IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.11.2019 || Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  V kratkem 60 novih trgovin Pam Local  |  Rast spletne trgovine okrepila poslovanje Deutsche Post DHL  |  Pošta Slovenije z namero za prevzem Intereurope  |  Na voljo 700.000 evrov za novo sodelovanje v shemah kakovosti  |  Nov logistični center podjetja California Šped v Dobanovcih  |  Dan odprtih vrat na TZS z naslovom "Trgovski poklici" 21.novembra  |  Minister Zajc o spodbujanju zmanjšanja uporabe plastičnega pribora   |  Schär pripravlja linijo Bio izdelkov in čips  |  Izteka se rok za prijavo pridelka grozdja in vina  |  Kaufland prekinil (enoletni) bojkot izdelkov Unilever  |  Odprt prenovljeni Tommy objekt v Kaštel Sućurcu  |  Carrefour odprl prvo Bio trgovino  |  Glovo kupil največjega konkurenta  |  Antonio Vuksan-Ćusa je nov direktor METSS-a  |  Družinski Mannerjev slaščičarski izziv v Šiški   |   V devetih mesecih obseg tujih naložb stagniral  |  V Gorenju načrtujejo rast proizvodnje pomivalnih strojev  |  Tosama na sejmu PLMA V Chicagu  |   ||
   

Irska: Dunnes Stores povečuje prednost pred Tescom in SuperValu-jem

21.10.2019
Trgovec Dunnes Stores se je na Irskem po tržnem deležu nekoliko odlepil najbližjima zasledovalcema, britanskemu Tescu in še eni domači verigi SuperValu, navaja raziskovalna hiša Kantar.
 
Sodeč po podatkih Kantarja je v 12 tednih do 6. oktobra Dunnes Stores zabeležil 22,5-odstotni tržni delež, potem ko se mu je prodaja okrepila za 5,5 odstotka, zlasti na račun uspešne kampanje Shop & Save. SuperValu ima po navedbah poročila 21,2-odstotni delež, promet se mu je okrepil za 2 %, Tesco pa drži 21,2-odstotni delež pogače na zelenem otoku (1,3-odstotno povečanje prodaje).
 
"Glavna domača trgovca sta močno profitirala na račun nepričakovanega povečanja prodaje v kategoriji čistil. Kupci so v zadnjih 12 tednih za čistila porabili dodatnih 7,2 milijona EUR, kar pomeni 5,9 % več, kot v enakem obdobju lani," je povedala analitičarka pri agenciji Kantar, Charlotte Scott.
 
Tescu se je močno okrepila prodaja sladkarij, ki je sodeč po podatkih Kantarja v navedenem obdobju narasla za 31,1 odstotka. Britanski trgovec je bil zaslužen za kar 70-odstotni delež rasti kategorije na Irskem v zadnjih 12 tednih do 86. oktobra.
 
Rekorden tržni delež je dosegel nemški diskonter Aldi, ki si lasti že 12,6 % trga, potem ko je prodajo okrepil za 10,9 odstotka. V omenjenem obdobju je Aldi pozdravil okoli 21.000 novih stalnih strank. Lidlov tržni delež je le nekoliko manjši (11,9 %).
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top