IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 27.11.2020 || Danes bo črni petek črn (predvsem) za fizično prodajo   |  Zaposleni v Amazonu začeli tridnevno stavko  |  Vlada sprejela nove ukrepe na področju prašičereje  |  E-SKOJ:"V ospredje prihaja interno komuniciranje"  |  Kitajska napovedala dodatno ocarinjenje avstralskega vina  |  Brezplačni higienski izdelki za (vse) ženske   |  InStore in NIN 2. in 3. decembra organizirata CEO Summit Beograd 2020  |  Brezplačni spletni 7. FMCG Retail Summit InStore z znanim programom   |  V dm bodo "črni petek" spet naredili tudi "svetlega"  |  Od danes večja in modernejša trgovina Spar v Lenartu  |  Skupina Mercator v prvih devetih mesecih letos z višjimi prihodki  |  Red Bull lani prodal 7,5 milijarde pločevink  |  V Skopju potekal 6.FMCG Sumit revije InStore   |  Žabka odprla svojo prvo 100 % "zeleno" trgovino  |  HelloFresh za 230 milijonov evrov prevzel Factor75  |  Na GZS menijo, da bi na domu lahko delala četrtina zaposlenih  |  Prvi viski iz Bosne in Hercegovine - Bos Taurus  |   Prebivalec lani v povprečju zavrgel 67 kilogramov hrane  |  Prihodek v storitvah v devetih mesecih medletno manjši za nekaj več kot desetino  |  TZS:" Trgovina ni vir okužb"  |   ||
   

Slovenija: DoPrinesi.si, spletna stran, ki povezuje

02.04.2020
Gre za nov projekt ponudnikov izdelkov, potrošnikov in prostovoljcev, ki so pripravljeni pomagati, spletna stran pa deluje na osnovi samopreskrbe. Na to spletno mesto se lahko prijavijo ponudniki izdelkov in ljudje, ki potrebujejo pomoč pri oskrbi.
 


Ponudniki dobrih slovenskih izdelkov in potrošniki se lahko v času karantene srečujejo s ponudbo in povpraševanjem. Spletno stran je v hitrem času razvila ekipa partnerjev: Fabulatorij,Formitas skupina, Kreatorij in ekipa Tech Sumo. 

Spletna stran DoPrinesi.si je internetna platforma, ki povezuje celo Slovenijo. Za vse je najbolj pomembna samopreskrba in ustanovitelji pobudo razlagajo takole..."Omogočamo vam, da naročite sveže, dobre, domače, slovenske izdelke pri slovenskih kmetih, podjetnikih, domačih pridelovalcih in predelovalcih ter mnogih drugih. Nekateri bodo naročene izdelke dostavili do vaših vrat, kot je le najhitreje mogoče."

Gre za prvi projekt v Sloveniji blagovne znamke gibanja Goodvertising Adria. Ponujajo tudi pomoč pri vsakodnevnih opravilih, kot je na primer sprehajanje psov itd. 
 
Tudi na Hrvaškem...

Koncept Goodvertisinga v svetu predstavlja Thomas Kolster, v regiji ga od letošnjega leta upravlja agencija Formitas skupina, temelji pa na ideji "delanja dobrega". 

Projekt DoPrinesi.si z imenom Welovelocal.hr je tudi že na Hrvaškem in iščejo možnosti za širitev tudi v druge evropske države.


Nazaj
 


 
 
 
back to top