IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.05.2019 || V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Vzorčni primer odstranjevanja trans maščob iz prehrane  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Sparova mednarodna konferenca letos poteka v Ljubljani!  |  EKSKLUZIVNO: Po prvem dnevu na sejmu PLMA v Amsterdamu (FOTOREPORTAŽA)   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |   ||
   

Nemčija: Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“

07.12.2018
Trgovinska veriga Edeka v svojih lastnih blagovnih znamkah vidi potencial za rast.
 
 
Predsednik njihovega nadzornega odbora, Uwe Kohler, je za Lebenzmittel Zeitung izjavil, da je v TBZ (trgovskih blagovnih znakah) veliko možnosti za razvoj.
 
Pravi, da A-blagovne znamke kažejo "slabo inovacijsko moč" in da so znamke nasploh vedno slabše tudi kar zadeva samo kakovost izdelkov. LZ poroča takole: "Po napornih pogajanjih med Edeko in Nestléjem ostaja položaj največjega nemškega trgovca z živili jasen. V blagovne znamke proizvajalci namenjajo vedno manj naložb, ko gre za nekatera področja."
 
Predvsem ko gre za kakovost izdelkov Kohler verjame in opozarja, da "so naše cenovno dražje trgovske znamke že najmanj na njihovi ravni." In da so nemalokrat celo boljše od A blagovnih znak.
 
Poleg izgradnje še močnejšega lastnega programa za trgovske znamke želi Edeka povečati svoje sodelovanje z manjšimi proizvajalci, posebej z inovativnimi start up podjetji.
 
Platforma Foodstarter prek katere Edeka omogoča različnim start upom, da v poslovanje vstopijo s skupinsko, postaja vedno bolj popularna.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top