  |  Hoferjeva potujoča posvetovalnica osvešča o raku dojk in prostate  |  Tesco lansiral novo rastlinsko znamko - “Tesco Plant Chef”  |   ||
   

Nemčija: Edeka v širši projekt eko ponudbe in izdelkov brez mikro plastike

18.09.2019
Največji nemški trgovec Edeka je predstavila lastno blagovno znamko kozmetičnih izdelkov brez mikro plastike - "The Mikro-Plastikfrei". Že nekaj časa  razmišljajo tudi o postavitvi omrežja ekološko usmerjenih trgovcin, poroča spletna stran  internationalsupermarketnews.com ter dodaja, da bi tovrstne trgovine stale kar znotraj že obstoječih supermarketov Edeka (shop-in-shops).
 
 
Na police bodo postavili več 300 izdelkov brez mikro plastike. Doslej so jih imeli 140, njihov partner Netto Marken-Discount pa 120. Do leta 2020 nameravajo povsem odstraniti mikro plastiko iz vseh izdelkov.
 
Kat pa zadeva eko trgovine kot navaja omenjen medij, je to le ena opcija, druga pa so samostojne trgovine pod novoustanovljenim "bannerjem" z imenom "Naturkind" (otrok narave). Informacijo je potrdil tudi najbolj obveščen nemški medij, ki pokriva sektor dobrin široke potrošnje, Lebensmittel Zeitung.
 
Usmerjenost v ponujanje širšega nabora organsko pridelane hrane želi Edeka poudariti tudi s tem, da so že letos blagovno znamko Edeka Bio razširili s 440 novimi izdelki. Od svojih dobaviteljev ter kmetov zahtevajo, da med pridelavo ne uporabljajo kemijsko sintetiziranih škropiv, živali pa morajo gojiti na dovolj velikih površinah.
 
Kljub vse večjemu zanimanju nemškega potrošnika in trendu, ki se nagiba v to smer, pa trgovci na območju Nemčije uspejo prodati le 5,5 odstotka organsko pridelane hrane.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top