IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.11.2019 || 14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  Rast spletne trgovine okrepila poslovanje Deutsche Post DHL  |  Na voljo 700.000 evrov za novo sodelovanje v shemah kakovosti  |  Nov logistični center podjetja California Šped v Dobanovcih  |  Minister Zajc o spodbujanju zmanjšanja uporabe plastičnega pribora   |  Schär pripravlja linijo Bio izdelkov in čips  |  Izteka se rok za prijavo pridelka grozdja in vina  |  Kaufland prekinil (enoletni) bojkot izdelkov Unilever  |  Odprt prenovljeni Tommy objekt v Kaštel Sućurcu  |  Carrefour odprl prvo Bio trgovino  |   V devetih mesecih obseg tujih naložb stagniral  |  V Gorenju načrtujejo rast proizvodnje pomivalnih strojev  |  Prijave za CEO Summit Beograd - 4. december 2019 (VIDEO)  |  Tosama na sejmu PLMA V Chicagu  |  PLMA sejem v Chicagu do torka  |  Začenja se Evropski teden zmanjševanja odpadkov  |  ECOMMERCE DAY 2019 zrušil vse rekorde  |  Rekordnih 238 okusov sladoleda v Vancouvru  |  Nova Sirkova penina "Bjana blanc de noir" z novim logotipom   |  Amazon zakupil še dve spletni domeni v BiH  |   ||
   

Velika Britanija: Do leta 2024 bo vsak peti nakup opravljen pri Amazonu

10.06.2019
Amazon naj bi sodeč po raziskavi analitične hiše GlobalData na Otoku še naprej užival eksponentno rast prodaje.
 
 
Prihodki od prodaje bodo spletnemu trgovcu v naslednjih petih letih narasli za 58,2 odstotka in do leta 2024 dosegli 15,7 milijarde funtov, navaja GlobalData, sicer vodilno podjetje na področju raziskav trga za Veliko Britanijo.
 
Poročilo z naslovom "GlobalData's report: Amazon Strategic Review - 2019" razkriva, da bo kategorija z največjo rastjo pri Amazonu v tem obdobju hrana in pijača. Segment živil naj bi tako dosegel rast v višini 174,7 odstotka, medtem ko bo ta kategorija v svetu med 2019 in 2024 bojda rasla za le 15,5 odstotka.
 
Analitik pri podjetju GlobalData, James Yacoub, je rezultate pospremil z naslednjimi besedami: "Čeprav hrana zgodovinsko gledano ni bila ravno osrednja točka rasti spletne prodaje, bo v naslednjih letih vseeno kar precej sredstev investiranih v to, ameriški trgovec bo okrepil storitev Amazon Fresh, razvil verigo Whole Foods in predstavil še več trgovin brez osebja, Amazon Go."
 
Skupno gledano naj bi Amazon do leta 2024 tržni delež prodaje prek spleta dvignil na 19,8 %, kar je približno tri odstotke več, kot si ameriško podjetje na Otoku lasti trenutno.
 
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top