IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 16.12.2018 || Bo spletna prodaja že kmalu pred tradicionalno?  |  Lidl v pomoč slepim in slabovidnim  |  Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja   |  Petrol v prihodnjem letu načrtuje 5,6 milijarde evrov prihodkov  |  Lenta v St. Peterburgu odprla peti letošnji hipermarket  |  Continente lansiral še SKU št. 300  |  V Carlsbergu lepilo namesto plastike v pakiranjih  |  Spletna prodaja v Evropi povsod napreduje  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |   ||
   

Nemčija: Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“

07.12.2018
Trgovinska veriga Edeka v svojih lastnih blagovnih znamkah vidi potencial za rast.
 
 
Predsednik njihovega nadzornega odbora, Uwe Kohler, je za Lebenzmittel Zeitung izjavil, da je v TBZ (trgovskih blagovnih znakah) veliko možnosti za razvoj.
 
Pravi, da A-blagovne znamke kažejo "slabo inovacijsko moč" in da so znamke nasploh vedno slabše tudi kar zadeva samo kakovost izdelkov. LZ poroča takole: "Po napornih pogajanjih med Edeko in Nestléjem ostaja položaj največjega nemškega trgovca z živili jasen. V blagovne znamke proizvajalci namenjajo vedno manj naložb, ko gre za nekatera področja."
 
Predvsem ko gre za kakovost izdelkov Kohler verjame in opozarja, da "so naše cenovno dražje trgovske znamke že najmanj na njihovi ravni." In da so nemalokrat celo boljše od A blagovnih znak.
 
Poleg izgradnje še močnejšega lastnega programa za trgovske znamke želi Edeka povečati svoje sodelovanje z manjšimi proizvajalci, posebej z inovativnimi start up podjetji.
 
Platforma Foodstarter prek katere Edeka omogoča različnim start upom, da v poslovanje vstopijo s skupinsko, postaja vedno bolj popularna.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top