IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 26.02.2020 || InStore št. 82 na poti k prejemnikom  |  Najslajši Mannerjev dunajski ples - BonbonBall  |  Izdelki 4. generacije Lojtr'ce domačih kmalu v trgovinah Lidl  |  Koronavirus tudi pri nas opustošil (nekatere) police  |  MMC: "Vsak dvajseti Slovenec se drži veganske diete"  |  P&G predstavil novo linijo čistil  |  Se Biedronka širi v Romunijo?  |  Vrata odprl prvi supermarket brez blagajn Amazon Go Grocery  |  Olajšano trgovanje s sadjem in zelenjavo v regiji CEFTA  |  Aldi kupuje Casinove trgovine Leader Price   |  V trgovini zaposlenih skoraj 40.000 ljudi  |  Plodinam kazen v višini milijona kun  |  Lani je Mlijekoprodukt poslal na trg 90 mil. litrov mleka in mlečnih proizvodov  |  Lidl ponuja novo "hrano za s seboj"  |  Zaradi koronavirusa že trpi (tudi) gospodarstvo  |  V boj proti koronavirusu tudi z razkuževanjem bankovcev  |  Gorivo od polnoči dražje za en cent  |  Zlatiborac odslej tudi v slovenskih Mercatorjih  |  Družba Delo prodaja zaprla več kot 50 trafik  |  Tesco se dokončno poslavlja od kitajskega trga  |   ||
   

Irska: Dunnes Stores povečuje prednost pred Tescom in SuperValu-jem

21.10.2019
Trgovec Dunnes Stores se je na Irskem po tržnem deležu nekoliko odlepil najbližjima zasledovalcema, britanskemu Tescu in še eni domači verigi SuperValu, navaja raziskovalna hiša Kantar.
 
Sodeč po podatkih Kantarja je v 12 tednih do 6. oktobra Dunnes Stores zabeležil 22,5-odstotni tržni delež, potem ko se mu je prodaja okrepila za 5,5 odstotka, zlasti na račun uspešne kampanje Shop & Save. SuperValu ima po navedbah poročila 21,2-odstotni delež, promet se mu je okrepil za 2 %, Tesco pa drži 21,2-odstotni delež pogače na zelenem otoku (1,3-odstotno povečanje prodaje).
 
"Glavna domača trgovca sta močno profitirala na račun nepričakovanega povečanja prodaje v kategoriji čistil. Kupci so v zadnjih 12 tednih za čistila porabili dodatnih 7,2 milijona EUR, kar pomeni 5,9 % več, kot v enakem obdobju lani," je povedala analitičarka pri agenciji Kantar, Charlotte Scott.
 
Tescu se je močno okrepila prodaja sladkarij, ki je sodeč po podatkih Kantarja v navedenem obdobju narasla za 31,1 odstotka. Britanski trgovec je bil zaslužen za kar 70-odstotni delež rasti kategorije na Irskem v zadnjih 12 tednih do 86. oktobra.
 
Rekorden tržni delež je dosegel nemški diskonter Aldi, ki si lasti že 12,6 % trga, potem ko je prodajo okrepil za 10,9 odstotka. V omenjenem obdobju je Aldi pozdravil okoli 21.000 novih stalnih strank. Lidlov tržni delež je le nekoliko manjši (11,9 %).
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top