IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 30.05.2020 || Haribo dobil gradbeno dovoljenje za tovarno v Wisconsinu  |  Od jutri odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  Tuš odprl priročni market v Petrovčah  |  Spletno nakupovanje živil doseglo 13 % skupnega deleža  |  Porazno leto za proizvajalce šampanjca  |  Mak Zara s prvim izvozom na Nizozemsko  |  5. spletno srečanje slovenskega turizma  |  Plantaže iščejo vsaj 400 sezonskih delavcev  |  Janša:" Kaže, da bo prepričljiva večina zato, da so trgovine ob nedeljah zaprte"  |  Altbauer:"Odprtje zdravilišč odvisno tudi od interesa gostov"  |  Inflacija v območju z evrom maja 0,1-odstotna  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18.junija  |  Sindikati:"Trgovine, ki nameravajo v nedeljo odpreti vrata kršijo zakon"  |  Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |  Philip Morris TKP lansiral IQOS v Severni Makedoniji  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |   ||
   

Nemčija: Dve tretjini trgovcev še zmeraj brez spletne prodaje

16.09.2019
Spletna stran ecommercenews.eu poroča o tem, da v Nemčiji 65 odstotkov trgovcev z živili ohranja status fizičnih trgovcev, torej svojih izdelkov ne prodajajo prek e-trgovine.
 
 
 
 
Večinoma gre za živilske trgovce, prodajalne tekstila in specializirane trgovine, kot so na primer draguljarne. Študijo je razkrilo trgovinsko združenje Handelsverband Deutschland, ki je izvedlo raziskavo med 850 nemškimi trgovci.
 
Raziskava je pokazala tudi to, da se bodo prihodki od prodaje trgovcev v Nemčiji letos povečali za 2 odstotka, v primerjavi z lasnkim letom, za kar bo v večji meri zaslužno spletno trgovanje, se pa vseeno kar precej srednej velikih podjetij otepa izziva digitalizaicje.
 
"Tisti trgovci, ki ne ponujajo spletne trgovine, za številne stranke sploh ne obstajajo več," je povedal izvršni direktor trgovinskega združenja, Stefan Genth in dodal: "Kupci te danes zahtevajo na dveh lokacijah. V peš coni mesta in na spletu!"
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top