IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 19.10.2018 || Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |   Še 6 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Francija: Dr. Oetker dostavil ponudbo Unileverju za Also

13.02.2018

Iz Unileverja so sporočili, da so od podjetja Dr. Oetker dobili ponudbo za prevzem blagovne znamke Alsa, ki zajema kategorije prozvodov za pripravo peciva, tort in kolačev. 



Ponujena vrednost ni znana javnosti, s transakcijo pa bi bil zajet proizvodni obrat v Franciji.

Bauke Rouwers, generalni direktor francoske izpostave Unileverja, je razložil, da „v kontekstu globalne strategije in ustvarjanja trajnostne vrednosti, kategorija proivodov za pripravo peciva, tort in  kolačev ni del Unileverjeve "core " ponudbe."  

Didier Muller, generalni direktor podjetja Dr. Oetker Francija, je izjavil, da blagovna znamka Alsa s svojim "know-how.om" in kvaliteto, popolnoma dopolnjuje ponudbo Dr. Oetkerja.


Vir: esmmagazine.com



Nazaj
 


 
 
 
back to top