IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.09.2019 || Skupina Rewe ima največ supermarketov  |  Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |   ||
   

Nizozemska: EKSKLUZIVNO: InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu

29.05.2018
Največji svetovni sejem zasebnih blagovnih znamk z delovnim naslovom: "Svet privatne blagovne znamke” v organizaciji PLMA (Združenja proizvajalcev PL-a) se je v RAI izložbenem centru začel danes. Tudi s šestimi slovenskimi predstavniki in sicer so to letos: Tosama, Panvita, Incom, Piskar, Semenarna in Sapidum.
 
Avtorica: Gorica Đurović

Letošnji dogodek je največji doslej in je posledica rezultata rasti števila zasebnih blagovnih znamk v Evropi in širše. Več kot 14.000 kupcev oz. obiskovalcev iz več kot 110-tih držav se je zbralo danes v Amsterdamu. V razstavnem prostoru lahko obiščejo več kot 2.500 razstavljalcev (proizvajalcev in dobaviteljev blaga široke potrošnje iz več kot 60-tih držav).
 
Izložbeni prostor se razprostira na kar 41.500 kvadratnih metrih. Svoje nacionalne proizvode predstavlja več kot 60 nacionalnih paviljonov, letos pa se predstavljajo tudi iz Tajske, Brazilije, Peruja, Slovaške in Belorusije. Izložbeni prostor pokriva 14 hal, razdeljenih v tri komplekse. Prvega so poimenovali  Evropa in je posvečen prehrambenim proizvodom, v nizozemskem kompleksu so razstavljeni neprehrambeni proizvodi, kompleks Park pa predstavlja kombinacijo enih in drugih.

Posebna atrakcija sejma je Idea Supermarket, kjer imajo obiskovalci priložnost ogleda več kot 120 izdelkov privatne blagovne znamke, ki so osvojili PLMA nagrado "Salute to Excellence”, za inovacije in kvaliteto PL-a v kategoriji prehrambenih in neprehrambenih proizvodov ter vina. Letos so v Idei Supermarketu razstavljene linije privatnih blagovnih znamk več kot 50-tih trgovcev  iz 20-tih držav. 
 
 
Iz regije številna udeležba iz Srbije in Hrvaške

Na sejmu je iz regije prisotnih dvajset podjetij iz Srbije: Agranela, Agropartner, Allberries Ivanjica, Europak, Frikom, Hibrid, Interclean, ITN Group, Jaffa Crvenka, Jugprom, Laki doo, Master Frigo, Metalac posuđe, MIN Commerce, Piramida 72, Razvojna agencija Srbije, Sirogojno Company, Stojanović Pharm Novi Sad, Venac, Žitoprerada.

Sedemnajst je podjetij iz Hrvaške: Apimel, Badel 1862 D.D, Hrvaška gospodarska zbornica, Culjak proizvodnja, Iskra Zelina Kemijska Industrija, Kanaan, Meteor, Mygros, Neva, Pan-Pek, Prehrambeno Industrijski kombinat, Stil Pekarna, Vimi, Vindija d. d., Zigante tartufi, Žito doo, in Zvijezda dd,  šest je podjetij iz Makedonije: Linker Group, Lion, Magroni doo Skopje, SMS Group, Via Prom, Vitalia Nikola LTD.


Nazaj
 


 
 
 
back to top