IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 12.08.2020 || 29.SOF 10. septembra v Ljubljani  |  Eurospin jutri odpira najprej v Zadru!  |  ZANIMIVOST: Proizvajalec sladoleda Ben&Jerry's s koristnimi nasveti  |  Označevalni stolp Ikee v Ljubljani že postavljen  |  Prvi mož Appla Tim Cook med milijarderji  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do varne hrane"  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do obveščenosti"  |  Pitje alkohola med mladostniki upada, a še vedno nad mednarodnim povprečjem  |  Ministrstvo: "Mladi kmetje so ključni nosilci razvoja podeželja"  |  Carrefour kartice zvestobe omogočil na aplikaciji Wallet  |  Whole Foods zagnal projekt Home Ec 365 (VIDEO)  |  FMI: "Obeta se bliskovit vzpon v kategoriji športne prehrane"  |  Swisslion ponudbo za prevzem Agroploda razglasil za uspešno  |  Bingo zelenjavo pridobiva iz lastnih rastlinjakov blizu Tuzle  |  Aleya Sky na praznik s spremenjenim delovnim časom  |  Združeno kraljestvo zaradi covid-19 tudi uradno v recesiji  |  Despar Italija predstavil Despar Veggie  |  Unovčenih za skoraj 50 milijonov evrov turističnih bonov  |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Agencija Spirit prejela 156 vlog za okoli 1,34 milijona evrov sofinanciranja  |   ||
   

EU: EU promovira domače kmetijske izdelke

21.11.2013
Evropska komisija je danes predstavila osnutek reforme nove politike za hrano iz EU s sloganom "Naj vam tekne, je evropsko". 

Gre za nov pristop politike promocije kmetijskih in živilskih proizvodov  Predlog komisije bodo dali v razpravo evropskemu parlamentu in svetu.
"Evropski kmetijski in agroživilski sektor je znan po kakovosti svojih proizvodov ter spoštovanju standardov. Z izvozom v vrednosti 110 milijard evrov je pomemben adut za oživitev rasti in zaposlovanja v Evropski uniji," je dejal Dacian Cioloş, evropski komisar za kmetijstvo in razvoj podeželja.

Komisija za reformo  dosedanje politike v kmetijstvu predlaga več pomoči za promocijo in evropska pomoč naj bi se z 61 milijonov evrov leta 2013 postopoma povečala na 200 milijonov leta 2020.

Povečati želijo število programov za tretje države in seznaniti čimveč potrošnikov s prednostmi evropskih kmetijskih proizvodov.

Predlog zadeva tudi enostavnejše upravljanje programov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top