IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.02.2020 || V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |  Steklarna Hrastnik bo okrepila embalažni program  |   ||
   

Nizozemska: EKSKLUZIVNO: InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu

29.05.2018
Največji svetovni sejem zasebnih blagovnih znamk z delovnim naslovom: "Svet privatne blagovne znamke” v organizaciji PLMA (Združenja proizvajalcev PL-a) se je v RAI izložbenem centru začel danes. Tudi s šestimi slovenskimi predstavniki in sicer so to letos: Tosama, Panvita, Incom, Piskar, Semenarna in Sapidum.
 
Avtorica: Gorica Đurović

Letošnji dogodek je največji doslej in je posledica rezultata rasti števila zasebnih blagovnih znamk v Evropi in širše. Več kot 14.000 kupcev oz. obiskovalcev iz več kot 110-tih držav se je zbralo danes v Amsterdamu. V razstavnem prostoru lahko obiščejo več kot 2.500 razstavljalcev (proizvajalcev in dobaviteljev blaga široke potrošnje iz več kot 60-tih držav).
 
Izložbeni prostor se razprostira na kar 41.500 kvadratnih metrih. Svoje nacionalne proizvode predstavlja več kot 60 nacionalnih paviljonov, letos pa se predstavljajo tudi iz Tajske, Brazilije, Peruja, Slovaške in Belorusije. Izložbeni prostor pokriva 14 hal, razdeljenih v tri komplekse. Prvega so poimenovali  Evropa in je posvečen prehrambenim proizvodom, v nizozemskem kompleksu so razstavljeni neprehrambeni proizvodi, kompleks Park pa predstavlja kombinacijo enih in drugih.

Posebna atrakcija sejma je Idea Supermarket, kjer imajo obiskovalci priložnost ogleda več kot 120 izdelkov privatne blagovne znamke, ki so osvojili PLMA nagrado "Salute to Excellence”, za inovacije in kvaliteto PL-a v kategoriji prehrambenih in neprehrambenih proizvodov ter vina. Letos so v Idei Supermarketu razstavljene linije privatnih blagovnih znamk več kot 50-tih trgovcev  iz 20-tih držav. 
 
 
Iz regije številna udeležba iz Srbije in Hrvaške

Na sejmu je iz regije prisotnih dvajset podjetij iz Srbije: Agranela, Agropartner, Allberries Ivanjica, Europak, Frikom, Hibrid, Interclean, ITN Group, Jaffa Crvenka, Jugprom, Laki doo, Master Frigo, Metalac posuđe, MIN Commerce, Piramida 72, Razvojna agencija Srbije, Sirogojno Company, Stojanović Pharm Novi Sad, Venac, Žitoprerada.

Sedemnajst je podjetij iz Hrvaške: Apimel, Badel 1862 D.D, Hrvaška gospodarska zbornica, Culjak proizvodnja, Iskra Zelina Kemijska Industrija, Kanaan, Meteor, Mygros, Neva, Pan-Pek, Prehrambeno Industrijski kombinat, Stil Pekarna, Vimi, Vindija d. d., Zigante tartufi, Žito doo, in Zvijezda dd,  šest je podjetij iz Makedonije: Linker Group, Lion, Magroni doo Skopje, SMS Group, Via Prom, Vitalia Nikola LTD.


Nazaj
 


 
 
 
back to top