IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 23.07.2019 || InStore št. 76 tudi na spletu  |  Ajdovski Pelicon niza pozitivne rezultate  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov za skoraj 3 % višja kot lani  |  Čebelarji letos z več kot 60-odstotnim izpadom letine  |  Carlton & United Breweries za 10 milijard EUR v roke skupini Asahi Holdings  |  V Spar kupci prihajajo s svojimi embalažami  |  PepsiCo za prevzem Pioneer Foods-a ponudil poldrugo milijardo evrov  |  Odprt nov obrat izvirske vode Diva  |  V Tar-Vabrigi odprli supermarket Plodine, ki ga cenijo na 5 milijonov evrov  |  Imamo 12 ark kmetij in sedem ark središč  |  Ob občinskem prazniku danes v Šavniku odprli nov Voli  |  Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |   ||
   

Velika Britanija: Do leta 2024 bo vsak peti nakup opravljen pri Amazonu

10.06.2019
Amazon naj bi sodeč po raziskavi analitične hiše GlobalData na Otoku še naprej užival eksponentno rast prodaje.
 
 
Prihodki od prodaje bodo spletnemu trgovcu v naslednjih petih letih narasli za 58,2 odstotka in do leta 2024 dosegli 15,7 milijarde funtov, navaja GlobalData, sicer vodilno podjetje na področju raziskav trga za Veliko Britanijo.
 
Poročilo z naslovom "GlobalData's report: Amazon Strategic Review - 2019" razkriva, da bo kategorija z največjo rastjo pri Amazonu v tem obdobju hrana in pijača. Segment živil naj bi tako dosegel rast v višini 174,7 odstotka, medtem ko bo ta kategorija v svetu med 2019 in 2024 bojda rasla za le 15,5 odstotka.
 
Analitik pri podjetju GlobalData, James Yacoub, je rezultate pospremil z naslednjimi besedami: "Čeprav hrana zgodovinsko gledano ni bila ravno osrednja točka rasti spletne prodaje, bo v naslednjih letih vseeno kar precej sredstev investiranih v to, ameriški trgovec bo okrepil storitev Amazon Fresh, razvil verigo Whole Foods in predstavil še več trgovin brez osebja, Amazon Go."
 
Skupno gledano naj bi Amazon do leta 2024 tržni delež prodaje prek spleta dvignil na 19,8 %, kar je približno tri odstotke več, kot si ameriško podjetje na Otoku lasti trenutno.
 
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top