IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 13.05.2021 || Mlekarna Planika razvija funkcionalna živila   |  Vodič skozi spletni FMCG Marketing Summit 2021 hrvaške revije InStore, ki bo 18.maja   |  Citypark ima poslikano steno, ki jemlje dih  |  Karierna priložnost za Lidlove študente  |  Otroci na misiji proti plastičnemu onesnaževanju  |  Podgoršek in Hrovatič o verigi preskrbe s hrano  |  Novi kralj cvička je Matjaž Golob  |   Tesco umaknil 50 milijonov plastičnih delov z embalaž  |  Selonce "rešuje" 210 milijard dolarjev neprodanih izdelkov evropskih blagovnih znamk  |  Lidlovo prodajalno št.50 odprli v Mladenovcu  |  Delhaize je doslej vložil 320 milijonov evrov  |  Hofer prejel polni certifikat Družini prijazno podjetje  |  Šišić:"PP bo v Srbijo do leta 2025 vložila od 30 do 60 milijonov evrov"  |  Letos pričakujejo 45 milijonov tujih turistov  |  Vlada podaljšuje dovoljen čas opravljanja gostinske dejavnosti  |  Bruselj izboljšal napoved letošnje gospodarske rasti Slovenije  |  Jani ugledno svetovno priznanje za kvaliteto  |  Od ponudnikov dostave hrane zahtevajo sklenitev pogodb o zaposlitvi z dostavljalci  |  Koncesija za kontejnerski terminal na Reki se obeta družbi A.P. Moller-Maersk  |  Evropska komisija občutno izboljšala napoved rasti v EU  |   ||
   

Hrvaška: Dukat v prvem polletju z 100.000 kunami neto dobička

31.07.2020
Dukat je v prvem trimesečju zabeležil neto dobiček v višini okoli 100.000 kun, kar je padec za 11,4 milijone kuna v primerjavi z enakim obdobjem lani. Še vedno kažejo potrebo p delavceih. To je predstavljeno na specializirani sezonski karierni spletni strani www.sezonaudukatu.hr.

Dukatovo skupino sestavljajo matično društvo Dukat d.d. in 13 povezanih društev s sedeži na Hrvaškem, Sloveniji, Bosni in Hercegovini, Srbiji, Severnoj Makedoniji, Kosovu in Bolgariji..

"Zmanjšanje profitabilnosti poslovanja oz. operativnega in neto dobička je dominantno posledica epidemije Covida-19 zaradi padca prihodkov od prodaje, primarno v HoReCa kanalu ter padca prihodkov od prodaje v prodaji na drobno, spremembi potrošniških navad ter rasti stroškova poslovanja, direktno povtočenih z epidemijo", so izpostavili v Dukatu.

Nazaj
 


 
 
 
back to top