IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 14.12.2019 || Alfi okrepil lastništvo terjatev do Tuša  |   ZDA, Mehika in Kanada potrdili "predelani" sporazum NAFTA  |  Uvedb novih carin ZDA za Kitajsko ne bo  |   Spremembe v upravi Zagrebške pivovarne  |  Vino iz Sremskih Karlovcev kmalu na Kitajskem  |  Znani zmagovalci mreže Salonov penečih vin za leto 2020  |  Nestlé za 4 milijarde dolarjev prodal blagovne znamke sladoleda  |  S prodajami v Metroju pričakujejo 1,5 milijarde evrov  |  Petrol v letu 2020 računa na 109,8 milijona evrov dobička  |  Kroger in Walgreens ustanovila skupno podjetje za nabavo  |  Orbico gradi logistični center v Sofiji  |  Z "recikliranim" nakupom v hipermarketih Mercator do darila  |  Na današnjo skupščino Petrola vabljena tudi nekdanja uprava  |  Danes vrata odprla trgovina Lidl v Ormožu  |  Carrefour v Bruslju predstavil nov koncept "trgovina+restavracija"  |  Skupina Mercator v letu 2020 načrtuje odprtje 28 novih trgovin  |  Coca-Cola s partnerji letos donirala 67.000 evrov za tri dobre namene  |  AB InBev predstavil pivske steklenice z vgravirano etiketo  |  Veliko večje potrebe po hrani  |  Najbolj priljubljeno božično reklamo ima Tesco (VIDEO)  |   ||
   

Nemčija: EKSKLUZIVNO: Spoštljivih 100 let sejma Anuga

08.10.2019
Jutri se bo končal največji prehrambeni sejem na svetu na katerem ima najštevilčnejšo delegacijo doslej oz. svoje predstavnike tudi revija InStore.
 
Prvi sejem Anuga so v  Stuttgartu organizirali leta 1919, ko je tam sodelovalo 200 podjetij. Leta 1920 so Anugo organizirali v Münchnu, dve leti kasneje v Berlinu (1922) in leta 1924 prvič v Kölnu, ko je sodelovalo okoli 360 razstavljalcev, sejem pa je obiskalo rekordnih 40.000 obiskovalcev zaradi česar so se odločili, da bo to mesto stalni organizator.
 
Leta 1951 je prvič sodelovalo več kot 1000 razstavljalcev (1200) iz 34 držav, nato pa so sejem v tem severnonemškem mestu začeli organizirati na dve leti, specializiran pa je postal samo za hrano in pijačo in bil kmalu največji na svetu. Leta 2003 so na  Anugi prvič izpeljali koncept večih sejmov znotraj enega t.i."10 trgovinskih sejmov pod eno streho”. 
 
Poroča: Maksim Đurović
 
Sejem Anuga se odvija vsako drugo leto in je namenjen predstavitvi izdelkov s področja prehrambne industrije. Tako se na sejmu predstavljajo bio prehrambni izdelki (organic), sveži in ohlajeni prehrambni izdelki, meso, zmrznjena hrana, mlečni izdelki, pekovski izdelki (kruh in pecivo), vroči napitki, pijače, zdrava prehrana, ketering... 

V letu 2017 se je na sejmu predstavilo 7.405 razstavljavcev iz 107 držav, obiskalo pa ga je več kot 165.000 obiskovalcev.Letos ob velikem jubileju pričakujejo, da bo rekord glede obiskovalcev zrušen.
 
Na sejmu je letos 15 slovenskih podjetij.

Obiskali smo jih na stojnicah in bomo o tem poročali v naslednji tiskani številki.

Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.anuga.com.


Nazaj
 


 
 
 
back to top